Hieman jäin haavi auki kun suuri vanha öljyvalmistaja nostaa kätensä pystyyn ettei löydä moottoriöljyä. Siis lähetin tekniseen tukeen kysymyksen ja nopeaa sain vastauksen etteivät osaa/tiedä. Mobilin öljyvalitsinhan tuntee vain yhden pick up pikku jenkin yhden ainoan. Olen pettynyt. Sama on esim totalilla.
Terveisin Rulla nokkainen kone
Mobil ei löydä moottriöljyä vanhaan v8 moottoriin
7
284
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö noihin lahnoihin kelpaa se halvin, jäykin mineraaliöljy?
- Anonyymi
Jospa kysyisit jenkkiauto harrastajien foorumeilta?
- Anonyymi
5w30 on rullanokkakoneissa. Laahurinokalle 10w40 ja kesällä oikein vanhaan 50-70 luvun laitan 20w50 .
- Anonyymi
Sinkki lisäaine lienee hyvä . Mobil 15W-40 delvac toimii varmasti. Vaihto 5 tkm välein tai kerta vuoteen kuten harrastusautoilla kesäkäytössä on varmasti riittävä.
- Anonyymi
no vanhoissa jenkeissä käytetään gulf öljyjä jos oot jenkkien harrastelija pitäis tietää tämä........
- Anonyymi
kyllä monissa tarvikeliikeissä on juuri jenkkiautoihin myynissä GULF öljyjä,,käy kysymässä,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275323
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1521681
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais151279- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.67958- 37839