Olisko se niinkuin Teppo julistaa. Vai onko se Allan Lindbergin sanoma, Vai olisko se Timon saarna että tulis julistaa >>
https://www.youtube.com/watch?v=r9q6avMIZjg&t=850s
KÄYKÄÄ ARVIOIMAAN !!!
Minä sanon että vain Jumala VOI auttaa tähän hSuomalaisesta ulos , tästä hätätilanteesta...
Mikä olis vastaus Suomen Sioniin hätätila?
1
100
Vastaukset
- Anonyymi
Välillä hän kuitenkin kätkee kasvonsa ja laittaa profeetan julistamaan: Alistukaa 70 vuoden ajaksi Baabelin kuninkaan alaisuuteen.
Puinen tai rautainen ies on välillä välttämätön.
Kuka on tämän päivän Baabelin Kuningas? Sitä en tiedä. Vielä 1960 ja 1970 luvuilla YK kai näytteli suurta roolia suunnan näyttäjänä, mutta öljykriisistä 1975 alkaen on Jumala sallinut kansojen ryöstön ja velkaantumisen. 1980 luvun Jupit oli siinä etunenässä.
Kuka on mielestänne tämän päivän Baabelin Kuningas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128