Entinen puolustusministeri Elisabeth Rehn joutui varkauden uhriksi eilen jättäessään omaisuutensa vain pieneksi hetkeksi valvomatta.
Rehn oli muuttamassa Kauniaisista ja kertoi jättäneensä autonsa lukitsematta hakiessaan asunnosta nopeasti lisää muuttokuormaa. Autolle palatessaan hän kuitenkin huomasi, että lukitsemattoman auton etupenkiltä oli kadonnut kasseja ja tilalle oli jätetty ilmeisesti kirjastosta vietyjä kirjoja. Auto oli valvomatta korkeintaan minuutteja.-MTV
Hirveä rikos! Murhaa pahempi...
5
214
Vastaukset
- Anonyymi
Elisabethille tiedoksi, että se on omat lähinaapurit jotka sieltä käyvät varastamassa. Ne ovat ikkunastaan seuranneet että kuinka lukitsemattomalta autolta lähdetään ja sinne tullaan, ja paljonko aikaa on.
Muutimme itse aikoinaan 200 m verran, ja kottikärryillä vietiin viimeisiä kamoja uuteen paikkaan. Tällä väliajalla olivat (naapurit...) asettaneet ikkunalle tikapuut ja tulleet siitä sisään. Tavaraa oli hävinnyt 10 min poissaolon aikana useammista eri huoneista.
Kukaan muu ei voinut noin tarkkaan seurata poissa olemista, kuin omat lähinaapurit, ja heidän jälkikasvunsa.- Anonyymi
se pitää ihan paikkansa, joku kaveri vähä lainannu kuumakallen kamoi ;D
- Anonyymi
Nämä ovat ikäviä asioita sattuipa kenelle vaan.
Hyvää kesää kaikille. - Anonyymi
EI TUO KÖYHÄÄ KOHTI SATTUNU EI NE HÄLLEKKÄÄN HAUTAAN RAHAA JA HORNETTIA LAITA LIE MILLANEN EX MINISTERI HYVÄNSÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000