Pitääkö nämä väitteet eläinpuiston eläinten todella surkeista elinoloista paikkansa?Asiasta pitää tehdä rikosilmoitus, eikä vain täällä, turhanaikaisella suomi24-palstalla valittaa. Nämä ihmiset, jotka ovat nähneet eläinten surkean kohtelun, mutta eivät tee rikosilmoitusta. Hehän syyllistyvät rikokseen.
Onko tämä mahdollista?
9
570
Vastaukset
- Anonyymi
Läänineläinlääkäri on vastuussa tarkastuksista ja jos ilmenee laiminlyöntejä kantelu hänestä ruokavirastoon siitä homma lähtee käyntiin.
- Anonyymi
Kaikki märehtijät on kyllä heikossa kunnossa ravinnon puute.
- Anonyymi
Eihän nämä valittaja-vanhukset ole moneen vuoteen käyneet eläinpuistossa. Tiedot eläinten terveydentilasta perustuvat vain ilkeiden ihmisten valheisiin.
Eikä se mikään ihme ole: Kaikilla heillä on niin pieni kansaneläke - eikä muuta, että siitä ei likene pääsylipun hintaa lohkaista.
Peruspäivärahakaan ei ole juuri sen isompi, kyllä heidän kaikki aikansa kuluu leipäkasseja jonotellessa , mutta siinä "aatteita" voi sitten yrittää istuttaa kanssakärsijöiden mieleen.- Anonyymi
No nyhän varakas voi kustantaa vähemmän varakkaille pääsylippuja.
Eihän sen mikään ongelma pitäisi olla - Anonyymi
Oletko päivystänyt eläinpuiston portilla että tiedät ketä siellä käy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko päivystänyt eläinpuiston portilla että tiedät ketä siellä käy?
Änkyrä kyttää joka päivä eläinpuistossa näkyykö rakasta mummelia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole aika huono paikka kytätä, jos haluaa nähdä mummun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeeeeee....
Ihana eläinpuiston vaalea suojelusenkeli......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043