Ateistin elämänkatsomuksessa ja vakaumuksessa itse ateismi ei ole merkittävässä asemassa. Päinvastoin ateismin osuus ateistin vakaumuksessa on mitättömin eikä se rakennu ateismin varaan. Jeesukselle aivonsa uhranneille tämän asian ymmärtäminen näyttää tuottavan vaikeuksia.
Onko teistien vaikea hyväksyä tätä?
7
180
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän asia on.
Hihhulin aivoloinen pakottaa hänet joka hetki muistamaan että käsittämättömän viisaan henkiolennon (jolla on pari alter egoa Pyhä henki ja poikansa Jeesus) ehdoton vaatimus ikuisen kidutuksen uhalla on Ylistys ja Palvonta.
Eihän sitä muuten olisi käsittämättömän viisas... - Anonyymi
Kyllä vaikuttaa.
Pidän uskovaisia harhoihin kiinnittyneinä potilaina.
Eivät ne ole rehtejä ollenkaan.
Jos huomaan että joku on uskovainen otan etäyttä tekosyillä tai sulkemalla mokomat pois. - Anonyymi
Palstan ateisti käyttää suuren osan ajastaan ja voimavaroistaan kristinuskon ja kristittyjen vastustamiseen, joten kyllä he myös lapsensa samoille tavoille opettavat.
- Anonyymi
Opetatte kristinuskoa vauvaiästä alkaen, ei ihme että uskontonne on vaikeaa poistaa järjestelmästä.
- Anonyymi
kuka siellä siriuksella asuu ? ei ole jumalaa eikä kildeä siriuksella 🤣
- Anonyymi
Ateismi tarjoaa vapauden pakkouskon invalidisoivasta vaikutuksesta.
Miksi pitää olla vapaaehtoisesti sairas, kun terveyttäkin on tarjolla?- Anonyymi
Lapset ovat puolustuskyvyttömiä harhoihin opetuksessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi902153En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222141- 471917
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 301326
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201026Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867