Tai jotain säkkiä, vaikka Alkon kassia tms. ?
Voiko elmukelmua käyttää kondomina?
11
558
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile itse!
- Anonyymi
Jos se on hinnasta kiinni, niin usein kondomeita jaetaan ilmaiseksikin (esim. Kesäkumi).
- Anonyymi
Kyllä voi. On vain käyttäjistä kiinni kuinka ehkäisy toimii.
- Anonyymi
Minä käytän mustaa jätesäkkiä. Muut eivät mahdu.
- Anonyymi
Normaalikokoiselle sopii bio-jätepussit. On aika pehmeitäkin käytössä.
Voi sitten käytön jälkeen heittää kaikkineen bio-ketäykseen, ja luonto kiittää. - Anonyymi
Mikä ettei.
- Anonyymi
Tuota "elmukelmua" jonkun muun merkkisenä myydään niin ohuena että se on ehkä 0.01 mm vahvuudeltaan. Ei pysty edes mittaamaan koska rikkoutuu heti.
Sitä käyttäessä pitää vaan kieputtaa useampi kierros peniksen ympärille.
Tulee paljon halvemmaksi kuin kondomit. - Anonyymi
Ennenwanhaan käytettiin lampaan suolta.
- Anonyymi
suuseksisuojana voi. Kondomina ei.
- Anonyymi
Elmukelmu on hyvä. Käytössä jo toistakymmentä vuotta. Pari kierrosta molon ympäri ja kumirentsulla varteen kiinni niin avot. Kyllä siitä hyvät savut lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078793
- 936740
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656500Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345321Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634517- 553511
- 503355
- 513102
- 562922
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896