Näin nämä asiat nykyään menevät.
https://www.cbr.com/mtg-aragorn-black-fan-reaction/?utm_medium=Social-Distribution&utm_campaign=Echobox-CBR&utm_source=Facebook#Echobox=1685388043
Taru Sormusten Herran Aragorn on nyt sitten musta
23
275
Vastaukset
- Anonyymi
Ei missään ole sanottu, että se on valkoinen
- Anonyymi
Kirjan kuvailu kuitenkin viittaisi vaaleaihoiseen. Ja muutenkin Keskimaa on vähän kuin fantasiaversio Englannista ja Aragorn kuuluu sen kuninkaallisiin.
- Anonyymi
Woke jyrää!
- Anonyymi
Woke on saastaa
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on minkävärinen joku mielikuvitushahmo on?
- Anonyymi
Mitä vaäli? Se on ihminen. Ihmiset on geeniperimältään aika samanlaisia kaikki. Se että ovat asuneet eristyksissä, on tuonut muutoksia ihonväriin, ulkonäköön ja sen sellaisiin.
Mutta suurin osa meissä kaikissa on samaa. - Anonyymi
Kyseessä on satukirjan mielikuvitushahmo ja jokainen voi itse päättää miltä hän näyttää.
- Anonyymi
Aika laimeeta ei tuo enään vetoa keneenkään mustat manerehimit on jo nähty tuon olisi pitänyt olla sukupuoleton musta miesnainen niin olisi tätä päivää leffa.
- Anonyymi
Onkohan Mannerheimin veli?
- Anonyymi
Mieluummin sisko.
- Anonyymi
Jassou, taas uusi mustamaalaus, mutta miksi ei ollut samalla lesbo?
- Anonyymi
Ei lesbot ole buumissa vaan miesnaiset sukupuolettomat sellaiset.
- Anonyymi
Valkoiset kuvittelevat aina omistavansa koko maailman, vaikka oikeasti suurin osa maailman ihmisistä on muita kuin valkoihoisia. Valkoihoisia on vähän yli miljardi maailman lähes 8 miljardista ihmisestä, eli noi n 15% maailman väestöstä.
Ja sekös rasisteja niin sieppaa.- Anonyymi
En kyllä ole koskaan kuvitellut sillä valkoiset on vain pieni vähemmistö kuten kerrot ja suomalaiset valkoset ne vasta onkin pieni vähemmistö.
- Anonyymi
Värilliset haluavat valkoisen miehen maailman mutta ilman sitä valkoista miestä.
- Anonyymi
Ihmiskunta on peräisin Afrikasta.
- Anonyymi
Näin ajateltiin aikoinaan mutta nyt on löytynyt vanhoja jalanjälkiä espnanjan alueelta varhaisesta pystyihmisestä eli nämä tulee vielä moneen kertaa tarkentumaan ja siten muutumaan kunhan tutkimuset edistyy että missä eli millokin ja mikä ihmislaji 50 000v sitten oli vielä ainakin 3 muuta ihmisalia meidän lisäksi.
- Anonyymi
Voi v... Aikuiset ihmiset kiukuttelemassa, kun joku satuolento on väärän värinen. :DD
- Anonyymi
Väärän värinen hahmo on ongelma vain rasisteille, ei keillekään muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärän värinen hahmo on ongelma vain rasisteille, ei keillekään muille.
Uskon väitteeseesi vasta sitten, kun Juuret -elokuvaan valitaan valkoihoinen päähenkilö.
Tai esittämään Martin Luther Kingiä tai Muhammed Alia.
- Anonyymi
Tuskin Tolkien on teosta kirjoittaessaan kuvitellut hahmonsa afrikkalaiseksi.
- Anonyymi
Hän tuskin asiasta suuttuisi. Hän nimittäin kasvaa heinää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255