Onko Viiikatemies jo valintansa tehnyt?
Kellään varmaa etiäistä?
Ensin kuoli Elvis, nyt meni Tiina, ketä lähtee seuraavaksi?
30
318
Vastaukset
- Anonyymi
mINKKISEN kYLLILTÄ ON ILMESTYNYT UUSI BIISI pADAM
- Anonyymi
Ketään ei pysty tuota kertomaan.
- Anonyymi
Buddy Holly varmaan.
- Anonyymi
Ketä???? Mikä ja kuka on ketä???? Armotonta kielen raiskaamista!
- Anonyymi
Hei, kuka pieree?
- Anonyymi
Ole sinä pilkkuines siellä😂😆
- Anonyymi
Ketä raiskii kieltä, hävytöntä.
- Anonyymi
Varmaan se on sitten se Ketä joka lähtee seuraavaksi.
Enää pitäisi vain tietää kuka se Ketä oikein on?"Ketä" on junttien coverbändi, mikä jäljittelee legendaarisen brittiläisen rokkibändin The Who:n biisejä ja soundeja.
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
"Ketä" on junttien coverbändi, mikä jäljittelee legendaarisen brittiläisen rokkibändin The Who:n biisejä ja soundeja.
Jopas Kollilla välähti, kiitos nauruista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopas Kollilla välähti, kiitos nauruista.
Itselleen on helppo nauraa.
- Anonyymi
Elvis Brezhnev on yhä voimissaan.
- Anonyymi
Kui se elvis sillai kuali?
- Anonyymi
Tiina kähisi enemmän kuin lauloi ja kasvot muistutti itkevää esiintyessä!
- Anonyymi
Kasvot muistutti itkevää, ääni kähisi ja kroppa tutisi kuin horteessa kunnes loppui tutinat.
- Anonyymi
Laitappa video itestäs, jos muka parempi.
- Anonyymi
Sellainen etiäinen, että valitaan taas joku kuuluisuus. Kuka sitä nyt tavallista ihmistä.
- Anonyymi
Jos arvattaisi että se huuhehörhö "leegomies", joka luuli aina soittavansa kitaraa. Oli jossain bändissäkin mutta ei muista missä. Siinä bändissä oli se toinenkin valkotukkainen paappa, joka myös luuli aina itsestään vaikka mitä.
Jompi kumpi noista vanhoista kääkistä kuitenkin varmaan lähtee seuraavana. Ellei sitten Donald Trump, joka myös on ilmeisen vanha kääkkä.
- Anonyymi
Elviksen kanssa samana vuonna
https://www.thefamouspeople.com/died-1977.php - Anonyymi
Onneksi Chuck Norris elää ikuisesti.
- Anonyymi
Kun ihminen elää kyllä pitkään se KUOLEE,kudbai,arrivedertsi,adjöö,bai bai
- Anonyymi
Tuo kudbai on aika hyvä viimeiseen tekstariin.
- Anonyymi
Ken toiselle kuoppaa kaivaa, itse siihen... 😱
- Anonyymi
Tina Turner oli loistava artisti.
Kaikki kuolee vanhuuttaan tai tauteihin.
Tässä ei mitään ihmeellistä. - Anonyymi
Häkämies seuraavaksi..
- Anonyymi
Elviksen ja Tinan kuolemien väliin mahtuu aika monta kuuluisan ja vähemmän kuuluisan kuolemaa., seuraavia tulee aivan varmasti mutta sen aika näyttää.
- Anonyymi
Ketä lähtee seuraavaksi...? Vai niin ja voivoi, Ketä on niin monipuolinen tekijä: kaatoi Jaakonsaaren huussin, levytti, tuli uskoonkin, kaikki mahtihenkilön ominaisuudet. Ja nyt Ketä lähtee seuraavaksi, heti Elviksen ja Tina Turnerin peesissä.
- Anonyymi
Suurimpia uhrauksia ihmiskunta on kokenut Kekkosen, Miettusen, kansanahon, Juutilaisen ja k A fagerholman ruumisarkkujen äärellä.
- Anonyymi
Douping mies lähti tässä päivänä muutamana.
- Anonyymi
Isometsä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076