Hieman jäin haavi auki kun suuri vanha öljyvalmistaja nostaa kätensä pystyyn ettei löydä moottoriöljyä. Siis lähetin tekniseen tukeen kysymyksen ja nopeaa sain vastauksen etteivät osaa/tiedä. Mobilin öljyvalitsinhan tuntee vain yhden pick up pikku jenkin yhden ainoan. Olen pettynyt. Sama on esim totalilla.
Terveisin Rulla nokkainen kone
Mobil ei löydä moottriöljyä vanhaan v8 moottoriin
7
301
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö noihin lahnoihin kelpaa se halvin, jäykin mineraaliöljy?
- Anonyymi
Jospa kysyisit jenkkiauto harrastajien foorumeilta?
- Anonyymi
5w30 on rullanokkakoneissa. Laahurinokalle 10w40 ja kesällä oikein vanhaan 50-70 luvun laitan 20w50 .
- Anonyymi
Sinkki lisäaine lienee hyvä . Mobil 15W-40 delvac toimii varmasti. Vaihto 5 tkm välein tai kerta vuoteen kuten harrastusautoilla kesäkäytössä on varmasti riittävä.
- Anonyymi
no vanhoissa jenkeissä käytetään gulf öljyjä jos oot jenkkien harrastelija pitäis tietää tämä........
- Anonyymi
kyllä monissa tarvikeliikeissä on juuri jenkkiautoihin myynissä GULF öljyjä,,käy kysymässä,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061562
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup81021- 57906
- 63746
- 1740
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen67678Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329651- 41644
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta8619Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58617