Eikä puhu mitään?
+33141582180
allô?
Kuka soittaa tästä numerosta Pariisista?
28
2011
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut tahot keräävät tietoja ihmisistä ja jos ovat löytäneet esim. joltain listalta numerosi, niin kokeilevat että pitääkö tieto paikkaansa. Voi olla että pian tulee ilmoitus sähköpostiin että joku on yrittänyt kirjautua Facebook tilillesi, tai jotain muuta sellaista. Näissäkin viesteissä pitää tietysti tarkistaa lähettäjän sähköpostiosoite, onko se aito, vai onko siinä vain linkki jollekin huijaussivustolle.
- Anonyymi
Ootko koittanut soittaa takasin? joskus nuo yhteydet vähän pätkii.
- Anonyymi
Joo kannattaa soittaa takaisin jos vaikka sattuisi olemaan maksullinen puhelu. Kertasoitolla voi lähteä suurempikin summa.
- Anonyymi
Mutta jos ei soita takaisin niin yllätys perintö voi jäädä saamatta tai lottovoitto lunastamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos ei soita takaisin niin yllätys perintö voi jäädä saamatta tai lottovoitto lunastamatta.
Näin juuri tai sitten joku ihana pariistar vain pyytää trefeille ja elämäsä tilausuus menee nyt pian ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri tai sitten joku ihana pariistar vain pyytää trefeille ja elämäsä tilausuus menee nyt pian ohi.
Ehkä nigerialainen sulhanen pyytää rahaa lentolippuun.
- Anonyymi
Pressalle menee suoraan puhelu tai liittokanskerin toimistoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä nigerialainen sulhanen pyytää rahaa lentolippuun.
Voi se olla Yhdysvaltojen merijalkaväen varakas ja komea majurikin. Aina kannattaa vastata, ettei mene onni sivu suun.
- Anonyymi
Emmanuelle (Macron) etsii mummoaan?
- Anonyymi
Macron soittaa Merkelin puolesta ja yhdistöä puhelun Merkelille.
- Anonyymi
Joskus mietin että voisko nuo olla jotain puhelinmyyntifirmoja jotka laskuttavat toimeksiantofirmojaan tehdyn työn, eli soittomäärien perusteella?
Eli huijaavat sitä toimenksiantofirmaansa. En tiedä onko tuo mahdollista. - Anonyymi
Muutama vuosi sitten tuli hotellihuoneeni lankafirmaan puhelu jossa aasialaisittain murtaen puhuva Microsoftin tukipalvelussa työskentelevä nainen kertoi, että tietokoneessani on virus joka hänen pitäisi päästä poistamaan etäyhteydellä. Pyysin häntä välittämään viestin Microsoftin suomenkieliseen palveluun ja että soittavat sieltä.
Aika hyvin hän oli muka saanut tiedon että missä hotellissa majoituin ja missä huoneessa. Respassa sanoivat että heille tulee noita outoja puheluja usein ja satunnaisiin huoneisiin.- Anonyymi
Kerran joku tukihenkilö etänä korjasi ILMÄISEKSI koneeni.. Yleensä näistä puhutaan, että ovat huijareita ja varastavat rahaa, mutta tämä korjasi ihan ilmaiseksi.
- Anonyymi
”Mikrosoftin tukipalvelusta” tulee samoja puheluja Suomeen.
Kun ostin uuden läppärin ja asensin Word-ohjelman, tuli viikon kuluttua kännykkään puhelu, jossa afrikkalaisittain englantia puhuva nainen totesi, että he näkevät, että olet ostanut uuden tietokoneen. He näkevät nyt kaiken mitä teet tietokoneella. Pitäisi poistaa siinä oleva virus.
En sanonut mitään. Jätin puhelimen auki ja jäin kuuntelemaan. Taustalla kuului pulinaa. Lähellä ollut miesääni alkoi hohottaa ja kysyi naiselta afrikkalaistyylisellä räppäri-aksentilla: ”Did he answer? Did he really answer? Did he say something?” Hohotus ja pulina jatkui kunnes huomasivat sulkea linjan.
- Anonyymi
no mutta kyn on kurtisaani
- Anonyymi
kauris määki
- Anonyymi
Lisää häiriöitä simulaatiossa, finntop youtube juttu.
- Anonyymi
LePen soittelee hankkiakseen Väyryselle tukijoita.
- Anonyymi
Kuka soittaa Tadzikistanista?
En vastannut. - Anonyymi
Mikkelistäkin soitellaan keskenään samantapaisista numeroista ja kun vastaan, kuuluu: " Asiakaspalvelijamme ovat kaikki tällä hetkellä varattuja."
En vastaa enäå. Laitan estoon kaikki sieltä tulevat numerot. - Anonyymi
>> ”Mikrosoftin tukipalvelusta” tulee samoja puheluja Suomeen.
Kun ostin uuden läppärin ja asensin Word-ohjelman, tuli viikon kuluttua kännykkään puhelu,>>
Taidat olla sellainen vanhempi tarinankertoja ja jutunvääntäjä, kun puhut vielä tuollaisesta Wordin asentamisesta.
Ei semmoisia Wordeja ole enää pystynyt asentamaan vuosikymmeniin irrallisena.
Kaikki on paketoitu Office-365 nimisen paketin sisälle, jossa yhtenä pienenä kikkareena on myös se Wordi. - Anonyymi
Vaihtakaa linuksiin loppuu heti tuska ja vaiva näitten microsoft pelles oittelijoitten takia
- Anonyymi
Tämmöinen pas-kanumero soittelee kanssa: 3580104003901
Kun puhelimeen vastaa, ei toisessa päästä vastaa kukaan
Netistä löytyy vinkkiä, että kyseessä kenties olisi Oral Hammaslääkärien varausnumero.
https://www.kukasoitti.fi/numero/0104003901
En ole käynyt koskaan Oral-hammaslääkärillä, miksi he soittavat minulle? Ja miksi kukaan ei puhu puhelimessa, kun soittoon vastaa?
Se on varmaa, että en minä tuonne takaisin ala noille soittelemaan, jos tällä Oral-häriköinnillä sellaista ajetaan takaa. - Anonyymi
A.I.?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348