Simo GrönroosSimo Grönroos,häpeä perkele kun äänestäjäsi petit!
Simo G petti kansan!
5
246
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut? Veikö Grönroosi puoluetoimiston kahvikassan, vai onko jotain vieläkin pahempaa?
- Anonyymi
Ton Simon saisi laittaa yhdessä Eva Biaudetin kanssa jonnekin loosereiden pussauskoppiin. pikkasen pussailemaan keskenänsä.
https://demokraatti.fi/mtv-uutiset-nimekas-perussuomalainen-jatti-hallitusneuvottelut-syyna-puolueen-lepsut-tavoitteet-maahanmuuttopolitiikassa/
Ei rintamalta ole tapana lähteä karkuun. Puoluejohtaja Purralla on muutenkin tällä hetkellä kuormaa ihan riittävästi, ei tällaiset napisevat luistelijat ainakaan auta sitä tilannetta.- Anonyymi
Persut on tuollasia, kun ei saatu vaalipuheiden mukaista tulosta, niin lähdetään hipsimään.
Ei ole ymmärrystä siitä, kuinka kaikki puolueet joutuu tinkimään tavoitteistaan. On sitten eri asia siinä, mikä puolue on realistisesti kyennyt näkemään mahdollisuudet omien tavoitteiden suhteen. Näyttää siltä, että osalle persuja ei realismista ole tietoakaan, vaan uskottiin omiin höpinöihin, kuinka maahanmuutto loppuu kun päästää hallitukseen.
- Anonyymi
sotahullu Grönroos on mielestäni takinkääntäjä ja kansanpetturi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440