Olkapää kuntoon?

Anonyymi-ap

Elikä syksyllä alko olkapää oireileen joten käväsin lekurilla joka ohjaili julkiselle fyssarille, ruuhkien vuoksi en mennyt, mutta helmikuus menin työterveyslääkärille josta työfyssarille josta taasen helmikuusta asti olkapää harjoitteita/treenejä ohjeilla toissaviikkoon asti. Nyt olkapää siinä kunnos et viikko sairaslomaa ja jatkotutkimuksiin,Mutta.

Työnantaja ei maksakkaan mitään kuvauksia, eikä mahdollisia leikkauksia sen kummemmin. Tätä yksityisen lekuri puhelimes harmitteli ja tiistaina olis palaveri hänen kanssaan, mutta mitäs järkevästi aatellen kannattas tehdä ?
Pyydänkö lähetteen suoraan julkiselle, vai otanko omaan piikkiin kuvaukset yksityisellä ja jatko julkisella vai mitä ?
Kuvauksetkin maksaa äkkiseltään katottuna 600-700€ jotka voisin maksaa kyllä jos siitä saisi merkittävän hyödyn kuten ajansäästön koska julkisilla ruuhkat isot. Mitään leikkauksia en ala makseleen koska ne on monta tonnia, ja makselen verojakin jo aika mukavasti ni pitäis varmaan saada katettakin kuten terveydenhuollon.

Jotain hyviä ehdotuksia miten jatkan ja mitä tiistaina lääkin kanssa palaverissa sanon ?

5

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minullekin lääkäri suositteli kuvausta ja leikkausta yksityisellä jonne en mennyt. Fyssarilta sain hyvät jumppaohjeet ja Googlestya lisää. Kävin sitten julkisen puolen kuvauksessa ja totesivat jänteen rispautuneen terävää luun reunaa vasten. Jatkoin jumpparin ohjeiden mukaan muutaman vuoden ja nykyään ei ole mitään vaivaa kun varoo liian raakoja voimaliikkeitä.
      Eivätkä enää nykyään kai niitä leikkauksia narukiinnityksillä tee ollenkaan kun pelkällä fysioterapiallakin saa vaivan hoidettua.

    • Anonyymi

      Jep, eli alotuspostaajana kirjottelen ja tilanne se että olin viime vuonna n,6kk sairaslomalla ja nyt olin 3kk työtön ja töiden piti alkaa viime viikolla mutta olenkin sairaslomalla toisen olkapään takia. Tämän toisen olkapään sain kuntoutuksella hyvään kuntoon fyssarin ohjeilla. Lekuri kyseli kontrolleis muutaman kerran että vaivaako toinen olkapää, eikä se missään vaiheessa vaivannut. Pikku oireilu alkoi joulukuun alussa, kuvittelin että kyllä se ohi menee, mutta kokoajan pahentunut vaan. Ei tämmösellä mitään töitä tehdä, ei edes kevyttä lumityötä pihassa. Eli ilmeisesti sama kuntoutus edesä mitä toisenki kanssa aikasemmin.

      Lekuri meinas että tämmöses menee joskus vuosikin, mites raha asiat,päivärahat ?
      Olin siis tässä n,3kk työtön ansiosidonnaisella, jota ennen n6kk sairaspäivärahalla.

    • Anonyymi

      Sairasloma alkaa uusiksii koska eri vaiva. 300 päivää ja eiköhän Kela laske sairas päivärahan suuruuden rekisteristä.

    • Anonyymi

      Ap, eli lasketaanko sairaspäivärahoja myös ansiosidonnaisen mukaan, vai ainoastaan aikaisemman palkkatyön ?

    • Anonyymi

      Jos olet ollu ansiosidonnaisella niin sen mukaan lasketaan 0.7% bruttotulosta. Niin ku kaiken muunkin mitkä tähän otetaan huomioon, eli aikaisempi palkkatulo esimerkiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe