Karmean näköiseksi on mennyt. Sopisi johonkin kauhuleffaan.
Elina "Alien" Kanerva tunki taas naamansa lehteen
22
1120
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka sinulla ehkä jokin ongelma, niin et kuitenkaan viitsis arvostella toisten ihmisten ulkonäköä.
- Anonyymi
Niinpä. Sinähän et varmaan koskaan ole kritisoinut kenenkään ulkonäköä... 🤭 Olet todella harvinainen yksilö ja hieno ihminen! Onnea jatkoon! 👍🏼
PS Tämä on juorupalsta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Sinähän et varmaan koskaan ole kritisoinut kenenkään ulkonäköä... 🤭 Olet todella harvinainen yksilö ja hieno ihminen! Onnea jatkoon! 👍🏼
PS Tämä on juorupalsta.Vaikka olis mikä palsta niin ihmisiä ei pidä solvata ulkonäkön perusteella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS Tämä on juorupalsta.Onko sinun mielestäsi juoru kyseessä, jos haukkut toisen ulkonäköä? Minun mielestäni juoru on aivan eri, kuin ulkonäön haukkuminen.
Täytyy myöntää, enpä juuri ihmisten ulkonäköä hauku. Jokainen olkoon sen näköinen, kuin luoja on suonut. Enpä muutenkaan palstalla juuri aikaani vietä. - Anonyymi
Ainaki hänellä on Jeesus juttuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olis mikä palsta niin ihmisiä ei pidä solvata ulkonäkön perusteella
Varmaan kukaan ei solvais Elinaa, jos ei olis pistättänyt naamaansa täyteaineilla tosi pahan näköiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun mielestäsi juoru kyseessä, jos haukkut toisen ulkonäköä? Minun mielestäni juoru on aivan eri, kuin ulkonäön haukkuminen.
Täytyy myöntää, enpä juuri ihmisten ulkonäköä hauku. Jokainen olkoon sen näköinen, kuin luoja on suonut. Enpä muutenkaan palstalla juuri aikaani vietä.Luoja ei oo tuon näköiseksi tätä naista luonut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS Tämä on juorupalsta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun mielestäsi juoru kyseessä, jos haukkut toisen ulkonäköä? Minun mielestäni juoru on aivan eri, kuin ulkonäön haukkuminen.
Täytyy myöntää, enpä juuri ihmisten ulkonäköä hauku. Jokainen olkoon sen näköinen, kuin luoja on suonut. Enpä muutenkaan palstalla juuri aikaani vietä.Jani maäkelä ja Matias Marttinen lähtee meneen, plus orpo. ... .. .
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17869665F
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Me kaikki ikäännymme ja ulkonäkö muuttuu vanhetessa. Tyhmää rääpiä ihmisten olemusta.
- Anonyymi
Orpo laittoi uuden natsitötterön päähän ja muovi hampaat...
- Anonyymi
Täyteaineet kasvoilla ovat tehneet hänet turpean näköiseksi.
- Anonyymi
Leikattu naama ei ole kaunis. Alunperin oli kaunis nainen. Mun mielestä vanhemmat, luonnollisesti kauniit naiset on parasta mitä on, ryppyinen päivineen. Ikä tuo hehkua ja syvällisyyttä jota arvostan. Mielummin otan vanhemman naisen kuin nuoren tyhmän kanan.
- Anonyymi
Olet siis mies. mies joka haukkuu naisen ulkonäköä. Sua kehoittaisin kyllä laittamaan hameen päällesi!! Se sua pukee, olet kuin pahainen juoruakka! Ei mulla muuta..
- Anonyymi
Kanervan leski ei tosiaankaan ole kaunistunut "kauneusleikkaustensa "jälkeen.
Vähemmän "kaunis "on ollut aina.Leikeltynä tai ilman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanervan leski ei tosiaankaan ole kaunistunut "kauneusleikkaustensa "jälkeen.
Vähemmän "kaunis "on ollut aina.Leikeltynä tai ilman.Melko tavallinen pullukkaposki, mutta esim hänen tapansa meikata on vuosikymmeniä vanha. Myöskin huuli- ja poskitäytteet tekevät ilmeestä tympeän.
- Anonyymi
Eikö hänellä ole lapsi iranilainen miehen kanssa aikuinen tytär jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko tavallinen pullukkaposki, mutta esim hänen tapansa meikata on vuosikymmeniä vanha. Myöskin huuli- ja poskitäytteet tekevät ilmeestä tympeän.
Huulet törröttää suihinotossa tärkeää mutta iranilainen tytär on hänellä ennen Ilkkaa tehty
Joo. Elina Alien on mun suosikki❤️ mulla on sen kirja ”kaikki muuttuu” I ❤️it
- Anonyymi
Joutuu jättää linnan juhlat väliin.ilkan siivillä pääs sinne.
Muuttaisi sinne iraniin.puolustaan naisen oikeuksia.ottais viisikon mukaansa - Anonyymi
Elinan kasvoille on tehty jotain "täyttöjä". Lopputulos ei ole mitenkään onnistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147