Energiajuoma

Anonyymi-ap

Kuka on myynyt Alakylän S-marketis pikkupoijille, siis 7v- 13v energiajuomia.

Tänään olivat 7 pikkupoikaa ihan sekaisin energiajuomista, ehtoolla. Pienin sälli kiipeili pitkin seiniä ja teki muutakin päättömiä juttuja.

Yksi kersoista yritti saada pikkuisinta menemään kotiin, mutta eihän tuo ymmärtänyt enää yhtikäs mitään.

18

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On tainnut olla kaljaa mitä ovat juoneet.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

💋 ­­­N­y­­­m­­f­o­­­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17875501L

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tanelinrannan S-marketin päädyllä näkee toisiaan alakoulukaisia joilla on S-marketin muovikassissa kaljatölkkejä joista siellä lipittelevät. Kukas niitä on myynyt???

• Anonyymi

Nyt järki käteen tämän vouhotuksen kanssa. Eiköhän ne ole kaupasta myyty ihan täysi- ikäiselle joka on välittänyt ne eteenpäin.

• Anonyymi

Oman kokemuksen perusteella lähes joka kauppa myy energiajuomia alaikäiselle. On harvinainen poikkeus, jos myyjä ei myy. Menet mihin tahansa kauppaan. Joten älkää nyt yhtä kauppaa tästä syyttäkö, tämä on maan tapa.

• Anonyymi

"Nyt järki käteen tämän vouhotuksen kanssa. Eiköhän ne ole kaupasta myyty ihan täysi- ikäiselle joka on välittänyt ne eteenpäin."

No sittenhän homma on ookoo ja kossuakin saavat juoda jos vain aikuinen tuo.

• Anonyymi

Arska haki

• Anonyymi

Aika usein kuulema isoveli käy kaupassa

• Anonyymi

Vanhemmat ne usein ostaa kakaroilleen, tupakat ja energia ja kaljat Yms..
      Näin pääsevät vähäksi aikaa eroon vanhingoistaa.

• Anonyymi

Tulin vain tänne kertomaan että join pontikkaa
        13 vanhana.

• Anonyymi

Jos lapset saavat juoda kahviakin, niin silloin myös energiajuomaa. Teessä ja suklaassakin on kofeiinia.

Kofeiinista ei mene sekaisin. Yhtenä villityksenä on sytytinkaasun imppaaminen, olisivatkohan sitä impanneet.

• Anonyymi

Mitä väliä

• Anonyymi

– Mitä nuorempana alkaa käyttää kofeiinia, joka on siis riippuvuutta aiheuttava aine, niin sitä varmemmin ja tiukemmin jää siihen myös koukkuun, ja sitä todennäköisemmin jatkaa muilla kovemmilla huumaavilla ja koukuttavilla aineilla.

• Anonyymi

Jos lapset saavat juoda kahviakin, niin silloin myös energiajuomaa. Teessä ja suklaassakin on kofeiinia.
      -----------------
      Energiajuomissa on moninkertainen määrä kofeiinia kuin kahvissa.
      Ja lisäkis lukuisia muita aineita jotka saa pörräämään.

• Anonyymi

En tajua, kuka noita edes pystyy juomaan!

• Anonyymi

Tiedän erään hyvätuloisen perheen, jossa lapset ovat heitteillä joka ilta. Vanhemmat zumbaavat ties missä menoissaan. Kuulema viinaakin maisteltu. Vanhemmat ovat aikuisten riennoissa joka ilta klo 22 saakka, kunnes tulevat kotiin. Lapset päinsä koulupäivän jälkeen koko illan, joka päivä. Onko tervettä.

• Anonyymi

Ei ne energiajuomat oo niin vaarallisia mitä sanotaan. Oma tytär nyt 13v ja juo energiajuomia kavereiden kanssa tosi usein. Kerran oli testannut vapeakin, mut sille laitoin heti stopin. Mut ei ne energiajuomat oo niin vaarallisia,ku kaupatkin niitä myy alaikäisille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe