Mennään katsomaan tasapäitä ja Jussi paita hönöjä Lapualle
Ketä lähtee mukaan
22
487
Vastaukset
- Anonyymi
Olen useasti hauskuuttanut itseäni ja ajanut lapuan kautta ja kyllähän se on kuin paluu kuuskytluvulle kun lapua city aukeaa edessä . Meno on kuin hölmölässä. Pride ym kei mestana taitaa olla nykyään enempi tunnettu kylä.
- Anonyymi
Ollaan vaimon kanssa menossa just katsoon lapualaisia tasapäitä.
Otamme evähät mukaan
https://yle.fi/a/3-11402552. - Anonyymi
Tuu tänne niin saat lättyhys vähän uutta muotoa.
- Anonyymi
Väkivalta on syvässä teillä.
- Anonyymi
Tukeeko lapualaista muotoa kuutiopäätä 👀
- Anonyymi
Naapurissakin asusteli tyyppi ketä pyyteli kaikkia mukaan. Siksipä rahakin menetti arvonsa.
- Anonyymi
KETÄ keksi rakkauden. 🤭
- Anonyymi
Ketä sä tarkootat?
- Anonyymi
Pitäisi kai olla joku anssi?
- Anonyymi
Ni mikä KETÄ?
- Anonyymi
Mä oon lapualta ja mun sisko on mun vaimo haittaako hä pitääkö lesiä
- Anonyymi
Munakassakin asuu Lapualainen tasapää.
- Anonyymi
eikös niiden pitäminen kielletä laissa etelä-pohjanmaan ulkopuolella
- Anonyymi
Kuka tämä Ketä on???
- Anonyymi
Oltiin seuraamassa Lapuan perinteisiä naisten hakkaus kisoja. Ihmettelen miksi nämä naiset suostuu pieksettäviksi täällä ?
- Anonyymi
Lapualaiset ovat isänmaallisia.
- Anonyymi
Voi jösses, Lapualle ketään enään lähde..
Onko tasapää sanonta mistä lähtenyt? Tasaisesta päästä?? - Anonyymi
Lapualla pukeudutaan vihtoripaitaan.
- Anonyymi
Ja nai..daan sukulaasia
- Anonyymi
Onko Lapua isokin paikka? Missäs se edes on? Joskus kuullut puhuttavan mutta en ole käynyt enkä tietoinen koko paikasta.
T. Tietämätön - Anonyymi
Kuka se Ketä on?
- Anonyymi
Enään en ketään nää?!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856