Älkää missään nimessä lähennelkö ketään
Pitäkää turvavälit
Tautien kausi
9
363
Vastaukset
- Anonyymi
Siis 2metriä vähintään ja ffpmaski vähintään
- Anonyymi
Pysykää poissa ainakin yli 30v
Yö kerhoista jos menette pitäkää turvaväli
FfFp3maski on hyvä - Anonyymi
Siis paras pysyä poissa
- Anonyymi
Lidlissä oli tänään henkilökunnalla maskit pitkästä aikaa. Yksi tuttu on ollut pari viikkoa omasta mielestään tavallisessa flunssassa, minä luulen että se on koronaa. Ei ole helppoa jos pahasti iskee:
https://yle.fi/a/74-20032799?origin=rss
-harmiseikirjJoo kyllä se voi olla tosi vittumainen tauti vaikka kaikki sitä ei uskokaan ja huijaukseksi sitä kuvittelee. On se aika hemmetin rankka huijaus jos sen sattuu vakavana saamaan.🙂.
- Anonyymi
Minuun se iski ja kovaa viime vuonna. Yleiskuntoni oli ja on edelleenkin hyvä. Pitkäaikaisvaikutuksia ei jäänyt paitsi haju- ja makuaistihaittoja. Nyt toukokuussa oli omituista kurkun alueen oireilua ja välillä niistäessä verenvuotoa nenästä. Minulla saattaa olla hyvin harvoin lievää siitepölyallergiaa, eli ehkä se oli sitä. Nyt olen terve. Pitkäaikaissairastumiset kuulostavat omituiselta. Salaliittoteoreetikoille tiedoksi, etten koskaan ottanut yhtään covid-piikkiä.
Täällä tämä ”lähentely” on aika turvallista😇
- Anonyymi
Tauti kiertää nyt väestön vapaasti läpi kun yleisvaarallisuus ja karanteenit poistui.
Covid-piikit ei suojaa yhtään mitään, nyt sekin kusetus paljastuu. Ja terveimpiä ovat rokottamattomat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5914784V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1035570Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1804757- 724030
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳613661- 1213550
- 692703
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512459Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul402272On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva211953