Uskomushoitojen kanssa ja kuoli.
"Odotin innolla, jos homeopaattiset lääkkeet parantaisivat verenpainettani ja munuaisteni toimintaa"
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009609625.html
Tina Turner hölmöili
Anonyymi-ap
4
171
Vastaukset
Samassa hengessä toimi myös muuan Steve Jobs. Kieltäytyi mahdollisesti hengen pelastavasta leikkauksesta ja turvautui poppamiehiin. Kyllä häntäkin kadutti lopulta, kun sai kuulla musertavat uutiset.
- Anonyymi
Kysyisin, miksi lääkäreihin ja lääkkeisiin ei luoteta…
epäluottamukseen on selvä syy - Anonyymi
Uskomushoito nimi jo kertoo kaiken.
- Anonyymi
Se oli aika paha kun selvisi että Steve Jobs kuului noihin hönöihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873755
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813320Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.693164On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702780Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502352- 671923
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,291869- 401867
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601708