Mitä vihreät ajattelee vihreiden suhteesta miesäänestäjiin.
Haluavat tehdä enemmän feministisen puolueen.
Vihreillä noita älynväläyksiä.
Vihreät väläyttää uutta ydinvoimaa Suomeen
7
124
Vastaukset
- Anonyymi
Pari voimalaa on tehtävä jos sähköautot yleistyy.
- Anonyymi
20-30 vuotta siihen kuluu. Voi olla että silloin todettu sähköautot liian kalliiksi mm akkumateriaali. Sähköauto kuluttaa 100 km:lle 20 kW, jos vertailuun pieni kerrostalo asuja kuluttaa kuukaudessa sähköä 100 kW, sillä ajaa 500 km. Polttomoottoriautot on pitkään.
mm Intia, Kiina, Usa, Venäjä jne johtavia kuluttajia, siellä ei ole haikuakaan sähköautoiluun siirtymisestä kuin nyt harrastuksen omaisesti rikkaimmilla. Intia jo niin tukkoinen tiet autoista.
Nyt tämä alku innostus kun menee ohi, sähköautot jää harrasteeksi, vähentyen. mm tuossatuli esille erään Volvo mallin akku maksoi uusittaessa 73000 €.
- Anonyymi
Intia ohitti Kiinan väkiluvullaan.
- Anonyymi
Kellä varaa 100 000 € sähköautoon, jolla ajaa usemman kilometriä lataamatta.
200 km latausväleillä ei käy kuin paikallis ajoon. Kylmä syö akuista tehoa pois paljon. - Anonyymi
Sähköauto sus! Kun aletaaan tarkemmin laskemaan onkin saasteinen. Akku tekee niistä huonon. Sähköntuotantokin muuta kuin 0-päästöistä.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221