Putte-setä oli keskustellut lasten kanssa etäyhteydellä lastensuojelun päivänä 1.6. pakkasukosta ( Soiku ) ja muista menninkäisistä ( Prigotshin, Medvedev ). Oli jättänyt kertomatta että viimeisen vuoden aikana oli murhannut 500 lasta ja viimeisin tapaus juuri tuona juhlapäivänä.
Putin ja lastensuojelu
20
316
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan ne kaapatut lapset viety Siperiaan katsomaan "pakkasukkoa" ?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17878777j
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Sekaisin oleva lukasenka antaa pian valtuudet putlerille käyttää valko-venäjän aluetta ja armeijaa Ukrainaa vastaan. Sitten onkin rytinät.
- Anonyymi
Lukasenka voi jo valmiiksi pahoin kun on nähnyt ettei voittamaton venäjän armeijakaan pärjää Ukrainalle.
Pikku Putte rimpuilee yhä, vaikka venäjälle sanellaan jo rauhanehtoja ja sotakorvausvaatimuksia.
- Anonyymi
ja taas lapualla tämäkin tapahtuu
- Anonyymi
Ja tarkemmin Nesteen huoltamolla. Siellä ollaan asioitten ytimessä.
- Anonyymi
On.
Köyhiltä ukrainalaisilta kävivät vessan varastamassa.
Teboilin asiakaskunta rahoitti ryödtö- ja raiskausretken.
- Anonyymi
kynälläkö nämä lapuan sankarit sotia käy,miksette lähre ukrainaan,ja näytä että teillä on sisua, eikä vain suut auki kuin variksenpojan perse,näyttäkää että teillä on muutakin kuin paskat pöksyis
- Anonyymi
Samaa vois kysyä sulta. Mikset ilmoittaudu putinin joukkoihin rintamalle.
- Anonyymi
en minä halua sotaa,sinähän sitä huurat paskahousu,istuisit kyllä muitten perseellä valakiaan,mutta itse raukka huutelet puskista,kun jätkästä ei ole tosipaikan tullen kuin rukoilemaan armoa,oikeat sankarit on kirkkomaalla, jotka puolusti suomea sunkin paskahousun puolesta
- Anonyymi
Montako kertaa sinä olet toivonut "yrinpommia" Suomeen? Ainakin kymmenen.
- Anonyymi
Tämä yrinpommimies ei halua sotaa mutta haluaa että Ukraina ja koko Eurooppa tuhoutuisi putlerin ydiniskussa. Juuri tälläiset pösilöt kuten putin ja "yrinpommittaja" vapauttivat isänmaallisuuden pullonhengen. Oikeastaan he aiheuttivat Suomen Natoon siirtymisen. Nyt sitten itketään kun ei saanut eres äänestää.
- Anonyymi
Olipa hieno katsoa paraatia eilen, ylilennon tekivät Hornetit, Jas Gripenit ja F-16 koneet. Siinä pureskeltavaa putlerille pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
On se vaan kumma, ettei edes kehitysmaa Intiakaan enää halua sotavoimiinsa venäläisiä lentohäkkyräsuristimia.
Amerikkalaisia F-16 koneita ostivat.
On siinä Kremlin murhaajaklovnilla housun takasauma päässyt väriä vaihtamaan shown edetessä.
- Anonyymi
Ahvenanmaan konsulaatti suljettava heti. Neuvostoliitto kuoli 30 vuotta sitten, ei kukaan voi keskustella vainajan kanssa. Joku Tuomiojan pelle haluaa noudattaa Stalinin kanssa tehtyä sopimusta. Samaa sakkia ovat Lipponen ja Heinäluoma, tanssivat kaasuputken ympärillä ja pyllistävät suomalaisille.
- Anonyymi
Rähjääkö Venäjälläkin poliisit kännipäissään pojankloppien kanssa?
- Anonyymi
Mee kokeilemaan.
- Anonyymi
Psykopaatti-Putte päätti sitten samalla aiheuttaa luonnonkatastrofin. Mitä vielä ehtiikään jos ei sen siipiä leikata nyt. Olis vähä kiirus.
- Anonyymi
Muuten olen sitä mieltä että puolan johto on vaihdettava..
- Anonyymi
Maadoitusjohto irronnut, ei pelitä värkki.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863028
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232752Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092354- 401734
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421581- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411505- 281300
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201266- 951181