Kysyin eilen aikaa homeopaatti Merja Lindströmille. Vastaus oli, että hän ei ota uusia asiakkaita, mutta saisin neuvontaa toisesta heidän liikkeestään fytonomi Miia Haikoselta. Haikonen sanoo, että heillä ei ole ilmaista puhelinneuvontaa ja käskyttää minua, mahdollista asiakasta, että tulen heidän liikkeeseensä, niin hän voi katsoa aineet.
Sanoin, että asun Uudellamaalla. Kysyin sitten, että jos Lindström ei voi ottaa minua vastaan voiko hän kysyä Lindströmmiltä mikä sairauteeni sitten auttaisi. Tällöin ostaisin homeopaattiset lääkkeet sitten heiltä, niin vastauksena oli, että ai Lindströmmin pitäisi sitten tehdä minulle ilmaista työtä?!
Todella huonoa asiakaspalvelua ja eipä Luontaislääkintäkeskusta näytä asiakkaidensa terveys paljon kiinnostavan. Yleensäkin sairauteni vaatisi tarkkaa homeopaatin arviota eikä vain suuntaa-antavaa neuvontaa homeopaattisista aineista.
Luontaislääkintäkeskuksessa huono asiakaspalvelu
Anonyymi-ap
3
263
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, olen kuullut tällaista ko. yrityksestä. Huonoja asiakaspalvelijoita kannattaa välttää.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17883723p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Eihän kukaan muukaan halua tehdä ilmaista työtä. Kyllähän nettilääkärikin laskuttaa palvelustaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1605888Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido863297Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1051882- 1291217
- 791184
- 151134
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain891107- 641017
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27885Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?159875