Suhde alkaa sillä hetkellä kun ekan kerran sanotaan moi
Suhde päättyy sillä hetkellä kun vikan kerran sanotaan moi
Älkää kuvitelko että kaikki miehet ja naiset harrastaisivat ns kaverisuhteita. Jotkut harrastaa vain rakkaussuhteita vastakkaisen sukupuolen kanssa! Ei muita suhteita
Haluan tehdä selväksi
56
551
Vastaukset
- Anonyymi
Totta et vain rakkaus suhde mut moi voi sanoa naapuri tai työtoveri niin ei se suhde ole vaan naapuria tervehditään käytöstapa eli ei suhde
- Anonyymi
Joo ymmärsit oikein. Kaupan kassallekin voi sanoa moi
Mutta jos on nainen ja mies jotka tutustuu toisiinsa vapaa-aikaa(kin) käyttäen niin tuo pätee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ymmärsit oikein. Kaupan kassallekin voi sanoa moi
Mutta jos on nainen ja mies jotka tutustuu toisiinsa vapaa-aikaa(kin) käyttäen niin tuo päteeEntä jos näet tutun kaupan kassan torilla kumpikin lomilla ja tervehtivät ja vaihtavat ohimennen muutaman sanasen niin onko se suhde tai viet roskia ja naapurikin vie ja naapuri sanoo moi ja onpas roskikset täynnä ja vastaan niin on ja naapuri eikö jätefirma tyhjennä niitä niin ei ole suhde vaik vapaa ajalla viette roskia samaan aikaan eli ette ole naimisissa ja pitkä suhde takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos näet tutun kaupan kassan torilla kumpikin lomilla ja tervehtivät ja vaihtavat ohimennen muutaman sanasen niin onko se suhde tai viet roskia ja naapurikin vie ja naapuri sanoo moi ja onpas roskikset täynnä ja vastaan niin on ja naapuri eikö jätefirma tyhjennä niitä niin ei ole suhde vaik vapaa ajalla viette roskia samaan aikaan eli ette ole naimisissa ja pitkä suhde takana
Lasken suhteeksi vain sellaisen missä on koskettu...esim hipaistu, pussattu, halattu tms. Joku toinen voi laskea pelkän puhumisen suhteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasken suhteeksi vain sellaisen missä on koskettu...esim hipaistu, pussattu, halattu tms. Joku toinen voi laskea pelkän puhumisen suhteeksi
Suhteeksi lasken itse et ollaan yhdessä joka päivä ja yö eli seurustellaan oikeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi pysäyttää ja sanoo päivää puhalluskoe ja puhallappa ja sanoo jatka matkaa tai nouse ylös autosta niin ei ole suhde
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhteeksi lasken itse et ollaan yhdessä joka päivä ja yö eli seurustellaan oikeasti
Eli et laske kaukosuhdetta suhteeksi?
Entä kun suurin osa seksistä netin kautta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi pysäyttää ja sanoo päivää puhalluskoe ja puhallappa ja sanoo jatka matkaa tai nouse ylös autosta niin ei ole suhde
Riippuu ihan poliisin henkilöllisyydestä, siitä tietääkö etukäteen ihmistä. Tuntemattomien kanssa ei voi olla suhdetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä kun suurin osa seksistä netin kautta?Kaukosuhde ei ole suhde ei se ole yhtään mitään ja nettiseksi on runkkausta varten ei muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu ihan poliisin henkilöllisyydestä, siitä tietääkö etukäteen ihmistä. Tuntemattomien kanssa ei voi olla suhdetta
Joku mies sanoo moi hieno päivä ja hänen vaimonsa moikkaa sinulle ja jatkavat matkaa kotiinsa heillä on suhde ja sinulta joku sinkkumies sanoo moi lähtisitkö treffeille niin sanot seurustelen ton miehen kanssa joka lähti vaimonsa kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on vissiin sellainen hetkellinen asiakassuhde. Kyseessä on yhteiskunnallinen palveluammatti kuitenkin. Toki tämä ns asiakkuus voi olla hyvinkin kompleksinen ja monimutkainen käsite ja kaikki kansalaiset on loppujen lopuksi asiakkaita myös ilman muita vivahteita. On näitä passiasioita, lupahakemuksia sun muita paperiasioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on vissiin sellainen hetkellinen asiakassuhde. Kyseessä on yhteiskunnallinen palveluammatti kuitenkin. Toki tämä ns asiakkuus voi olla hyvinkin kompleksinen ja monimutkainen käsite ja kaikki kansalaiset on loppujen lopuksi asiakkaita myös ilman muita vivahteita. On näitä passiasioita, lupahakemuksia sun muita paperiasioita
Jos postimies voisi joidenkin visioiden mukaan leikata nurmikot, niin eikö tätä innovaatiota voisi laajentaa jotenkin? Joutilaat kiinteistönhoitoon ja hoivapuolelle ym. Ei työ tekemällä lopu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joistain syystä useimmat poliisit, palomiehet, erilaiset tekniikan osaajat (auton korjaajat/myyjät) ym. tällaiset miehet saattaa olla tosi houkuttelevia. Olen siis ihastunut poliisiin, ihaillut palomiestä, putkimiestä ym. 😍
Anonyymi kirjoitti:
Entä kun suurin osa seksistä netin kautta?Tää on hyvä kysymys, netti- etä - verkkoaikana.
Pikaviestimet mahdollistaa lähes paremman suhteen kuin puhumaton kotitouhu.
Kuulee hengityksenkin selkeemmin =)))Anonyymi kirjoitti:
Entä ”vahinkohipaisu” ?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Entä ”vahinkohipaisu” ?
Ei sellaisia tapahdu. Jos kuitenkin niin käy se on alitajuinen teko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Onko se suhde, jos Jalkapallo treeneissä tai pelissä on joukkueen kaverit miehiä mutta itse on nainen? No. Ei ole.
Se on elämää ku minkäs teet ku meille naisille ei oo omaa joukkuetta ku ei oo tarpeeks erityisen liikunnan kortin saaneita naisia, jotka haluaa pelata Jalkapalloa.
Enkö minä saisi pelata Jalkapalloa vain sen takia, kun ei vammaisille ole naisten Jalkapalloa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaisia tapahdu. Jos kuitenkin niin käy se on alitajuinen teko
Jalkapallo on kontakti laji. Ei Jalkapalloa muuten saa vastustajalta pois
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178712151
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Itse ajattelen suhdetta vähän laajemmin. Ylipäätään käsittelen omaa suhdettani toisiin, vaikka en olisi edes puhunut jollekin ihmiselle. Tärkeintä on tunne häneen. En tietysti väittäisi kenellekään olevani suhteessa tähän henkilöön, mutta täällä voisin kirjoittaa hänestä.
- Anonyymi
Niimpä. Tunne nyt perusedellytys MINKÄÄNMOISELLE ihastumissuhteelle tai ihmissuhteelle.
- Anonyymi
Minä olenkin aina hieman ihmetellyt sitä juoruhenkilöinen kihinää ja kuhinaa. Hyvä että ap avasi asian laitaa.
Hyvin varovasti tervehdin jatkossa kaikkia asiakaspalveluhenkilöitä.
Suosittelen samaa kaikille. Tai no en, koska wtf.- Anonyymi
Puhun siitä kun ihastun. Siihen kuuluu kahdenkeskiset hetket ja tapaamiset. En puhu kaupan kassoista kun ovat julkisessa työssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhun siitä kun ihastun. Siihen kuuluu kahdenkeskiset hetket ja tapaamiset. En puhu kaupan kassoista kun ovat julkisessa työssä.
Itse ihastun tosi helposti eri ihmisiin. Joku voi olla tosi hyvin näköinen, joku toinen aivan ihanan huumorintajuinen, joku tosi söpö, jonkun kanssa on hyvä kemia.
Itse ihastuin vasta autoliikkeen myyjään. Hän oli tosi raamikas, katsoi syvälle silmiin ja itselleni tuntui mieletön kemia. Olin kiinnostunut hänestä, mutta en tosiaankaan tehnyt mitään elettä siihen suuntaan, että olisin kertonut asiasta hänelle. En myöskään tahtoisi mennä tuonne liikkeeseen enää tai tahtoisi häntä tapailla.
Olen tyytyväinen omaan kumppaniin.
Moi! Mitä tarkoitat suhteella? 😁
Minä voin toivottaa ex-miehelleni, siis lasteni isälle moi ja hyvää syntymäpäivää, eikä meillä todellakaan ole enää parisuhdetta.- Anonyymi
Kunhan saivartelivat noiden suhteiden olemassa ollolla; minkälaisia niitä on olemassa.
Mä voin lisätä vielä tähän, vaikka tiukkapipoinen olenkin, voivani kyllä halatakin ystäviäni ja lisäksi antaa suukon vaikka poskelle, tavatessamme pitkästä aikaa. Sama koskee niin miehiä kuin naisiakin, pelkkä ystävällisyyden osoitus; eikä mitään muuta!
En minäkään ole kohtausta saanut, vaikka puoliouto vierasihminen on halannut mua, ja suikannut ehkäpä vielä pusun poskelle. Se kuule saattaa olla ihan kulttuuri erokin.
Tuossa itänaapurissamme käydessäni, tuli tuokin asia mulle selväksi! Eikä siinä ollut kyse mistään sukupuolisesta lähentelystä... sitä minäkin olisin jo kavahtanut!
Tänä aamuna olen viimeeksi ollut halauksen kohteena ja kyllä mä halasin takaisin, taisin pussatakin poskelle ja vakuuttelin; äiti rakastaa sua Mimmi!
Sen jälkeen mä menin aamupalan tekoon, ja Mimmi kävi potalla pissillä, ihan omatoimisesti.
Se näistä suukotteluista ja halaamisista, ainoastaan tätä viimeisempää pientä ihmistaimea, mä todellakin rakastan; kaikella äidinrakkaudella!
trollikka - Anonyymi
Kannattaa mennä terapiaan pohtimaan mistä kumpuaa tarve kommunikoida exän kanssa. Kaikilla sitä tarvetta ei meinaan ole. Miksi haluat mielistellä exää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa mennä terapiaan pohtimaan mistä kumpuaa tarve kommunikoida exän kanssa. Kaikilla sitä tarvetta ei meinaan ole. Miksi haluat mielistellä exää?
Sinulla on ätmi tuhannen taalan kysymyksiä taas itsellesi esitettäväksi. Ei mitenkään käy ilmi traumaattinen suhtautuminen naisen aiempaan elämään tai ihmissuhteisiin todella tervettä meininkiä- olisipa kaikki miehet yhtä reippaita👍
Anonyymi kirjoitti:
Hei jos on yhteisiä lapsia, niin on aina parempi, että ex kumppanit tulevat keskenään toimeen.
Vierestä seuranneena tulehtuneita exien välejä joilla on lapsi. Se on oikeasti todella kurjaa kaikille! Pitäisi kumminkin ajatella sen viattoman lapsen parasta. Sille molemmat vanhemmat ovat todella tärkeitä. On väärin jos jompikumpi vanhempi mustamaalaa lapselle toista vanhempaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ätmi tuhannen taalan kysymyksiä taas itsellesi esitettäväksi. Ei mitenkään käy ilmi traumaattinen suhtautuminen naisen aiempaan elämään tai ihmissuhteisiin todella tervettä meininkiä- olisipa kaikki miehet yhtä reippaita👍
Tein exälleni selväksi etten halua olla enää missään tekemisissä. Ei moita ei mitään. Kuulema kaikille muille osapuolille olisi ok kysyä kuulumisia mutta ei minulle. Sehän vasta olisikin hienoa kun aluksi vie 10k ja jättää ja sitten alkaisi kysyä "mitä kuuluu". Eihän mikään voisi olla enempää perverssimpää. Vähän kuin oksentaisi toisen päälle ja sitten kysyisi "no mutta hei, miten nyt menee?"
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Hei jos on yhteisiä lapsia, niin on aina parempi, että ex kumppanit tulevat keskenään toimeen.
Vierestä seuranneena tulehtuneita exien välejä joilla on lapsi. Se on oikeasti todella kurjaa kaikille! Pitäisi kumminkin ajatella sen viattoman lapsen parasta. Sille molemmat vanhemmat ovat todella tärkeitä. On väärin jos jompikumpi vanhempi mustamaalaa lapselle toista vanhempaa.Oikeesti, ei sitä toista osapuolta tarvitse edes sietää, kunhan ei lapselle ala edes selittelemään tunteistaan mitään ex-säänsä kohtaan.
Elämä vaan joskus on mahdotonta, kahden aikuisen välillä joiden näkökannat elämään ovat niin erilaiset. Parempi silloin erota, kuin kasvattaa lasta riitelyn ja sekasorron keskellä.
Taatusti loppujen lopuksi ihan koko perheyhteisölle, eteenkin sille lapselle! Mä myönnän olevani tulisieluinen, mutt ei ole aikomustakaan mustamaalata lapseni isää mitenkään.
Siitä kohtaa mä kyllä otan pisteet kotiin; vuosien kuluttua lapsen kasvaessa, äijä taatusti tekee omat virheensä lapsenkin kanssa. Herra ja ylhäisyys, kun on luonteeltaan.
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti, ei sitä toista osapuolta tarvitse edes sietää, kunhan ei lapselle ala edes selittelemään tunteistaan mitään ex-säänsä kohtaan.
Elämä vaan joskus on mahdotonta, kahden aikuisen välillä joiden näkökannat elämään ovat niin erilaiset. Parempi silloin erota, kuin kasvattaa lasta riitelyn ja sekasorron keskellä.
Taatusti loppujen lopuksi ihan koko perheyhteisölle, eteenkin sille lapselle! Mä myönnän olevani tulisieluinen, mutt ei ole aikomustakaan mustamaalata lapseni isää mitenkään.
Siitä kohtaa mä kyllä otan pisteet kotiin; vuosien kuluttua lapsen kasvaessa, äijä taatusti tekee omat virheensä lapsenkin kanssa. Herra ja ylhäisyys, kun on luonteeltaan.
trollikkaRiippuu toki niin minkälainen se suhde on ollut. Ei tietysti kaikkien kanssa voi tulla toimeen.
Ihaillen kyllä katselen niitä ex pareja mitkä tulevat toimeen lapsiensa takia.🤗 arvostan siis suuresti tätä🙏Anonyymi kirjoitti:
Meillä on yhteiset lapset ja ex on ihan ok tyyppi. Pidän häntä ehkä kaverina.
Minä voin toivottaa kaikille kavereilleni hyvää syntymäpäivää, eikä se ole mitään mielistelyä.
Viimeksi ex on jopa halannutkin minua, kun he toivat nykyisen kumppaninsa kanssa minulle surukukat mieheni kuoltua.- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Meillä on yhteiset lapset ja ex on ihan ok tyyppi. Pidän häntä ehkä kaverina.
Minä voin toivottaa kaikille kavereilleni hyvää syntymäpäivää, eikä se ole mitään mielistelyä.
Viimeksi ex on jopa halannutkin minua, kun he toivat nykyisen kumppaninsa kanssa minulle surukukat mieheni kuoltua.Exällä on selkeästi vielä tunteita sinua kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko kysymys siitä että heillä on yhteisiä lapsia ja vaikka ovat eronnut ni ei lasten tarvi nähdä sitä että vanhemmat eivät osaa käyttäytyä kuin aikuiset
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Vierestä seuranneena tulehtuneita exien välejä joilla on lapsi. Se on oikeasti todella kurjaa kaikille! Pitäisi kumminkin ajatella sen viattoman lapsen parasta. Sille molemmat vanhemmat ovat todella tärkeitä. On väärin jos jompikumpi vanhempi mustamaalaa lapselle toista vanhempaa.Totta. Ei se ole lapsen syy että vanhemmat eroaa.
Miksi lapsella ei voisi olla turvallinen olo ja tietää että voi kummallekin puhua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein exälleni selväksi etten halua olla enää missään tekemisissä. Ei moita ei mitään. Kuulema kaikille muille osapuolille olisi ok kysyä kuulumisia mutta ei minulle. Sehän vasta olisikin hienoa kun aluksi vie 10k ja jättää ja sitten alkaisi kysyä "mitä kuuluu". Eihän mikään voisi olla enempää perverssimpää. Vähän kuin oksentaisi toisen päälle ja sitten kysyisi "no mutta hei, miten nyt menee?"
Toivottavasti teillä ei ole lapsia? Ku jos on ni saattaa kysyä vain siksi koska haluaa tietää miten teillä menee lapsen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Exällä on selkeästi vielä tunteita sinua kohtaan
Empaattinen hän oli.
Miks ei saisi surun keskellä ottaa osaa suruun? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti teillä ei ole lapsia? Ku jos on ni saattaa kysyä vain siksi koska haluaa tietää miten teillä menee lapsen kanssa
Ei tietenkään ole lapsia. Ollaan kaupunkilaisia uraohjuksia. :)
Mä en oo ton päättymisen kanssa ihan samaa mieltä. Ihmissuhteet on parhaimmassa tapauksessa elin ikäisiä, sopeudutaan uusiin tilanteisiin, ehkä uusiin ihmisiin ympärillä, haetaan ymmärrystä. Elinikäinen tutustuminen toiseen - sekä itseen.
Ei ihmissuhteet oo kertakäyttöisiä . On / OFF: juttui. Se on pikaruokaa, jota en suosittele.- Anonyymi
Joo se on täysin mahdollista että on elinikäisiä syhteita. Jos nyt käy vaikka niin että panon päätteeksi mies haluaa eron niin suhde loppuu siihen viimeiseen viestiin. Ei aiemmin.
Anonyymi kirjoitti:
Joo se on täysin mahdollista että on elinikäisiä syhteita. Jos nyt käy vaikka niin että panon päätteeksi mies haluaa eron niin suhde loppuu siihen viimeiseen viestiin. Ei aiemmin.
Näissä kertakäyttö suhteissa ottaa riskin että joutuu tapaamaan joskus myöhemminkin.
*Motto* ... sen minkä taakseen jättää, sen edestään joskus saattaa noukkia =))- Anonyymi
kuumepiikki kirjoitti:
Näissä kertakäyttö suhteissa ottaa riskin että joutuu tapaamaan joskus myöhemminkin.
*Motto* ... sen minkä taakseen jättää, sen edestään joskus saattaa noukkia =))Jaa, en ole exiä missään tavannut. Varmaan liukkivat pakoon ja hyvä niin. Yhden deitin kerran tapasin kun kassalla olin töissä. Olimme kuin emme tuntisikaan. Hänellä oli mukana joku tuontivaimo. Nykyään somen mukaan sinkku.
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, en ole exiä missään tavannut. Varmaan liukkivat pakoon ja hyvä niin. Yhden deitin kerran tapasin kun kassalla olin töissä. Olimme kuin emme tuntisikaan. Hänellä oli mukana joku tuontivaimo. Nykyään somen mukaan sinkku.
Kivahan heitä on nähdä ja ohimennen muistella ;)))
- Anonyymi
kuumepiikki kirjoitti:
Kivahan heitä on nähdä ja ohimennen muistella ;)))
Mielummin olisin muistelematta. Eivät kaikki ole rakastaneet. On väärin alkaa suhde jollei rakasta.
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin olisin muistelematta. Eivät kaikki ole rakastaneet. On väärin alkaa suhde jollei rakasta.
Aikamoni suhteilee ilman rakkautta .... valitettavasti.
- Anonyymi
Sori, mutta mulla ei todellakaan ole mahdollisuutta elämässäni niin moneen parisuhteeseen kerralla,kuin tuo edellyttäisi.
- Anonyymi
Suhde alkaa vasta sitten kun tunteita syntyy toiseen. Ja eikä se eletty elämä häviä. Kyllä se toinen ihminen on olemassa senkin jälkeen vaikka sen pois sulkisit elämästäsi.
- Anonyymi
Minulle ei todellakaan ole olemassa. Pelkkää ilmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ei todellakaan ole olemassa. Pelkkää ilmaa.
Voithan itsellesi uskotella niin jos se helpottaa. Ilmeisesti käsitelemättömiä asioita ja tunteita kun pitää paeta. Jossain vaiheessa menneet palaa kummitelemaan jos niitä ei hyväksy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan itsellesi uskotella niin jos se helpottaa. Ilmeisesti käsitelemättömiä asioita ja tunteita kun pitää paeta. Jossain vaiheessa menneet palaa kummitelemaan jos niitä ei hyväksy.
Nimenomaan OLEN KÄSITELLYT sen henkilön eikä sillä ole enää valtaa tuhota elämääni vaan olen onnellinen.
- Anonyymi
No ei kyllä mun kanssa toimi noin helposti suhteen aloitus, että moi huikaten ja naps. 😂
❄️ - Anonyymi
Eihän Ystävät pussaille ystäväänsä.
Onko minulla muka suhde kun pelaan Jalkapallo ja joukkueessani on enemmän miehiä kuin meitä naisia?
Onko minulla muka suhde kun näen heidät Jalkapallo treeneissä?
Onko minulla muka suhde kun käyn heidän kanssaan pelimatkoilla ja siellä Tottakai joukkueen jokaisen jäsentä pitää kunnioittaa ja tervehtiä .
No minulla ei ole suhde heidän kanssaan, kun he ovat vain Jalkapallo kavereitani. - Anonyymi
Sulla taitaa ätmi olla poikkeuksellisen intensiivinen suhde joka ärrän myyjään
- Anonyymi
Minulla on mukavia Jalkapallo joukkueen kaverit ja he ovat mukavia mutta ei meillä suhdetta ole
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5914814V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1055594Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1804767- 734049
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳613661- 1213560
- 692703
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512469Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul402282On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva211963