Kun ei tartte stressata töistä. Raatakoot ahneimmat. Meikkä arvostaa enemmän vapaa-aikaa ja hyviä juomia.
Raatakaa raatakaa, niin meikkä saa lisää juomaa...
Mukava juopotella keskellä viikkoa
9
149
Vastaukset
- Anonyymi
Nautin hyvästä oluesta, aurinko paistaa ja musiikkina on tällä kertaa Weezer.
- Anonyymi
Geezer listens Weezer.
Laitan saunan lämpenemään. Siellä on mukava hörppiä ölppösiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Geezer listens Weezer.
Laitan saunan lämpenemään. Siellä on mukava hörppiä ölppösiä.Joo, mä laitan kans saunan, sitä ennen porealtaassa killumista naapurin rouvan kanssa, sen ukko on työmatkalla😘😛😜
- Anonyymi
Itse ryypiskelen etätöissä. Jo kolmas ryyppyvuosi menossa. Korona oli parasta mitä voi tapahtua.
- Anonyymi
Itse juon töissä, dataa syntyy luovassa tilassa paremmin.
- Anonyymi
"Raatakaa raatakaa, niin meikkä saa lisää juomaa..."
Millaisiin juomiin oikeistotrollin palkoilla on varaa?
Ilmeisesti tuossa hommassa ei ole rajoituksia, kuinka humalassa saa kirjoittaa? - Anonyymi
Otetaan neljännellekin jalalle.. kippish!
- Anonyymi
Ihanko se ite Jere Pöyhönen siellä kirjuuttaa? Savolaenen on savolaenen vaekka kuinka oes Vantaajojessa kellunna kaljossaan.
- Anonyymi
Putki kun tässä on päällä ollut jo muutaman vuosikymmnenen, niin seuraavat putkimuutokset tai investoinnit tekisin.
I. kaljaputki kunnallisena palveluksena, hanasta saisi kaljaa. Kaljahanasta.
II. järviputki kunnallilsena palveuna. Vessanpönttöä ja suihkua varten. Ekologista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191