Eikö naiselle saa enää kertoa avoimesti, mitä ajattelee?

Päätin laajentaa kokemuspohjaani sillä, että kävisin "hieronnassa". Vähän jotain thaihierontahommaa, mutta haluaisin, että olisi suomalainen ja valmis kaikenlaiseen. Jota "kaikenlaista" en kuitenkaan välttämättä tarvitsisi. Hellä hieronta ja happy end olisi hyvä. Ongelmaksi on muodostunut se, että olen halunnut kertoa viestejä kirjoittamalla ennen tapaamista, mitä ajattelen tilanteesta. Esim. miksi olen päätynyt hakemaan seuraa, että minulla on vaimo, että en halua yhdyntää, että minua jännittää, että olen ihan tavallinen, kiltti ja epäseksikäs mies. Minun mielestäni ihan normaalia puhetta, mitä haluan, että minusta tiedetään.

Vastauksena ei olekaan ollut kiinnostunutta kyselyä tai myöntelyä tms. vaan ollaan lopetettu siihen. Kävi jopa niin, että soitin eräälle naiselle omalla puhelinnumerollani ja ihan avoimesti. Sovimme ajan ja sain osoitteen. Että kun olen paikalla, hän tulee hakemaan minut ulkoa ja saattelee makuuhuoneeseensa. Sanoin puhelimessa, että en ole tottunut puhumaan seksistä, haluaisin mieluummin kirjoittaa viesteillä, mitä ajattelen. Kirjoitin sitten puhelun jälkeen naiselle pitkän viestin, jossa kerroin vähän taustoistani ja mitä tunnen.

Minua tietysti jännitti hirveästi koko vuorokausi ja olin ihan täpinöissäni. Kun sitten menin setelit kuumina tien varteen odottamaan ja laitoin viestiä, että olen paikalla, puhelin pysyi mykkänä ja tie tyhjänä. Odotin yli tunnin siinä ja koitin soittaa monesti. Ei mitään. Mitään ei kuulunut ja lähdin sitten pois. Koitin vielä soittaa myöhemmin, mutta minut oli ihan mykistetty.

Koettiinko minut uhkana? Olen kiltti ja ystävällinen mies ja sanoinkin sen. Herkkä ja avoin. Miksi sellaista ei arvosteta? Pitäisi vain sanoa, että "tulen nyt" ja hypätä sänkyyn. Ihan hullua mun mielestä.

Ja tämä ei ollut ainoa. Yhteensä neljän naisen kanssa kun juttelin, kaksi heistä ei vain alkanut millekään, vaikka lukivat viestini, ei vastausta, ei mitään. Yksi sanoi suoraan, että "näissä piireissä ei ole tapana elämäntarinoita kertoa". Yksi sanoi, että "hänelle tulee paineita", kun kerron näitä. Esim. että tämä nainen olisi vaimoni jälkeen toinen ihminen, jonka kanssa minulla olisi jonkinlainen seksuaalinen kokemus. Eli kokemattomuus on huonous. Ei hyve.

Miksi avoimuudelle ja kiltteydelle ole tilaa?

6

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Epäitsekäs mies ei etsi tyydytystä muualta, itselläni ei ollut seksiä neljään vuoteen vaikka seurustelukumppani oli huomattavasti nuorempi ja erittäin seksikäs.

      • Moraalistani ei tässä kohtaa tarvitse huolehtia. Vaimoni kannustaa minua tähän.


      • Anonyymi
        Soidaanko kirjoitti:

        Moraalistani ei tässä kohtaa tarvitse huolehtia. Vaimoni kannustaa minua tähän.

        Sulla mitään vaimoa ole kuin se homeinen flesu kaapin perällä


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­­­y­­m­­f­o­­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17873674g

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe