Kukas se tämä ahkera pyörien kerääjä on, puuhastellut keskustassa ja Huuhkajanvaaran ja Purolan suunnilla?
Polliisille kuiteski tuttu, lienee käynyt laitoksella kaffeella.
Lukitkaahan varastonne ja pyöränne kunnolla. Ja pankaa valvontakamerat sinne, minne saa panna.
Pyörienkeräilijä
11
1217
Vastaukset
- Anonyymi
Antaahan pojan yrittää kun saa halvalla pyörän ostettua
- Anonyymi
Tulit sitten kauppa kaveristasi tänne juoruamaan
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17870693n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Onneksi jäi rosvovenkula kiinni ja monet pyörän oikeat omistajat ovat saaneet kulkupelinsä takaisin.Toivottavasti ehjänä ja siistinä eikä päälle maalattuna niin kuin nuilla rosvoilla näkyy nuo sähköpyörät olevan mattamustia millä ajelevat, sossu ei oo heille sellaisia ostanut.
- Anonyymi
Itse sain ostettua sähköpyörän 200€ ja vaikka ei ollut laturia antaa mukaan niin sanoin että ei ongelmaa kyllä saan sen ostettua itsekkin..Hieno kyllä on joten kiitos vaan ehkä sille rosmolle joka myit halvalla
- Anonyymi
Kiva varmaan ajelee varastetulla polkupyörällä ympäri kaupunkia..
- Anonyymi
jos aamuyöllä 3 aikaan vaikka katsoo ulos, ei ole outo näky kun joku menee pyörällä minkä varastanut
kerran mun pihasta oli ukko varastamassa pyörää vaikka oliko se muistaakseni rikkinäinne puuta vasten.. no lähti juoksemaan kovaa kun avasin oven - Anonyymi
Poliiseille polkupyöräarkauksien tutkiminen on liian haasteellista.
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/66cd2cd7-8186-4599-9d55-4435b440fc7e - Anonyymi
Poliisin resurssit ei riitä tutkimaan niin polkupyöräilijöiden pitää ottaa korpilaki käytäntöön ja etsiä rosvo ja siinä kun sata polkupyöräilijää hutkii narkkeja turpaan niin loppuu varastelu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996