Flättäreille mietittävää

Anonyymi-ap

Muuan viisas shamaani sanoi kerran, että älkää uskoko mihinkään, vaan tietäkää asiat. Erittäinkin viisas neuvo vai mitä.
Flättäri voisi nyt kertoa, että mistä hän tietää nämä väittämänsä?

9

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska Ano-setä sanoi.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­N­­­y­m­­f­o­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17877770b

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Shamaani lausui kyllä asian oikein, jos sen ymmärtää maatietoisten silmälasien kautta. Eli maatietoinen on tullut ymmärtäneeksi asiat niin, että se ihan konkreettisesti on tietämistä. Maatietoinen siis tietää, että maa on litteä ja samalla se avaa silmät todella monelle muullekin asialle. Myös Jeesuksen seuraaminen helpottuu ihan konkreettisella tasolla, kun ei ole pallouskovaisille kuuluvia epäilyksiä häiritsemässä mieltä. Maatietoisen kun ei tarvitse kipuilla sellaisten asioiden kanssa, että miksi Jumala antoi ainoan poikansa juuri meille, eikä jonnekin toisella galaksilla olevalle vastaavalle pallolle. Maatietoisen ei tarvi myöskään elää sellaisten epäilysten kanssa, että miksi Jumala teki niin paljon virheitä jne. Jumalahan ei tehnyt virheitä. Hän teki kaiken tarkoituksella juuri sellaisiksi, kuin teki. Ja siihen on tyytyminen. Jumala tietää kaiken loppupeleissä parhaiten. Maatietoinen ymmärtää, tai oikeastaan tietää nää asiat aika kokonaisvaltaisesti.

      • Raamatun uskoa ei voine vähätellä. Jo sen ensi sivu kertoo Luomisen joka kumoaa täysin kehitysopin joka on täysin naurettava.

        Aloittajan kysymykseen toki vastaus.
        Kummastelen tätä:
        - kun matkustajakone lähtee pohjois- Euroopan kentältä niin sovitaanko että se on n. vaakatasossa?
        Kun se pääsee Australiaan niin se onkin selällään, eikö totta?

        Lisäksi tankkerit kulkevat siellä selällään koska painovoima...., ja meret pysyvät paikoillaan....

        Ei jumalauta...,ajatelkaa nyt omilla aivoillanne ja peskää sieltä pois valtamedian valeet...


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Raamatun uskoa ei voine vähätellä. Jo sen ensi sivu kertoo Luomisen joka kumoaa täysin kehitysopin joka on täysin naurettava.

        Aloittajan kysymykseen toki vastaus.
        Kummastelen tätä:
        - kun matkustajakone lähtee pohjois- Euroopan kentältä niin sovitaanko että se on n. vaakatasossa?
        Kun se pääsee Australiaan niin se onkin selällään, eikö totta?

        Lisäksi tankkerit kulkevat siellä selällään koska painovoima...., ja meret pysyvät paikoillaan....

        Ei jumalauta...,ajatelkaa nyt omilla aivoillanne ja peskää sieltä pois valtamedian valeet...

        Olet jo useasti tuonut ilmi ettet itse oikeasti usko Raamattuun, tai elä sen opetusten mukaisesti.

        Muistatko vaikkapa "Älä tee huorin".

        Ja tuosta "se onkin selällään". Ota käteesi koripallo (jalkapallokin käy) ja laita sormesi millin päähän sen pinnasta niin että kynnetön osa on palloa kohti, ja sitten kuljeta sitä puoli pallonkiertoa. Onko kynneton alue edelleen pallon pinnan puolella vai onko kynsi pallon pinnan puolella? Selällään olo (pinnan suhteen) vaatisi että sormi on samalla kääntynyt 180 astetta pinnan suhteen, mutta se ei ole.

        Onko sulla 3d hahmotusvaikeuksia, kenties niitä toisaalla mainitsemiasi iän tuomia haittoja, vai mistä on kyse?


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Raamatun uskoa ei voine vähätellä. Jo sen ensi sivu kertoo Luomisen joka kumoaa täysin kehitysopin joka on täysin naurettava.

        Aloittajan kysymykseen toki vastaus.
        Kummastelen tätä:
        - kun matkustajakone lähtee pohjois- Euroopan kentältä niin sovitaanko että se on n. vaakatasossa?
        Kun se pääsee Australiaan niin se onkin selällään, eikö totta?

        Lisäksi tankkerit kulkevat siellä selällään koska painovoima...., ja meret pysyvät paikoillaan....

        Ei jumalauta...,ajatelkaa nyt omilla aivoillanne ja peskää sieltä pois valtamedian valeet...

        Jos omat aivot toimivat noin huonosti kuin sinulla, kannattaa pidättäytyä kaikenlaisista ajattelusta.


    • Anonyymi

      Pikkulapsi tuijottaa silmät pyöreänä pikku-kakkonen lastenohjelmaa joku avaruusjuttu jossakin oli planeettoja ja lentäviä robottihahmoja jotka jopa puhuivatkin animoidusti CGI eli Computer Generated Imagenary -taidoillain.

      Minäkin jäin katsomaan kerran sairaalassa kun oli suuri TV-ruutu eikä kaukosäädintä missään, jossain hoitajien piilossa, ei pystynyt vaihtamaan kanavaa edes uutisillekaan.

    • Anonyymi

      Siitä että hänen mielestään uskominen on sama asia kuin tietäminen. Hän ei anna tosiasioiden hämätä itseään.

      • Anonyymi

        Oikea vastaus, eli flättärin "tieto" perustuu puhtaasti uskoon. No, jokaisella on vapaus uskoa mihin haluaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe