SISKONI MILJA JA JENNA

Anonyymi-ap

Te siskoni milja ja jenna,nyt JUMALAUTA RIITTÄÄ!
teidän takia teidän toimesta,sekä narkki kaverinne toimesta mä joudun kärsimään,samoon äitini.
EI OLE MEIDÄN VIKA MITENKÄÄN,jotta lährittä huumemaailmaan ja hylkäsittä meirät .välit katkaisin teihin lopullisesti jo 7 vuotta sitten.mutta ette osaa käsitellä sitä ja nyt kaikki teirän virheet kostetaan myös toisten toimista mun auton varashälyttimen kautta.kyllä ,se ei oo äitin vaan mun.teirän on oikia aika hommata apua,jotta tajuutte etten koskaan ikinä enää palaa teirän elämään.te ootte itte valinnut oman tien,joten kantakaa nyt vastuu niistä omista valinnoistanne.onko reilua että teirän tyhmäälyt,kääntyy meirän piikkiin.hoitakaa asianne niin,jotta kaikki lopettaa tän mun auton varashälytin leikin ja saan olla rauhassa.eikö riitä,että oon ite teille sanonut ja viranomaset on sanonut,EN HALUA KOSKAA OLLA TEIRÄN KAA MISSÄÄ TEKEMISIS!
Ja mä tai äiti ei olla vastuus teirän typeryyksistä.
Ei takaisin aikaa saata,mennyttä luokseen saada.jokanen vuorollaan,sen kokee kohdallaan.HAUSMYLLY-MENNYTTÄ AIKAA.
Olen yrittänyt muuttaa kaiken,elää oikeaa elämää,kuin kuolema käsiini jää.EUROOPPA 3 SEN KAIKEN JÄLKEEN.
Kaikkee vannottiin luvattiin ja suunniteltiin ...Niin maailma muuttuu,,NIIN PALJON ME TEIHIN LUOTETTIIN- YÖ!
Näinkö te hypitte edelleen silmille,valinnat ootte tehny itse,kantakaa nyt vastuu omista valinnoista.
Menneeseen ei oo paluuta koskaan.ja tulevaisuutta teidän kaa ei enää ole.
Onko tämä äitille vai mulle kosto omana synttäripäivänä käydä hälyttelemäs mun autoa.tämäkö on kiitos äitille ja mulle yhteisistä menneistä vuosista.
Hoitakaa teidän järjestämät narkit pois meidän tontilta ja mun autolta.
Vai mennäänks käräjille asiaa puimaan.
Terveisin pikkuveljenne entinen,ei enää nykyinen!!!

20

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Väärälle tielle lähteneet,huolehtivat siitä,että täysin syyttömät sukulaaset saavat elää rauhassa ja turvassa.
      Eikä heidän tartte kärsiä,toisten virheistä.

• Anonyymi

Kiitos taas yöllisestäkin varashälyhuurosta!!!
        Eka 9 aamulla,sit 21.30 illalla ja nyt 04.45 yöllä.
        Eipä tartte paljoo logiikkaa enää päätellä......
        Tällänenkö on sun loppuelämän tarkotus,et niinkään
        Apua osaa hakea,ja tajuta,että kun sanotaan:: kun ei haluta olla tekemisiis,niin sitä kunnioitetaan ja jätetään toinen rauhaan.eikä ruveta kiusaamaan ja kostamaan ja vainoamaan. Etteks osaa nyt elää oman valintanne kans .
        Mehän ollaa jo asia käsitelty ja eletty sen kaa 7 vuotta.
        Eikä olla teitä vainottu.ihanko 6.6 synttäripäiväs kunniaks kuljette toisten omaisuurella huurattamas auton
        Varashälytintä . Mahtaa olla päihteet viälkin pahasti mukana.sillä eihän kukaa selväjärkinen tavallinen kukaa
        Tällästä tee.teitä seurataan jo naapureistakin.
        Menkää eteenpäin jo!!! Asiat eivät koskaa palaa ennalleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos taas yöllisestäkin varashälyhuurosta!!!
        Eka 9 aamulla,sit 21.30 illalla ja nyt 04.45 yöllä.
        Eipä tartte paljoo logiikkaa enää päätellä......
        Tällänenkö on sun loppuelämän tarkotus,et niinkään
        Apua osaa hakea,ja tajuta,että kun sanotaan:: kun ei haluta olla tekemisiis,niin sitä kunnioitetaan ja jätetään toinen rauhaan.eikä ruveta kiusaamaan ja kostamaan ja vainoamaan. Etteks osaa nyt elää oman valintanne kans .
        Mehän ollaa jo asia käsitelty ja eletty sen kaa 7 vuotta.
        Eikä olla teitä vainottu.ihanko 6.6 synttäripäiväs kunniaks kuljette toisten omaisuurella huurattamas auton
        Varashälytintä . Mahtaa olla päihteet viälkin pahasti mukana.sillä eihän kukaa selväjärkinen tavallinen kukaa
        Tällästä tee.teitä seurataan jo naapureistakin.
        Menkää eteenpäin jo!!! Asiat eivät koskaa palaa ennalleen.

Taas annoitte mulle muistutuksen siitä,kuinka paljon mä teitä inhoan...... hävettää olla veljenne,,,(paperilla).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas annoitte mulle muistutuksen siitä,kuinka paljon mä teitä inhoan...... hävettää olla veljenne,,,(paperilla).

Eikö oma elämä enää riitä ,että pitää sotkee toisten elämää....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö oma elämä enää riitä ,että pitää sotkee toisten elämää....

Jatkossa,jokasen varashälytyksen jälkee,tuloo uus paljastus teistä koko maailman nähtäväksi!!!
        Niin miltä se tuntuu silmä -silmästä....
        Mietin vain et miltä musta tuntui äske herätä yöuniltani
        Siihen,et oman auton varashälytin huutaa.ja miltä se tuntuu naapureista! = versus siihen,et miltä se tuntuu
        Lähtiä huumemaailmaan rötöksiä tekemää,ja itteensä antamaan...
        Mullon paljo juttuja teistä antaa.
        Tähän asti ollu hiljaa.mut miks viäl olisin enää.
        Ei oo mitää syytä,ku ei saa rauhas elääkkään,vaan jatkuvan kiusan alla,sekä vainoamisen ja koston.
        Ohan mullaki oikeus,ku te ette osaa lopettaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkossa,jokasen varashälytyksen jälkee,tuloo uus paljastus teistä koko maailman nähtäväksi!!!
        Niin miltä se tuntuu silmä -silmästä....
        Mietin vain et miltä musta tuntui äske herätä yöuniltani
        Siihen,et oman auton varashälytin huutaa.ja miltä se tuntuu naapureista! = versus siihen,et miltä se tuntuu
        Lähtiä huumemaailmaan rötöksiä tekemää,ja itteensä antamaan...
        Mullon paljo juttuja teistä antaa.
        Tähän asti ollu hiljaa.mut miks viäl olisin enää.
        Ei oo mitää syytä,ku ei saa rauhas elääkkään,vaan jatkuvan kiusan alla,sekä vainoamisen ja koston.
        Ohan mullaki oikeus,ku te ette osaa lopettaa...

0nkohan tämä nyt ihan oikea formaatti ? ei millään pahalla mutta kertoo minun mielestä jotakin aloittajasta: joko että tarina ei ole totta. tai sitten että hänellä ei ole oikeasti mitään käsitystä mitä pitäisi tehdä tälläisessä tilanteessa? ensinnäkin tuskin pari narkkia käy huvikseen hälytintä laukomassa? miks ei kävis omistajan juttusilla kun niillä on yleensä tarve johonkin? Tommoset jutut on 10-12v pojan koltiaisten juttuja. mutta se on ihan aloittaja oma juttu....terveisin sakari kaulaote

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

0nkohan tämä nyt ihan oikea formaatti ? ei millään pahalla mutta kertoo minun mielestä jotakin aloittajasta: joko että tarina ei ole totta. tai sitten että hänellä ei ole oikeasti mitään käsitystä mitä pitäisi tehdä tälläisessä tilanteessa? ensinnäkin tuskin pari narkkia käy huvikseen hälytintä laukomassa? miks ei kävis omistajan juttusilla kun niillä on yleensä tarve johonkin? Tommoset jutut on 10-12v pojan koltiaisten juttuja. mutta se on ihan aloittaja oma juttu....terveisin sakari kaulaote

Eikö yleensä kylään tulla kukkapuskan kans päiväsaikaan,soittamalla ovikelloa pyytämällä anteeks.ja kysyy voiraanks jutella.tai soittamalla ja kysymällä lupa tulla tai nähdä jossai muualla ja jutella.
        On vähä väärä tapa tulla yöllä tai päivällä tihutöihin laukasemalla auton varashälytin.jos noin kipeetä teköö,et pitää perheen entiset yhteiset juhlapäivät pommittaa ilkivallan ja kotirauhan häirinnän kautta.
        Pitäskö kattoo peiliin syytä,onks tehny niin paljon pahoja asioita,ettei kehtaa tulla tai ottaa normaalisti yhteyttä puhelimella tai ovikellolla.se on nii helppo lähtiä väärälle tielle,jättää oma perhe kuin nalli kalliolle pelkäämään.ja sit ku vuosien päästä huomaa katuvansa,onkin vaikeaa yrittää oikean kaavan mukaa,ilman ilkivaltaa ja rähinöintiä tulla kukka-amppelin kaa pyytämään anteeksi.ja jutella.kuhan muistaa sen juttelunkin jälkee kunnioittaa niiden elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Formaatille tiedoks,et narkkien tarpeita ei löydy siältä,missä kotirauhaa häiritään ja ilkivaltaa tehdään.sielt ei löydy huumeita eikä rahaa!! Eikä ne ihmiset oo missää vastuus toisten tekemisistä!!!
        Et tuki vaa turpas,ku et asioista mitää tiedä.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 ­­­N­­­y­­m­­­f­o­­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17883216B

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Meidän sisäministeri julkisesti on kuuluttanut että hän haluaisi huumeet laillisiksi ja pienten huumausmäärien hallussapitämisen lailliseksi. Poliisihallitus toimii sisäministeriön alaisuudessa ja sisäministeri on sisäministeriön ylin henkilö. Tässä on niin suuri ristiriita että tuollaisia suustansa päästelevä sisäministeri olisi pitänyt erottaa aikoja sitten ja syynä olisi laiitomuuksiin yllyttäminen ja huumemyönteisyyden lisääminen. Myös pääministerin osallistuminen jauhobileisiin lisää huumemyönteisyyttä ja sen myötä huumeiden käyttöä.

• Anonyymi

Onko tuo äskene hälyyttely teirän ikävän näyttöä?
        Etteks parempaan pysty!
        Hoitakaa huumevelkojanne pois mun kimpusta,
        Vaikka myymällä itte...senhän te osaatte.
        Ja kaikille tiedoks,ettei hälyyttelyn kohde ole mikää
        Takasinmaksun kerjuupaikka,väärä osote.ei sukulaaset ole missää vastuussa suvun toimista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo äskene hälyyttely teirän ikävän näyttöä?
        Etteks parempaan pysty!
        Hoitakaa huumevelkojanne pois mun kimpusta,
        Vaikka myymällä itte...senhän te osaatte.
        Ja kaikille tiedoks,ettei hälyyttelyn kohde ole mikää
        Takasinmaksun kerjuupaikka,väärä osote.ei sukulaaset ole missää vastuussa suvun toimista.

Olisko se parempi kohre tallata sinne,missä ne ikäloput äijät makaa nuorien tyttärien kans.
        Mä en ole kellekkää mistää mitää velkaa!!!
        Käyks jotenki kateeksi meirän elämä,että me pystytään erellee elämää niin,ettei roikuta kenenkää perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko se parempi kohre tallata sinne,missä ne ikäloput äijät makaa nuorien tyttärien kans.
        Mä en ole kellekkää mistää mitää velkaa!!!
        Käyks jotenki kateeksi meirän elämä,että me pystytään erellee elämää niin,ettei roikuta kenenkää perässä.

Hakeutukaa hoitoon.
        2päivän sisällä jo yht.4x varashälytintä.
        Oikee ammatti-ihmiset vauhrissa.
        Onks lääkitys taas tauolla kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakeutukaa hoitoon.
        2päivän sisällä jo yht.4x varashälytintä.
        Oikee ammatti-ihmiset vauhrissa.
        Onks lääkitys taas tauolla kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön.

Jos valitaan iha itte oma väärä tie mitä kulkee,
        Niin kulkekaa iha vapaasti sitä,MUT PITÄKÄÄ HUOLI
        ETTEI SYYTTÖMÄT JOURU KÄRSIÄ.
        Ei oo ulkopuolisten tehtävä katella narkki velkojia
        Omalla tontillaan.
        Eikös nämä narkit jo menny yksiin lyseos yläasteella.
        Osahan on kuollu jo huumeisiin ja osa ollu vankilaskin.
        Toivon lyhyttä ikää tuallaasille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos valitaan iha itte oma väärä tie mitä kulkee,
        Niin kulkekaa iha vapaasti sitä,MUT PITÄKÄÄ HUOLI
        ETTEI SYYTTÖMÄT JOURU KÄRSIÄ.
        Ei oo ulkopuolisten tehtävä katella narkki velkojia
        Omalla tontillaan.
        Eikös nämä narkit jo menny yksiin lyseos yläasteella.
        Osahan on kuollu jo huumeisiin ja osa ollu vankilaskin.
        Toivon lyhyttä ikää tuallaasille.

Mikähän siin on,et nää siskokset kulkoo paikkakunnalta toiselle koko ajan veljensä ja äitinsä perässä...
        Aina ku muutetaa nii seurataa. Kummallista kyttäämistä,vaikka on valittu eri polku.miksette pysy muualla.ei oo normaalia vainota,kytätä ja häiritä kotirauhaa.perässä laahustanut jo 5 eri paikkakuntaa.
        Huomaatteko,et te teette nyt itte sitä samaa,mitä inhositta sillon ku muu suku teki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän siin on,et nää siskokset kulkoo paikkakunnalta toiselle koko ajan veljensä ja äitinsä perässä...
        Aina ku muutetaa nii seurataa. Kummallista kyttäämistä,vaikka on valittu eri polku.miksette pysy muualla.ei oo normaalia vainota,kytätä ja häiritä kotirauhaa.perässä laahustanut jo 5 eri paikkakuntaa.
        Huomaatteko,et te teette nyt itte sitä samaa,mitä inhositta sillon ku muu suku teki.

Seinäjoki rupee muutenkin olemaan tilastoissa jo huume ja väkivalta puolella aika ylhäällä vaikka onkin pieni kaupunki,olisi kiva tietää syy...ohituskaistaa on menty lappeen,kuopion,vaasan,mikkelin etc ohi

• Anonyymi

Joku näemmä tarvisi hieman hoitoa

• Anonyymi

Aika moniki tarttis hoitoo,,, kaikki ihmiset jotka ei anna normaalien elää omaa rauhallista elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moniki tarttis hoitoo,,, kaikki ihmiset jotka ei anna normaalien elää omaa rauhallista elämäänsä.

Koittakaapa ny vaa kestää omat valintanne...
        On opittava elämään omien valintojen kans...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koittakaapa ny vaa kestää omat valintanne...
        On opittava elämään omien valintojen kans...

EN OLE ENÄÄ VELJENNE!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      323
      11539
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      217
      4883
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      2598
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      163
      1928
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      129
      1901
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      13
      1388
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      92
      1238
    8. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1146
    9. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      40
      1060
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      85
      954
    Aihe