Kauhajoki on oikein koulukiusaamisen mekka

Anonyymi-ap

Kyllä pitää pitää ittensä, ettei mee sylkeen sitä kiusaajaämmää kasvoihin. Näin aikuisena pokka riittäis.

6

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla periintyvä taito toi koulukiusaaminemän Kauhajoella.

      • Anonyymi

        Voipi olla. Oon kyllä miettinyt, että mitenköhän tämän kiusaajanaisen lapset kohtelee muita koulussa.


    • Anonyymi

      Täytyy sanoa, että kauhajoella opettajat eivät puuttuneet kiusaamiseen mitenkään. Eräskin täti antoi mulle ymmärtää, että itse olen syyllinen siihen, että minua kiusataan. Tätä rollaattorimummoa en olekaan nähnyt kulkevan pitkin Kauhajoen katuja. Liekö muuttanut muualle eläkepäiviksi. En tiedä, mitä sanoisin jos hänet vielä jossain aikuisena näkisin. En kyllä mitään mukavaa.
      Olisi pitänyt tehdä kiusaamisesta aikanaan poliisiasia. Mua harmittaa, etteivät vanhempani menneet ja tehneet rikosilmoitusta. Ei sillä ehkö olisi saanut asioita loppumaan, mutta olisi sitten tälläkin em. luokanvalvojalla riittänyt seliteltävää. Vanhemmat nostakaa meteli, jos lastanne kiusataan!
      Ja vielä toinen asia, joka kaduttaa, on se että en jättäytynyt kotikouluun. Olisin kyllä itsekin pystynyt oppimaan peruskoulun yksinlertaiset asiat. Tuokin on asia, jota vanhempien pitäisi ymmärtää ehdottaa kiusatulle. Ymmärrän, etteivät kaikki lapset pystyisi käymään kotikoulua, ja vanhempia ahdistaa työmäärä. Itse olin kuitenkin hyvä koulussa, ja koko koulu oli mulle kauhua, kun piti edetä asioissa hitaimpien mukaan.
      Jos vaan olisin saanut opiskella itsenäisesti kotona, niin olisi henkiset vammat jääneet syntymättä. Niissä onkin mennyt vuosikausien parantelu. Vasta nyt tukevasti aikuisena, työelämässä pärjänneenä ihmisenä voin sanoa, että mua ei ihmisten kanssa toimiminen ahdista. Vielä yliopistossakin mua ahdisti sosiaaliset suhteet, ja olin hyvin hiljainen.
      Vaikka nyt koenkin saaneeni oman iloisen ja puheliaan itseni takaisin, niin kyllä vaan se katkeruus Kauhajokea kohtaan on ja pysyy. Kauhajoella on mulla aina sellainen olo, että muistan kaiken.
      En ole ap, mutta itsekin myönnän, että viimeksi, kun näin kiusaajani ostoskassin kanssa tulevan Kauhajoen Lidlistä, niin olisi tehnyt mieli puhkaista hänen muovipussinsa. Siinä olisi sitten saanut keräillä ostoksiensa palasia asvaltilta, kuten minä olen keräillyt elämäniloani kaikki nämä vuodet.

    • Anonyymi

      Noista koulukiusaamis tapauksissa pitää tehdä tutkintapyyntö poliisille.

      • Anonyymi

        Itselläni aikaa kiusaamisesta sen verran, että en nyt tukevasti aikuisena voi alkaa kaivelemaan ylä-asteaikoja. Kaikkien vanhempien olisi syytä ottaa suoraan yhteyttä poliisiin, jos lasta kiusataan. Ei kannata odottaa pahoinpitelyä tai murhaa (miettikää nyt Seinäjoen tapauksiakin). Nykypäivänä on varmaan vielä enenvässä määrin lapsilla mielenterveyden häiriöitä. Tänään on hieman tunteet pinnassa vuosien jälkeen kiusaamisaiheesta, koska päättäjäispäivä tuo aina ilkeitä muistoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      60
      770
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe