Kauhajoki on oikein koulukiusaamisen mekka

Anonyymi-ap

Kyllä pitää pitää ittensä, ettei mee sylkeen sitä kiusaajaämmää kasvoihin. Näin aikuisena pokka riittäis.

6

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa olla periintyvä taito toi koulukiusaaminemän Kauhajoella.

• Anonyymi

Voipi olla. Oon kyllä miettinyt, että mitenköhän tämän kiusaajanaisen lapset kohtelee muita koulussa.

• Anonyymi

Täytyy sanoa, että kauhajoella opettajat eivät puuttuneet kiusaamiseen mitenkään. Eräskin täti antoi mulle ymmärtää, että itse olen syyllinen siihen, että minua kiusataan. Tätä rollaattorimummoa en olekaan nähnyt kulkevan pitkin Kauhajoen katuja. Liekö muuttanut muualle eläkepäiviksi. En tiedä, mitä sanoisin jos hänet vielä jossain aikuisena näkisin. En kyllä mitään mukavaa.
      Olisi pitänyt tehdä kiusaamisesta aikanaan poliisiasia. Mua harmittaa, etteivät vanhempani menneet ja tehneet rikosilmoitusta. Ei sillä ehkö olisi saanut asioita loppumaan, mutta olisi sitten tälläkin em. luokanvalvojalla riittänyt seliteltävää. Vanhemmat nostakaa meteli, jos lastanne kiusataan!
      Ja vielä toinen asia, joka kaduttaa, on se että en jättäytynyt kotikouluun. Olisin kyllä itsekin pystynyt oppimaan peruskoulun yksinlertaiset asiat. Tuokin on asia, jota vanhempien pitäisi ymmärtää ehdottaa kiusatulle. Ymmärrän, etteivät kaikki lapset pystyisi käymään kotikoulua, ja vanhempia ahdistaa työmäärä. Itse olin kuitenkin hyvä koulussa, ja koko koulu oli mulle kauhua, kun piti edetä asioissa hitaimpien mukaan.
      Jos vaan olisin saanut opiskella itsenäisesti kotona, niin olisi henkiset vammat jääneet syntymättä. Niissä onkin mennyt vuosikausien parantelu. Vasta nyt tukevasti aikuisena, työelämässä pärjänneenä ihmisenä voin sanoa, että mua ei ihmisten kanssa toimiminen ahdista. Vielä yliopistossakin mua ahdisti sosiaaliset suhteet, ja olin hyvin hiljainen.
      Vaikka nyt koenkin saaneeni oman iloisen ja puheliaan itseni takaisin, niin kyllä vaan se katkeruus Kauhajokea kohtaan on ja pysyy. Kauhajoella on mulla aina sellainen olo, että muistan kaiken.
      En ole ap, mutta itsekin myönnän, että viimeksi, kun näin kiusaajani ostoskassin kanssa tulevan Kauhajoen Lidlistä, niin olisi tehnyt mieli puhkaista hänen muovipussinsa. Siinä olisi sitten saanut keräillä ostoksiensa palasia asvaltilta, kuten minä olen keräillyt elämäniloani kaikki nämä vuodet.

• Anonyymi

Noista koulukiusaamis tapauksissa pitää tehdä tutkintapyyntö poliisille.

• Anonyymi

Itselläni aikaa kiusaamisesta sen verran, että en nyt tukevasti aikuisena voi alkaa kaivelemaan ylä-asteaikoja. Kaikkien vanhempien olisi syytä ottaa suoraan yhteyttä poliisiin, jos lasta kiusataan. Ei kannata odottaa pahoinpitelyä tai murhaa (miettikää nyt Seinäjoen tapauksiakin). Nykypäivänä on varmaan vielä enenvässä määrin lapsilla mielenterveyden häiriöitä. Tänään on hieman tunteet pinnassa vuosien jälkeen kiusaamisaiheesta, koska päättäjäispäivä tuo aina ilkeitä muistoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe