Oliskohan kohta aika ruveta ryssien kanssa neuvon pitoon. Kastuu sirkus ukon kengätkin kun kiovan yläpuolen pato aukee.
Minkä takia nato lupailee liittymisiä ym, kun kaikki tietää että ei ole edes mahdollista vuosi kymmeniin. Sota on väärin, mut pahin edessä jos ei ala neuvottelut.
Ukrainan nato tie.
9
165
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä Suomalaiset propaganda uutiset on tosi hienoja.
Puhutaan paskaa niin että lemuaa koko lehtitalo ja lähiö.
Sodan käynnin ASIANTUNTIJAT, jotka eivät ole lähelläkään Ukrainaa näkemässä totuutta!
Niinkuin erään radio kanavan toimittaja J..e N....a käy Ukrainassa vähän väliä,
Miksei ota pyssyä käteen ja jää sinne puolustamaan Ukrainaa. V.....ko tänne tulee radioon huutelemaan pelkkää paskaa. - Anonyymi
Sakemannit poltti Lapin ja laittoivat Suomen naiset paksuiksi ja tappoivat muuten vaan ison nipun mainitsemattomia ihmisiä. Von rentell ja monta muuta Natsi saksan ihannoimaa naista.
- Anonyymi
Pitäisikö Saksaa, Usa ym maita arvostaa EU. Usa kyttää Ukrainan selän takana saavuttavansa jotain. Ei saavuta kun sitä itseänsä.
Nähtiin miten kävi Vietnamin. Hallelujaa synnistä pois.
Venäjä viivytys taistelee maailman kanssa ei mihinkään kiire, varat riittää jenkeillä ei.
Sääliksi käy jenkkien paska systeemiä, oma kansa nukkuu kaduilla ja ei ole ruokaa rikkat sen kun porskuttaa. - Anonyymi
Ss teki Suomalaisista sotamiehistä narkomaaneja ja se on tosi.
Eli Saksa teki Suomalaisista sotamiehistä narkkareita. - Anonyymi
Jos Venäjä on kauhea pettäjä niin mitä Usa on.?
- Anonyymi
Usa ja Venäjä on OMAN KANSAN PETTÄJIÄ KAIKKI TYYNNI. Kansa kärsii , saatana kummatkin nippuun. Olenko valmis.
- Anonyymi
Naton asein ja avuin Ukraina saattaa jäädä vielä kartalle .
- Anonyymi
Eikä Venäjällä näytä olevan kiire mihinkään. Muilla näyttää olevan.
Kukaan ei ihmettele kuinka Ukraina ei ole päässyt puusta pidemmälle, maailma on lahjoittanut miljardeja, aseita ja muuta.
No Ukraina hyökkää omalla maaperällä kun ei venäjälle pääse.
Suomessa Ukraina tytöt sanoo että Suomessa liian kallis ajokortti lähdemme Ukrainaan suorittamaan auton ajokortin.
Lähtivät Palvelukotisiivous hommista suorittamaan ajokorttia Ukrainaan viime perjantaina ja jättivät siivous hommat muille ja tienasivat Suomen kustannuksella. Asumisen. Asumistuen. palkan ja ym.
Suomessa sodan aikaan laitettiin lapset Ruotsiin ja aikuiset jäi Suomeen, nykyään on tuollaista paska pakolaissysteemiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076