ChatGPT ei korvaa pierevää insinölri – näin tekoäly voisi ratkaista juuri Suomen ongelmia.
Mutta pierevä insinööri voi luoda tekoälyn.
Äly siis sijaitsee pierussa. Me voimme kaikki olla oman elämämme pieru-insinöörejä !
👍🤧
Tekoäly ei vielä pysty pieremään
9
1662
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisitko tuollainen robottiruohonleikkurin? Liian pitkälle ei kannata mennä.
https://www.youtube.com/watch?v=LUsWBCH8Ch8- Anonyymi
Pierevä insinööri osaa paremmin!
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178750081
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pierevä insinööri osaa paremmin!
Pierevä ja samalla myös huutava tekoäly olisi hyvä keksintö!
Niin kauan kun me Saliksen kanssa olemme elossa, tekoälyn ei tarvitse edes ajatella pieremistä. Me hoidamme sen työn. Tekoäly älkööt tunkeko meidän reviirillemme.
- Anonyymi
Insinööri on pierevä.
- Anonyymi
Nyt osaa
https://boredhumans.com/farts.php
"AI Generated Farts
Do robots fart? Click below to find out. We trained an AI model on over 1,000 human farts so it would learn to create realistic fart sounds. Press the fart button below:"- Anonyymi
Haastattelemamme Pieris konsernin pääjohtaja : "Miten tämä tekoälyn tuottama pierun ääni vaikuttaa toimintaanne ?"
Pieris : "Toistaiseksi ei mitenkää, tekoälyn pierusta puuttuu haju, minä haisen pahalta vaikken pieriskään, pieruni hajua tuskin voittaa mitkään älyt." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haastattelemamme Pieris konsernin pääjohtaja : "Miten tämä tekoälyn tuottama pierun ääni vaikuttaa toimintaanne ?"
Pieris : "Toistaiseksi ei mitenkää, tekoälyn pierusta puuttuu haju, minä haisen pahalta vaikken pieriskään, pieruni hajua tuskin voittaa mitkään älyt."Pierevä tekoäly lääkärinä olis hyvä.
Julkinen puoli vois ottaa sen heti käyttöön. Hoitsut ohjais kaikki ikävät tapaukset etävastaanottoon terveyskeskuslääkäri Pierulle. Tekoäly osaa sen, mitä lekurikin ja mukavana kevennyksenä vielä pierun ääniä vähän väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517