Älä avaa ovea-väitetty tositarina

Anonyymi-ap

"Kuulin tämän tarinan eräältä ystävältäni ja hän vannoo sen olevan totta.

Ystäväni tunsi nuoruudessaan tytön nimeltään veronica. Veronica seurusteli miehen kanssa jonka nimi oli kevin. Kevin oli tyypillinen hurjapää joka tykkäsi välillä kaahailla autoilla ja tehdä kaikkea rämäpäistä. Kaikki kuitenkin muuttui eräänä iltana. Kevin ja veronica olivat eräissä bileissä kavereidensa robertin ja deanin kanssa. Ilta oli jo venynyt aika pitkäksi ja kevin halusi lähteä kotiin. Hän ei ollut juonut vähään aikaan koska oli kulkenut autolla ja vannoi olevansa tarpeeksi selvä ajamaan. Robert ja deane olivat toisella autolla mutta olivat menossa samaan suuntaan kuin kevin ja he päättivät lähteä samaa matkaa ja ajaa peräkkäin. Veronica asui vähän matkan päässä ja halusi vielä jäädä bileisiin hetkeksi joten hän sanoi kävelevänsä kotiin. Kevin ja muut kaverit lähtivät ja veronica jäi yksin bailaamaan.

Veronica heräsi seuraavana aamuna siihen että hänen oveensa koputettiin. Oven takana seisoivat robert ja deane aivan kalpeina. Veronica kysyi heiltä mikä heillä oli hätänä johon toinen sai pienen hiljaisuuden jälkeen vastattua. Kevin on kuollut. Tiedon saatuaan veronica romahti maahan. He eivät olleet nähneet tapahtumaa sillä he olivat hieman aikaisemmin jääneet omaan kotiinsa. He olivat siis kämppiksiä ja kevin jatkoi matkaa kohti omaan kotiansa. Ilmeisesti pian tämän jälkeen hän oli osunut puuhun ja kuollut. Poliisit olivat soittaneet aamulla deanille ja robertille ja kysyneet lisätietoja. Sitten deane sanoi: "siinä ei ollut vielä kaikki." Pian poliisin soiton jälkeen joku oli tullut koputtamaan kaksikon ovelle.

Robert oli kysynyt kuka siellä on ja vastaus oli ollut "kevin". Tällöin kaksikko oli vain jähmettynyt paikoilleen ja kuunnellut koputusta. Koputus oli voimistunut hetken aikaa kunnes kun kukaan ei mennyt avaamaan niin oli se kadonnut. Veronica näytti todella järkyttyneeltä kuten olettaa saattoi. "Eihän tuo voinut olla totta", hän ajatteli. He juttelivat vielä hetken tapahtuneesta. Sitten kun pojat alkoivat tehdä lähtöä niin toinen heistä pysähtyi ja kääntyi katsomaan veronicaa vakava ilme kasvoillaan. Sitten hän sanoi: "kuule, jos kevin tulee tänne niin ÄLÄ avaa ovea!" Sitten kaksikko lähti. Nämä viimeiset sanat vaikuttivat veronicasta ennustuksilta, jopa uhkauksilta. Päivä vaihtui yöhön ja veronica yritti saada unta. Hän kuitenki pyöri sängyssään monta tuntia ennen kuin vaipui horrosmaiseen uneen.

On vaikea arvioida kuinka kauan veronica nukkui kun hänen unensa keskeytti ulko-ovelta kuulunut koputus. Samassa kun uninen veronica ymmärsi mistä ääni kuului niin hänen sydämensä pomppasi kurkkuun. "Ei voi olla totta", hän ajatteli mielessään. Veronica jäi makaamaan hetkeksi sänkyynsä mutta koputus ei lakannut. Hetken jälkeen hän sai kerättyä itsensä ja nousi sängystä. Hän alkoi hitaasti kävelemään kohti ulko-ovea ja valmiina koko ajan syöksymään pois päin. Kun hän pääsi oven viereen niin hän keräsi kaiken rohkeutensa ja hän kysyi värisevällä äänellä: "kuka siellä?" Siinä samassa koputus lakkasi: "KEVIN", kuului vastaus erittäin tummalla ja humisevalla äänellä.

Tämän jälkeen tuli pieni tauko ja sitten koputus jatkui todella rajuna. Ovi nitisi saranoillaan ja koputuksen tahti muistutti ompelukonetta. Veronica alkoi kiljumaan jonka jälkeen kaikki pimeni. Seuraavana päivänä noin puolelta päivin veronica heräsi eteisen lattialta. Ovi oli edelleen saranoillaan eikä jälkeä välikohtauksesta näkynyt. Monta seuraavaa yötä veronica vietti valveilla mutta mitään ei enää tapahtunut. Pian kevin haudattiin ja elämä palasi pikkuhiljaa normaaliksi. Jälkeenpäin veronica tutki aihetta netistä saaden selville että stressi saattaa aiheuttaa tällaisia reaktioita jossa henkilö hallusinoi. Mutta mikään ei selittänyt sitä miksi deane ja robert olivat molemmat kokeneet tämän saman tilanteen.

Tämä oli siis kaverini kertoma tarina mutta minä kyllä luotan häneen."

11

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipas typerä urbaanilegenda, kopioitko netistä?

• Anonyymi

Tosi tarina.

Mulla on myynnissä parit sillat tosi isossa kaupungissa josta olis tarjolla myös sellainen isompi patsas.

Sit olis toisessa kaupungissa sellainen korkea metalli-torni kanssa.

Nää kaikki käteisellä.

Ihan oikeesti.

• Anonyymi

Oikolukiessa saman olosia juttuja muistaakseni tekee joku youtubelta kotimaista fintop5, pelasimme teineinä ouijaa mut yht äkkiä oli aamu, mies näki ostoskeskuksen parkkipaikalla itsensä perheensä edelliseltä päivältä.

• Anonyymi

Just finntopppia. Tuntemattomaksi jäänyt kaunis nainen katseli vedessä vasta rannalla ja pian poika hukkui. Pöö eikö teitä jumalauta jo pelota mennä uimaan!

• Anonyymi

Aloittajan juttu on enemmän totta kuin yksikään Vikin kirjoitelma.

Miettikää sitä.

• Anonyymi

Minä näin kerran siilin. Tämä on tosi!!! Uskokaa, tai ette.

• Anonyymi

Kiroiliko?

• Anonyymi

Minun kummin kaiman koiran pentu kertoi että näki lentävän lehmän ja se vannoi että tämä on täyttä totta. :D

• Anonyymi

Mutta ei kai ystävä ystävälleen menisi tietoisesti valehtelemaan? Tietenkään ei voida varmistaa onko tämä juttu ylipäätään totta vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei kai ystävä ystävälleen menisi tietoisesti valehtelemaan? Tietenkään ei voida varmistaa onko tämä juttu ylipäätään totta vai ei.

Näissä tarinoissa sitä ystävää ei kuitenkaan ole, jos kertojan velvoittaa osoittamaan tämän ystävän ei hän sitä pysty tekemään.

Tai vaihtoehtoisesti, jos näin tekee se ystävä joko ei tiedä koko tarinasta mitään, tai vähintään ei kuitenkaan kykene osoittamaan tarinan "veronica" nimistä naista (tässä tapauksessa) todelliseksi.

Saa olla todella helposti höynäytettävä jotta noita uskoo; ja siksi mä aina liitänkin tuon New Yorkin siltojen, Vapauden Patsaan ja Eiffeltornin myynti-ilmoituksen koska ikinä ei tiedä jos joku haluaakin ne ostaa...

Et sattuisi tarvitsemaan mitään noista, mulla on paperit ja kaikki että omistus siirtyy sulle heti kun rahat siirtyy mulle; käteisellä tietenkin. Voit sitten mennä keräilemään veroja kävijöiltä ja kuvaajilta, itse olen tehnyt sillä melkoisen tilin. Saan 50 senttiä jokaisesta somekuvasta per katselukerta jos niissä näkyy Vapaudenpatsas tai Eiffeltorni, silloista kerään vain ylitysmaksut. Tosin olen miettinyt että Brooklynin sillasta voisi alkaa myymään myös kuva-lisenssejä.

• Anonyymi

Karmiva kertomus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6526
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2039
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1247
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1126
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1025
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe