Onko mies vain saamaton vai muuten vain laiska, kun Suomessa ei ole jo hallitusta.
Kai hallitusneuvotteluille on olemassa joku aikaraja?
Kauan Orpo neuvottelee Orpo1:stä?
8
127
Vastaukset
En ole koskaan ollut hallitusneuvottelijana mutta veikkaan aikarajan olevan siinä kun saadaan hallitus kasaan!
Miksikö kestää? Veikkaukseni on, vaikeita asioita sovittaa yhteen hieman erimielisten osallistujien kesken. Se vie aikaa kun tehdään eri puolueille ei niin kivoja kompromisseja. Lisäksi nyt on paikkamarginaali niin pieni jottei yhtäkään voi potkia pihalle neuvotteluista. Mitä tarvittaisiin on Keskustalle halua tulla korjaamaan virheitään SS hallituksen osana ja siten saamaan lisää kannatusta, alas valuneen korjaamiseksi!- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17881278X
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Eihän Orpo ole vielä neuvotellut niinkään kauaa kuin Urho Kekkonen vuonna 1951.
Eikä Orpo ole vielä senkään jälkeisiä "ennätyksiä" rikkonut, niitä on muutama orpolaisen tähän astisesta pidempi sotien jälkeen, mutta näinä päivinä ylittyy muunmuassa Mauno Koiviston neuvottelujen kesto vuodelta 1979. Sitten siitä eteenpäin alkaa ylittyä muutkin . Kekkonen neuvotteli muistaakseni 79pv, joka onkin pisin aika sotien jälkeen. - Anonyymi
Ei se edes neuvottele. Se on vaan pomoa ja katsoo päälle,
kun muut neuvottelevat. - Anonyymi
Neuvottelut on kai taktikoitu kestämään juhannukseen.
Sitten hallitus "jää lomille".
Vai jääkö ?
Vai viekö Orpon salaseura asioita eteenpäin kesällä - salaa- piilossa ... ? - Anonyymi
Porrastuksen lisäksi taitaa tulla myös leikkaus. Myöntyykö Riikka, en usko.
- Anonyymi
Kummasti ovat lakanneet puheet "kamalista kriiseistä" joita Suomessa on korjattava HETI tai tulee välitön pankrotti. Nyt ei ole mitään kiirettä saada asioita kuntoon, vaan pitää tarkkaan tuumia.
- Anonyymi
Mikähän kiire kaikilla on? Tunti, päivä tai viikko sinne tänne.
Toimitusministeriö kumminkin on maassa olemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066