Entinen puolustusministeri Elisabeth Rehn joutui varkauden uhriksi eilen jättäessään omaisuutensa vain pieneksi hetkeksi valvomatta.
Rehn oli muuttamassa Kauniaisista ja kertoi jättäneensä autonsa lukitsematta hakiessaan asunnosta nopeasti lisää muuttokuormaa. Autolle palatessaan hän kuitenkin huomasi, että lukitsemattoman auton etupenkiltä oli kadonnut kasseja ja tilalle oli jätetty ilmeisesti kirjastosta vietyjä kirjoja. Auto oli valvomatta korkeintaan minuutteja.-MTV
Hirveä rikos! Murhaa pahempi...
5
231
Vastaukset
- Anonyymi
Elisabethille tiedoksi, että se on omat lähinaapurit jotka sieltä käyvät varastamassa. Ne ovat ikkunastaan seuranneet että kuinka lukitsemattomalta autolta lähdetään ja sinne tullaan, ja paljonko aikaa on.
Muutimme itse aikoinaan 200 m verran, ja kottikärryillä vietiin viimeisiä kamoja uuteen paikkaan. Tällä väliajalla olivat (naapurit...) asettaneet ikkunalle tikapuut ja tulleet siitä sisään. Tavaraa oli hävinnyt 10 min poissaolon aikana useammista eri huoneista.
Kukaan muu ei voinut noin tarkkaan seurata poissa olemista, kuin omat lähinaapurit, ja heidän jälkikasvunsa.- Anonyymi
se pitää ihan paikkansa, joku kaveri vähä lainannu kuumakallen kamoi ;D
- Anonyymi
Nämä ovat ikäviä asioita sattuipa kenelle vaan.
Hyvää kesää kaikille. - Anonyymi
EI TUO KÖYHÄÄ KOHTI SATTUNU EI NE HÄLLEKKÄÄN HAUTAAN RAHAA JA HORNETTIA LAITA LIE MILLANEN EX MINISTERI HYVÄNSÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996