Pikkulauantai

Anonyymi-ap

Me viinamiehet juomme tänään viinaa ja tapaamme naisia.
Raittiit miehet ovat tänäänkin yksin ilman naisseuraa.

t. viinamies

12

203

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä raitis mies on tänään tehnyt juttuja, joihin ei naisia edes kaivata jalkoihin 😂 Eikä monikaan edes näe näillä mitään varsinaista itseisarvoa miehekkäänä työnä, edes noilla puuhommilla.

      Heittelin tuossa puupinojen päällimmäisiä kerroksia vajaan kun on ollut poutaa ja tuulista aika pitkään, ja tarkoitus olisi jatkaa pitkin iltapäivää jos ei nyt ala satamaan. Viime vuonnahan vajan päällimmäiseksi päätyi maata vasten olleita puita myöhään syksyllä, joka lopulta johti siihen pieneen hormipaloon kevättalvella jonkinlaisen kitupolton takia 🤦‍♂️ Nämä on pienemmiksi halkaistuja, ja pyrin nyt heittämään latoon noita vähän eri kohtiin koon mukaan jne.

      Samaten Uncle B. Royalin kanssa käytiin ulkoiluttamassa tiimimme Peugeot 208 Rally2 -autoa Puolassa Rallysprint-cupin kisassa 9/12. Ollaan pisteissä tällä hetkellä sijalla 6. 102 pisteellä kun kärjessä olevalla on 165p.
      Kolme ekaa oli Skotlannissa, seuraavat kolme Walesissa, seuraavat kolme Kreikassa, ja nyt Puolassa ajetaan kolme. Järjestys on aina Rally2, Group A, WRC.
      Kevättalvellahan mä jännäsin sitä, pääsinkö viime vai toissa cupissa top kymppiin, ja lopulta jäin niukasti ulkopuolelle. Uusi halvempi ratti tehnyt ihmeitä 😅 Ruotsalainen, oikealla uudehkolla Fiestalla kilpaa ajava viisikymppinen tyyppi on clubin perustaja, ja pisteissä sijalla 11. clubin 172 jäsenen joukosta 😮

      Onhan tuota pitänyt joissain kommenteissa yms. hiukan nälviä, ja kiva sinänsä että siinä mun luomassa RallyGT-cupissa espanjalaiset discord-tuttuni tulivat näyttämään kaapin paikan noille fb-ryhmien vakkariporukan kuskeille 😁 Kuten olen monesti palstalla sanonutkin, että "if u can't beat them, join them!" viitaten tuohon kaveeraamiseen espanjalaisten pelaajien kanssa. Tai aina pitää vähän hämmentää, häiriköidä ja sabotoida - jopa heiketessään 😂 Kuten joku asiantuntija kuvaili naapurimaatamme telkkarissa kaasuputkiräjähdyksien aikaan, ja pistin ton korvan taakse.

      Samoin kun sunnuntaina katsoin Indy500-kisan ja lämmittelykierroksilla NBC haastatteli radioitse 48v Kanaania, jolle tämä oli viimeinen kisa, ja lajissahan hän on ollut mukana vuodesta 1998. Se sanoi jotenkin niin hyvin, että "I got nothing to lose today. I'm not gonna lift, and if anything happens... what they're gonna do? Fire me?" 😂 Tietty vähän eri asia kun puhutaan huippu-urheilijasta ja multikymmenmiljonääristä, mutta on tossa pointti, joka sopii munkin elämäntilanteeseen aika hyvin kun vähän soveltaa.
      El Plan on El Plan, eikä sitä ota multa kukaan pois sähkönhinnan tai puuhellan hormien kunnon tms. perusteella, eli loppupeleissä mä tullen aina putoamaan jollain tavalla jaloilleni, ilman että tarvitsee samanaikaisesti ressata työtilannetta, tai edes tehdä töitä jos ei halua tai kykene. 🙄

      • Ja jännä sinänsä, miten yhtäkkiä nopeista soraralleista onkin tullut mun vahvuuksia asfaltin lisäksi, kun aiemmin ne oli varsinainen akilleen kantapää mulla 😃 Skotlannista tuli parhaat pisteet tähän mennessä, Walesissa taisin romuttaa Rally2-Pösön kun latasin kai vahingossa ne endurance-setupit, ja Kreikassa tuli kaikissa kisoissa yksi pätkäkeskeytys eli olin niissä viimeinen maaliinpäässyt. Tuo Puola meni suht puhtaasti läpi eilen. Ei nyt ihan huippuvauhdissa ja mahtui niihin kahdeksaan 9-17km pitkään pätkään, huolto joka toisen jälkeen, yhteensä kolme rengasrikkoa eli 3min aikasakot, mutta onneksi oli vain suht kevyitä vannekosketuksia paaleihin, eikä menty isoa kovaa puuhun.
        Tuossa Group A luokassa olen käyttänyt lähinnä epäsuosittua vanhaa Subaru Legacya, mutta mä tykkään sen pitkästä akselivälistä nopeilla teillä, vaikka tehoissa ja painossa saattaa jäädäkin Lancia Deltaa hiukan jälkeen. Ja noi WRC:t 2000-luvun alusta eroaa valtavasti keskenään, parempi kun ei edes kokeile muita kuin C4 Citikkaa ja Skoda Fabiaa 😅 Focuksen vaihdelaatikon mä saan lähes poikkeuksetta aina rikki, Subarujen viskolukoista en tykkää, ja Pösö 206 on akseliväliltään niin naurettava kirppu etten tajua miten Grönholm sillä ajoi kaksi mestaruutta 😮

        Onhan mun pääprioriteetti peleissä tällä hetkellä tuo Rallysprint-cup ja varsinkin adminin päihittäminen koko kauden mittaan, mutta toi RallyGT-cup tosiaankin sotkee kivasti dynamiikkaa, ilman että mun tarvitsee varsinaisesti tehdä mitään 😁 Ideaalitilanne kun olisi, että mahdollisimman moni pelaaja ensin häviäisi espanjalaisille tuossa luomassani cupissa, jonka yksi lyhyehkö kisa on aina 5 päivää auki, ja turhautuneena tai ajotaitojaan/setuppejaan kyseenalaistavina yliyrittäisivät vähän liikaa Rallysprintissä Puolan kapeilla teillä 200kmh taulussa. Mun nimi jälleen kerran ekana ajaneena taulussa, ja paineet/vertailuajat heitetty muille 😁


      • hondakuski125 kirjoitti:

        Ja jännä sinänsä, miten yhtäkkiä nopeista soraralleista onkin tullut mun vahvuuksia asfaltin lisäksi, kun aiemmin ne oli varsinainen akilleen kantapää mulla 😃 Skotlannista tuli parhaat pisteet tähän mennessä, Walesissa taisin romuttaa Rally2-Pösön kun latasin kai vahingossa ne endurance-setupit, ja Kreikassa tuli kaikissa kisoissa yksi pätkäkeskeytys eli olin niissä viimeinen maaliinpäässyt. Tuo Puola meni suht puhtaasti läpi eilen. Ei nyt ihan huippuvauhdissa ja mahtui niihin kahdeksaan 9-17km pitkään pätkään, huolto joka toisen jälkeen, yhteensä kolme rengasrikkoa eli 3min aikasakot, mutta onneksi oli vain suht kevyitä vannekosketuksia paaleihin, eikä menty isoa kovaa puuhun.
        Tuossa Group A luokassa olen käyttänyt lähinnä epäsuosittua vanhaa Subaru Legacya, mutta mä tykkään sen pitkästä akselivälistä nopeilla teillä, vaikka tehoissa ja painossa saattaa jäädäkin Lancia Deltaa hiukan jälkeen. Ja noi WRC:t 2000-luvun alusta eroaa valtavasti keskenään, parempi kun ei edes kokeile muita kuin C4 Citikkaa ja Skoda Fabiaa 😅 Focuksen vaihdelaatikon mä saan lähes poikkeuksetta aina rikki, Subarujen viskolukoista en tykkää, ja Pösö 206 on akseliväliltään niin naurettava kirppu etten tajua miten Grönholm sillä ajoi kaksi mestaruutta 😮

        Onhan mun pääprioriteetti peleissä tällä hetkellä tuo Rallysprint-cup ja varsinkin adminin päihittäminen koko kauden mittaan, mutta toi RallyGT-cup tosiaankin sotkee kivasti dynamiikkaa, ilman että mun tarvitsee varsinaisesti tehdä mitään 😁 Ideaalitilanne kun olisi, että mahdollisimman moni pelaaja ensin häviäisi espanjalaisille tuossa luomassani cupissa, jonka yksi lyhyehkö kisa on aina 5 päivää auki, ja turhautuneena tai ajotaitojaan/setuppejaan kyseenalaistavina yliyrittäisivät vähän liikaa Rallysprintissä Puolan kapeilla teillä 200kmh taulussa. Mun nimi jälleen kerran ekana ajaneena taulussa, ja paineet/vertailuajat heitetty muille 😁

        Rallysprint-cupin pisteissä olen tukevasti kuudentena edelleen, ja klubin/ryhmän admimin edellä, joka muuten on syntynyt 60-luvulla ja ajaa oikealla Fiestalla kilpaa Ruotsissa ja Suomessa, kuten myös cupin pistejohdossa oleva suomalainenkin. En tiedä miksi olen ottanut hänet joksikin arkkiviholliseksi, vaikka ruotsalaiseksi on varsin mukava tyyppi 😅 Varmaan joku auktoriteetti- ja father figure kompleksi 😂

        Puolan eka ralli, eli kauden 10/12 meni Rally2-luokan Pösöllä ihan suht puhtaasti ja korjasin pisteitä kotiin hyvin. Tuolla autolla tuli tahkottua se Endurance suurilta osin läpi, niin kulkee kuin kiskoilla 😃 A-ryhmän autolla eli Subaru Legacylla ralli 11. meni kohtuu surkeasti, mutta en kuitenkaan romuttanut autoa "terminal damagen" vertaa, mutta jo heti ekasta pätkästä alkaen oli ongelmia lämpöjen kanssa ja tuliko mulla kerran jopa tripla-rengasrikko 😂 Niin taisin joutua ottamaan kolmelta pätkältä keskeytyksen, 30min ajan tauluun niistä kustakin, ja ne 5 pätkää jotka ajoin maaliin, meni ihan metsään korjauksista tulleiden aikasakkojen yms. vuoksi, mutta tuli tuostakin sentään 9 pistettä, eli taakseni jäi 7 kuskia, ja liuta keskeyttäjiä yhdellä pisteellä he kukin.

        Parisen tuntia sitten ajoin heti ekana tuon viimeisen rallin läpi heti kun se aukesi, ja käytin nytkin Subarua, vaikka ylempänä taisin haukkua niiden viskolukot 😅 Tottumiskysymys ja vaatii oikeat säädöt, mutta pitkä akseliväli on Puolassa joka tapauksessa vahvuus, ja tuo meni ihan nätisti läpi. Tuliko yksi rengasrikko, ja joku pieni aikasakko huollosta, mutta ei samanlaista romurallia kuin vanhemmalla Subarulla 😃 Itse asiassa tein hyvin poikkeuksellisen jutun Puolaan, nimittäin pistin lyhyemmät välitykset autoon, vaikka nopeilla ja suorilla teillä ne pitäisi säätää pidemmiksi. Kuulostaa harvinaisen typerältä "rallikuskin" sanomana, mutta hyvä ettei se kulkenut liian kovaa 😂 Ei sillä loppupeleissä ole kauheasti väliä kulkeeko auto suoralla 170 vai 220, mutta mä pystyin ajamaan koko ajan ikäänkuin väännöllä ja kierroksilla, jolloin kaarrenopeudet oli varmaan aika hyvät ja paremmin noi viskolukot toimii revittämällä kuin ihan sukillaan ajaen 🙄 Samaten hitaat heinäpaaliosuudet meni varmaan aikas hyvin, kun auto kiihtyi rivakasti ja kääntyikin mutkiin ihan pikkuruisen niksin ansiosta, minkä olen oivaltanut tän vuoden aikana ja soveltanut lähes kaikkiin autoihin. Takapyöriin haritusta kokonaiset 0,2° niin auto kuin auto kääntyy mutkaan ilman ihmeempää runttaamista, ei kuitenkaan lähde käsistä, eikä vikuroi suorilla 🤨


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­N­­­y­­m­­­f­­­o­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178759820

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä tänään juhlitaan ja alkoholin voimalla ja nais seurassa.

    • Anonyymi

      Kuinka tunnistat alkoholistin, onko hän aina ehdottomasti parhaiten pukeutunut henkilö 1 km etäisyydellä?

      Kuin minä ;D

      Olen alkoholisti eli juon siis keskimäärin yli yhden viinilasin viikossa... mutta tietystikin olen viisas alkoholisti, eli suunnittelen alkoholinkäyttöni hyvinkin täsmällisesti.

    • Viinamiehen viinatrollaamisesta voi ehkä vetää sen johtopäätöksen, että hänellä ei perheessä ole ollut alkoholiongelmaa. Onnea siitä. Niinpä juttu on vaan hauska läppä. Kun lapsuudenkodissa asui juoppo, niin kuin monella on ollut, juttu ei silleen ole ihan trolligenrejen aatelia.

    • En aivan tajunnut, mitä välis tai joku muu on kirjoittanut tulipaloista, vakuutuspetoksista, kostoista/vihasta vaikutuksen alaisena ollessa jne. tänään johonkin vastaavanlaiseen viinamiehen raittiusketjuun 🤨

      Syntyi jotenkin kovin vaivautunut olo, kun itse tässä ketjussa kirjoitin nokivalkeasta, ja jopa tuon Kanaanin sitaatista saa halutessaan väännettyä väärällä käännöskukkasella jotain tuleen liittyvää, vaikka "fire me?" tarkoittaa siis potkuja.

      En mä tähän ketjuun juuri tätä viestiä kirjoittaisi, jos jotain noinkin psykopaattisia piirteitä liippaavia ajatuksia mulla olisi, ja kuitenkin taidan itse kaikkein parhaiten tietää omaisuuteni laskennallisen arvon, mikä ei suurensuuri ole 😂 Sekä hyvän käyttöarvon halpojen asumiskustannuksien ja kiinteiden kulujen vuoksi.

      Siksi mä tuosta nokipalosta kirjoitin palstallekin, että jos puuhella tai hormi jostain syystä menee käyttökieltoon, niin se on jälleen yksi musta riippumaton syy mahdollisille lämmityskustannusten nousulle, ja voin itse säilyttää omat kasvoni jos tulee tiukkoja taloudellisia tilanteita. Sekä vierittää syytä osittain muillekin, kun viime kesänä sairaspäivärahan enimmäisajan ja pysyvän El Plan päätöksen välissä olin jokseenkin yksin valtavan puumäärän kanssa, 3kk ajan ainoat varmat tulot oli asumistuki 77e/kk ilman oikeutta toimeentulotukeen, eikä sylikummieni kanssa päästy edes keskusteluyhteyteen 600 eurosta kahteen sähkölaskuun tai Hondan peltihommista 3kk varoajalla ennen leimaa. Koska rokotepsykoosi, ja Lrican väärinkäyttö päihdehaittoja ehkäisevänä valintana.
      En mä käteistä pyytänyt, enkä lisätöitä joissa olisi pitänyt anella pappan 80-luvulla hylkäämiä rautaromuja uuden nuoren isännän periferialta, vaan työrauhaa sivutoimisen yritystoimintani parissa jaksamiseni puitteissa.
      Kun yksikköhinnaltaan aivan lottovoitto-sähkösopparin laskut olisi hoidettu pois alta, niin todennäköisesti puutkin olisi päätyneet muiden töiden oheessa kuivina latoon, enkä olisi koko kesää yrittänyt epätoivoisesti ja 125% lasissa rääpiä kasaan sähkölaskujen verran kuukaudessa jostain vtun ovenkahvoista ja aurinkolipoista. 🤦‍♂️

      Mä kirjoittelen joistakin asioista nykyään vähän etupainotteisesti, juurikin siksi ettei kukaan pääsisi enää ikinä yllättämään ja irvimään mua, ja että mä olen jo ollut kaukaa viisas, ja asiat on jo alunperinkin olleet mulla tiedossa.
      Mutta noista väliksen tai jonkun muun urpon vihjaamista asioista, niin ei kyllä kukaan etupainotteisesti kirjoita mihinkään 😂💡

      • Niin ja kummasti "sekakäyttäjään" luotettiin paria vuotta ennen viime kesää, kun äitini hautajaisten käytännön järjestelyt oli yhteistyössä heidän kontollaan, nimet todistajina alle perunkirjaan, ja kaikista sinänsä aika lailla budjettiratkaisuista, mutta mun tuloluokassa isohkoista kertalaskuista, mut nähtiin suoriutuvan ihan moitteettomasti. Jopa sen pankreatiitin ja alkoholismini paljastumisen jälkeen kesällä 2020, kun ei vielä puhuttukaan rokotteista.

        Olisi ollut Uncle A:lla perheineen edes sen verran miestä tai ämmää, että jos seinä päätettiin nostaa pystyyn joka tapauksessa, niin sen olisi voinut sanoa heti, eikä sinisten ruksien lukukuittausten, viikon, ja kolmen viestin jälkeen. Ja kun tasan tiesivät äitini puolen miljoonan euron virheet yhdeksi syyksi siihen että mulla on diagnosoitu PTSD, niin ei tuo rikokseenkehoittaminen ylisukupolvisen pskakasan siivoamiseen (velkagolfin vetomassa), mitenkään sattumaa voinut olla.

        Siinäpä stana huhtikuussa kaivoi 2,5 tuntia konettaan irti savesta, kun mun aloitteesta kerättiin tontilta rautaromua 😂😂😂 Ja seuraavalla kerralla näki aitiopaikalta, kun pihalle pelmahti yllättäen pikku-infran hoidosta vastaava henkilö, ja hän oma-aloitteisesti tuli kertomaan että muutti mun laskutusperusteita nyt El Planin myötä. Ja näki mun aivan vilpittömän kiitollisuuden vailla sarkasmin häivääkään, kun kerrankin muakin kohtaan käyttäydyttiin ymmärtävästi.

        Eikä tämä ole missään nimessä vihaisuuspuhetta, vaan pohjimmiltani mä nauran, ja nautin asetelmasta 😃


    • Anonyymi

      Viikonpäivät ovat aivan harhaa, ei niistä kannata mitään välittää... pelkkiä keksittyjä nimiä.

      • Tavallaan niin kyllä. Ihminen on halunnut järjestää ja lokeroida asioita. Tätä on ollut niin kauan ihmiskunnan historiassa, että kaikkea pidetään täysin itsestäänselvyytenä. Todellisuudessa, ei ole mitää viikkoja ja päiviä. Ei kuukausia eikä vuosiakaan. Sekin on vaan jossain kohtaa historiaa päätetty, mistä kohtaa alettu laskemaan mitä vuotta eletään.


    • Anonyymi

      Oikeastikin aika ihastuttavia joitain naisnäyttelijöitä avaruussarjoissa, jotenkin näyttävät meikkaus samantyyppistä kuin 70-luvun minihame-tytöiltä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe