Jolloin seuraukset tulee olemaan järkyttävän katastrofiset.
Ei pelkästään sinulle vaan sinun perheelle . Vaan myös sun suvulle , ystäville , kavereille , tuttaville, vihollisille , suomen Sioniin, ja sen myötä uskonnottomille . Koska ne eivät saa koskaan kuulla Evankeliumi , joka koskettaa ja muuttaa heitä. Sellainen on maailma Suomessa , mitä kirkkot ja seurakunnat Suomessa julistaa suvaitkaa syntiä. Tehkää kompromissejä. Rakastakaa heitä helvettiin. Älä paljastaa heille että synti vie helvettiin sano saatana ja seurakuta tottelee. Olemmeko tullut hengellisiä puhapellejä jotka pyörittää vihdettä ja hengellistä discoa meidän seurakunnassa valearmossa.????
Anteeksi uskonnottomat, se on meidän vika että joudutte helvettiin koska meillä ei ole Rakkautta eikä Jumalan Voima , pysäyttää sen mitä me olemme laittaneet liikkelle , koska meistä ne ovat läheteneet puuhamaan nuo antikristukset ja tuhoamaan teidät Rakkaat jotka on Isälle enemmän rakkaat kun me. Näin ajattelen !!!
Oletko alkanut hyväksymään syntiä omassa elämässä ja muiden elämässä ?
30
279
Vastaukset
Joka ei syntiä tee halventaa satujeesuksen satutyötä. Muista sinäkin siis syntiä tehdä aamusta iltaan satujeesusta ylistäen!
- Anonyymi
Näinhän se logiikka menee uskovaisilla. Muuten Jeesuksen kuolema oli turha.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17870119f
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Itse elän oikein, usein pysähdyn käytännön ratkaisuissa miettimään. onko ratkaisuni nyt paras mahdollinen.
Sehän on niin että toisen oikea on toisen väärä. Esim. annanko kaikille kerjäläisille vai valitsenko, tuo tarvitsee ja tuo ei. Eikä yhtä oikeaa ole.
Elän pääosin raamatun mukaan, raamatussa on kohtia joita en ymmärrä enkä noudata, eli en kosta kenellekään koskaan silmä silmästä, hammas hampaasta. Elän täysin yhteiskunnan lakien mukaan ja eettisissä asioissa luontoa säästäen, kierrättäen, auttaen ja omasta luopuen.
Jos tässä nyt kelaan, en tiedä yhtään lähiaikojen väärää tekoa. Toki joskus olen tehnyt. anteeksi pyytänyt ja sovittanut.
Eli en hyväksy omia syntejäni, ei ole koskaan ollut katastrofaalisia seurauksia valinnoistani, harkitsen tekemäni niin tarkkaan.
Toisilla ihmisillä annan olla lähes kaiken, en ole toisen tuomitsija. Tartun asiaan vain kun itse tai läheiseni joutuu väärän teon kohteeksi, esim. ostoksissa narratuksi tai annetussa lupauksessa petetyksi. Yritän selvittää ja korjata asian ja usein onnistunkin. Joskus luovutan ja ajattelen, että sellaisia ihmiset vain ovat. Ei en hyväksy mutta annan vain mennä toisten synnit, en ole tosin niissäkään mitään katastrofaalista jälkeenpäin huomannut.
Ehkä elämässäni on vain pieniä asioita, ei isoja kaikenkattavia.- Anonyymi
Höpöhöpö ja liirumlaarum.. Toi teksti oli kyllä tekopyhyyden huipennus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö ja liirumlaarum.. Toi teksti oli kyllä tekopyhyyden huipennus.
Sarkasmia parhaimmillaan.
- Anonyymi
Olipa sekavaa tekstiä, onko lääkitys ihan kohdallaan?
- Anonyymi
Omien syntien ja syntisyyteni tunnistaminen ja erityisesti tunnustaminen on ensiarvoisen tärkeää uskovalle ja tässä jalossa toimessa Pyhä Henki on korvaamattomassa asemassa.
- Anonyymi
Voitko kertoa mitä syntejä sitten teet. Joita pitää tunnustaa. Sanopa ihan konkreettisesti arjessa muutama synti, miten toimit väärin. Aloitatko jo aamusta ja teet pitkin päivää jotain ketkua. Jos syntiä löydät ja sen synniksi miellät, niin miksi toimit niin, Miksi et teen oikein.
Kun minä en tätä synninteko oikein ymmärrä. Älkääkä sanoko että ihminen tekee tietämättään syntiä. Ei tee, sanon minä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa mitä syntejä sitten teet. Joita pitää tunnustaa. Sanopa ihan konkreettisesti arjessa muutama synti, miten toimit väärin. Aloitatko jo aamusta ja teet pitkin päivää jotain ketkua. Jos syntiä löydät ja sen synniksi miellät, niin miksi toimit niin, Miksi et teen oikein.
Kun minä en tätä synninteko oikein ymmärrä. Älkääkä sanoko että ihminen tekee tietämättään syntiä. Ei tee, sanon minä.Teet syntiä jo siinä, että väität, ettei sinulla ole syntiä. Niin toteaa nimittäin Raamattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet syntiä jo siinä, että väität, ettei sinulla ole syntiä. Niin toteaa nimittäin Raamattu.
Siksipä juuri Jeesus pystyi pelastamaan naisen fariseusten omalla opilla kivitystuomiolta sanomalla, että se heittäköön ensimmäisen kiven, joka on synnitön.
- Anonyymi
ei Jeesus käskenyt kyttään toisten ihmisten syntejä:
"Joka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven"
- kukaan ei heittänyt ensimmäistä kiveä.- Anonyymi
Selitys edellä miksi ei heittänyt. Jeesus ei opettanut fariseusten syntioppia, mutta käytti sitä tuossa hyväkseen .
- Anonyymi
Kolme eri asiaa kuuluu kunkin taipaleeseen. Ei välttämättä yhtäaikaa tai kaikki kolme.
Henki
Liha
Elämä
Liha on taipuvainen olemaan synnitön. Henki lankeilee syntiin. Elämä on kauttaaltaan syntinen.
Juutalaiset kirjoitukset ovat lihalle tarkoitettua opetusta. Uusi testamentti ja Koraani hengelle tarkoitettua. Intian Hare Krishna pyrkii ohjaamaan ELÄMÄÄ oikeisiin uomiin.
Syntisyyttä eli täyttä elämää monet arvostaa ja silti uskoo Kristukseen. Mutta Hare Krishna siis pitää huolta että Elämä syntinen palaa hyviin uomiin.
Paavali ja Kristus itse ei elämää paljoa opettaneet parantaan. Se tehtävä oli ilmeisesti Apolloksella. Mutta Apolloksen opetuksia ei ole säilynyt.
Jos on elähtänyt oikein kunnolla niin paluu Kristukseen on vaikee. On jo uusi puhdas sukupolvi silloin astunut remmiin. Eikä aina löydy paikkaa siinä joukossa. Yksin Hare Krishna näyttäisi tarjoavan elähtäneelle tarpeeksi laajoja näkökulmia ja aiheita kääntyä polultaan.
Mutta Islam vaatii ympärileikkausta ja Krishnat vegetarismia joten ei ole mikään seura sellainen jossa vapaa Elämä synnissä kävisi päinsä.
Jokaisella on kääntyvälle joukko ankaria ehtoja.
Elämä on suuri siunaus. Sen parasta polkua vain harva osaa opettaa. Ehkä ei kukaan...... - Anonyymi
Ymmärtää voi vaan ei hyväksyä
- Anonyymi
Vastausta en saanut konkreettisista synneistä, muita viestejä en ymmärrä vaikka on korkeakoulututkinto. Jotain vikaa siis minussa lienee. Olenko siis autuas kun olen yksinkertainen. Niin ymmärsinhän tuon kiven heiton, minulla ei ole oikeutta eikä kyvykkyyttä arvoioida toisen syntiä, en siis heittele kiviä. Äitivainaan mukaan, jokainen tekee syntinsä omaan kuppiinsa.
- Anonyymi
Kivenheittokohta kuvaa Jeesuksen älykkyyttä, millä pelasti naisen kuolemantuomiolta, mihin älyyn asti et nyt valitettavasti yltänyt.
Siinä raamatun kohdassa on vihje mistä sen pystyy päättelemään.
Tosin viimeisessä suomennoksessa suomentajat mokasivat, kun eivät itse ymmärtäneet. Mutta löytyy. v.38 käännöksestä. Voit etsiä ja katsoa, että riittääkö äly löytämään tuon vihjeen. Tarina on Johanneksen evankeliumin 8. luvun alussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivenheittokohta kuvaa Jeesuksen älykkyyttä, millä pelasti naisen kuolemantuomiolta, mihin älyyn asti et nyt valitettavasti yltänyt.
Tosin viimeisessä suomennoksessa suomentajat mokasivat, kun eivät itse ymmärtäneet. Mutta löytyy. v.38 käännöksestä. Voit etsiä ja katsoa, että riittääkö äly löytämään tuon vihjeen. Tarina on Johanneksen evankeliumin 8. luvun alussa.Pitäisiköhän nyt ajatella suomentajien älykkyysosamäärän laskeneen näin voimakkaasti vuodesta 1938. Pitääkin tarkistaa vuoden 92 käännös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän nyt ajatella suomentajien älykkyysosamäärän laskeneen näin voimakkaasti vuodesta 1938. Pitääkin tarkistaa vuoden 92 käännös.
Tarkistin, kyllä se on mokattu jo 92 käännöksessä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin viimeisessä suomennoksessa suomentajat mokasivat, kun eivät itse ymmärtäneet. Mutta löytyy. v.38 käännöksestä. Voit etsiä ja katsoa, että riittääkö äly löytämään tuon vihjeen. Tarina on Johanneksen evankeliumin 8. luvun alussa.En sitten ymmärtänyt kiveheittokommenttiakaan. Voi minua autuasta ja ymmärtämätöntä. En ala asiaa tarkistelemaan. Niitä arkisia syntejä perään, mitä puuhia ne oikein käytännössä ovat, joita pitää tunnistaa ja tunnustaa. En mitään muuta tässä ketjussa.
Siunausta perjantai-iltaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin viimeisessä suomennoksessa suomentajat mokasivat, kun eivät itse ymmärtäneet. Mutta löytyy. v.38 käännöksestä. Voit etsiä ja katsoa, että riittääkö äly löytämään tuon vihjeen. Tarina on Johanneksen evankeliumin 8. luvun alussa."Älyyn asti et yltänyt", "tarina", "eivät itse ymmärtäneet", "riittääkö äly"....
Herralla onneksi on riittänyt äly, ettei ainakaan sinua leuhkaa Raamatun opettajaksi ole laittanut. 😂 Olisit nimittäin täysin hyödytön opettajana. Ellet jopa haitallinen opetuslasten hengelliselle kasvulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Älyyn asti et yltänyt", "tarina", "eivät itse ymmärtäneet", "riittääkö äly"....
Herralla onneksi on riittänyt äly, ettei ainakaan sinua leuhkaa Raamatun opettajaksi ole laittanut. 😂 Olisit nimittäin täysin hyödytön opettajana. Ellet jopa haitallinen opetuslasten hengelliselle kasvulle.Ei laittanut. Laittoi vain opettamaan teille Jeesuksen älykkyydestä, joka vastaa Einsteinin tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei laittanut. Laittoi vain opettamaan teille Jeesuksen älykkyydestä, joka vastaa Einsteinin tasoa.
Ja - todella - älyn kasvu voi kyllä tappaa teurstetun tosi Jumalan uhrausopin uskon itsen puolesta, kuten tappoi jo 2000 vuotta sitten Jeesuksen uskon fariseusten syntioppiin, kun lähetettiin tuomaan pelastukseksi tietoa ihmeidenteosta opetuksellaan. Totta sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Älyyn asti et yltänyt", "tarina", "eivät itse ymmärtäneet", "riittääkö äly"....
Herralla onneksi on riittänyt äly, ettei ainakaan sinua leuhkaa Raamatun opettajaksi ole laittanut. 😂 Olisit nimittäin täysin hyödytön opettajana. Ellet jopa haitallinen opetuslasten hengelliselle kasvulle.Kasvaako opetuslasten henki sitten tosi Jumalan uhrausopilla Jeesuksen nimeen, kun odotetaan fyysistä ylösnousemusta maaksi maatuneena koko maailman viimmeisenä päivänä, kun kaikki fyysinen palaa maailmanlopun liekeissä?
- Anonyymi
Aloitus, ja kaikki hänen kirjoituksensa, on hyvä esimerkki, miksi Raamattua ei kannata lukea. Hänen kaltaiseen voi törmätä jossakin vaiheessa ja pilata elämänsä saman kirjan vaikkakin aivan erilaisen tulkinnan vuoksi. Hän on äärikristitty ilman mitään myötätuntoa kanssaihmisiä kohtaan. Tai sitten hän vain provosoi. Moni on sellainen, koska ei usko mihinkään hyvään.
- Anonyymi
Millä kohdin kristinusko liittyy hyvään uskomiseen, kun perustuu tosi Jumalan uhraamiseen teurastettuna uhrilampaana Jeesuksen nimeen, että pelastuu palvelemaan lihalla synnin lakia?
Löytyy oppi-isän Roomalaiskirjeestä, 7 luku. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kohdin kristinusko liittyy hyvään uskomiseen, kun perustuu tosi Jumalan uhraamiseen teurastettuna uhrilampaana Jeesuksen nimeen, että pelastuu palvelemaan lihalla synnin lakia?
Löytyy oppi-isän Roomalaiskirjeestä, 7 luku.Ja koko juttu perustuu siihen pahaan valheeseen, että Luojajumala olisi huijannut viatonta ihmistä luomalla puun, johon ei saa koskea. Ja vehkeillyt Saatanan kanssa niin, että olisi saanut ihmisen sukupolvien ajaksi syntiseksi, pahaksi ja Saatanan kaltaiseksi niin, että ihmisen on itsen puolesta teurastettava lampaana itse Jumalakin?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja koko juttu perustuu siihen pahaan valheeseen, että Luojajumala olisi huijannut viatonta ihmistä luomalla puun, johon ei saa koskea. Ja vehkeillyt Saatanan kanssa niin, että olisi saanut ihmisen sukupolvien ajaksi syntiseksi, pahaksi ja Saatanan kaltaiseksi niin, että ihmisen on itsen puolesta teurastettava lampaana itse Jumalakin?!
Pahaan tässä uskotaan, eikä hyvään.
Anonyymi kirjoitti:
Pahaan tässä uskotaan, eikä hyvään.
Se on kyllä tosi järkyttävä , jos aletaan kompromissia tehdä synnin kanssa.
- Anonyymi
En omassa elämässä, mutta muiden elämään en puutu. Minulla ei ole oikeutta tuomita ketään. Se ei kuulu minulle vaan ainoastaan Jumalalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940