Nilkka on kipuillut muutamia päivä liiallisen rasituksen seurauksen ilmeisesti. Olen vähän ylipainoinen ja aloittanut juoksun plus yhtenä sadepäivänä vedin ees taas kerrostalon portaissa noin 5 min. Nilkka kipeytyi tästä varmaan.
Nyt siellä joku jänne napsahtaa jatkuvasti kun kävelen! Aluksi en välittänyt mutta nyt ottanut Buranaa. Ei ole turvonnut, ei mustelmia, voi varata painoa. Vain lievästi kipeä.
Mutta tuo napsahtelu on niin kauheaa etten uskalla enää kävellä! Tauolla kaikki liikunta mutta onhan mun pakko kävellä kotona kuitenkin. Ei kai tuo mikään perenous jänne ole vai mikä se on? Mikä hoidoksi?
Mikä mun nilkassa napsahtelee?
Anonyymi-ap
2
253
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohon ei osaa vastata kuin joku ammattilainen.
- Anonyymi
Tai saman kokenut.
Ensinnäkin kipu on merkki siitä että älä tee tuota mikä tuottaa kipua. Eikä Burana tms todellakaan paranna sitä.
Ilmeisesti myös sinun nlkkasi rustot ovat loppuun kuluneet. Juoksu on erilaista kun kävely, ja isku väljistyneen nilkan klonksumaan.
Loppuun kulunutta nilkkaa ei voi muuten korjata kuin jäykistämällä sen. Ja se taas vaikeuttaa liikkumista. Juoksut on juostu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312818- 1482173
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121617Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671185
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611030
- 731020
- 2841