tullut selkeä tarve kun vanhoihin N-liiton vastaisiin bunkkereihin jumittunut SDP ei halunnut muuttua eikä hyväksyä ystävällistä suhtautumista Neuvostoliittoon.
TPSL-puolue tarvittiin 1959, sille oli
12
254
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin.
Eräs pahimmista ongelmista oli SDP-pulueen nuiva suhtautuminen suureen Staliniin,"kansojen Isään"!
Vähitellen realismi ja oikea käsitys historian suurista marxilaisita suuntalinjoista voitti alaa,saaden toki "perisuomalaisen" sävytyksen!
Siten alkoi Suomen ja Neuvostoliiton kansojen uuttera ja harmoninen yhteistyö!- Anonyymi
” Siten alkoi Suomen ja Neuvostoliiton kansojen uuttera ja harmoninen yhteistyö!”
Jonka puolestaan LOPETTI ITSE presidentti Putin!
Hän ei ETSI mitään ”yhteistyötä” lännen kanssa vaan pelkästään VASTAKKAISASETTELUA!
Turha asiasta on Suomea syyttää! Ei millään maalla ole enää vuonna 2023 ”ETUPIIREJÄ” Eikä liioin enää SUOMI SELLAISEKSI TAIVU! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Siten alkoi Suomen ja Neuvostoliiton kansojen uuttera ja harmoninen yhteistyö!”
Hän ei ETSI mitään ”yhteistyötä” lännen kanssa vaan pelkästään VASTAKKAISASETTELUA!
Turha asiasta on Suomea syyttää! Ei millään maalla ole enää vuonna 2023 ”ETUPIIREJÄ” Eikä liioin enää SUOMI SELLAISEKSI TAIVU!Eikö edes USA:lla vai miksi ne menivät Afganistaniin, Irakiin, Syyriaan jne.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha asiasta on Suomea syyttää! Ei millään maalla ole enää vuonna 2023 ”ETUPIIREJÄ” Eikä liioin enää SUOMI SELLAISEKSI TAIVU!Eikö muka ole etupiirejä, oletko kuullut, että USA olisi kumonnut Monroe-oppinsa ? Minä en ole eikä ole kukaan muukaan.
Valtioilla ei ehkä ole etupiirejä mutta Natolla on ja se ulottuu jo lähes Moskovaan ja Volgalle asti. Natohan ei ole valtio joten kaikki hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö edes USA:lla vai miksi ne menivät Afganistaniin, Irakiin, Syyriaan jne.?
Myös Neuvostoliitto meni Afganistaniin ja Venäjä Irakiin ja Syyriaan! Suurvalloilla on vääriä luuloja itsellään! Venäjällä jopa se, että se itse uskoo olevansa yhä ”suurvalta”!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö muka ole etupiirejä, oletko kuullut, että USA olisi kumonnut Monroe-oppinsa ? Minä en ole eikä ole kukaan muukaan.
Valtioilla ei ehkä ole etupiirejä mutta Natolla on ja se ulottuu jo lähes Moskovaan ja Volgalle asti. Natohan ei ole valtio joten kaikki hyvin.Naton etupiiri ulottuu VAIN Venäjän länsirajaan! Ei Nato edes pyri idemmäksi!
- Anonyymi
Aivan. Kremliä nöyristeleville demareille piti saada oma puolue.
Mistä sellainen löytyisi nyt?- Anonyymi
Kaikki Venäjän hybriditukikohtien puolustajat, liittykää yhteen !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan te huttiloiset olette siinä porukassa.
Ainoina,jotka noiden tukikohtien olemassaoloa julistavat!
Yhtään ette ole osoittaneet! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan Suomessa puolusta. ” Venäjän hybriditukikohtia”! Väite on silkka Venäjän Tiltun ”myytti”!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan te huttiloiset olette siinä porukassa.
Ainoina,jotka noiden tukikohtien olemassaoloa julistavat!
Yhtään ette ole osoittaneet!Jopa roskaväkikin tietää, että jokainen venäläisoisteinen kiinteistö ja asunto on potentiaalinen tukikohta joka otetaan hybridisodan käyttöön. Tietenkin putinilaiset eivät voi sitä tunnustaa.
- Anonyymi
Puolueen jakaantuminen herätti lopulta telaketjusosialistit ja suunta muuttui. Muutos oli onneksi SDP:lle ja koko Suomelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026