YK:lla ei ole käytännössä mitään valtaa

Anonyymi-ap

Kallis organisaatio ja iso kahvikerho. Periaatteessa, jos aseellinen konflikti puhkeaa, turvallisuusneuvosto voi antaa tulitaukokäskyn, lähettää paikalle rauhanturvajoukkoja, määrätä pakotteita tai antaa kansainväliselle yhteisölle luvan ryhtyä voimatoimiin tilanteen rauhoittamiseksi.

Kuitenkin käytännössä, jos yksikin pysyvistä jäsenmaista äänestää päätöslauselmaehdotusta vastaan eli käyttää veto-oikeuttaan, päätöslauselmaa ei voida hyväksyä. Tämä on tehnyt turvallisuusneuvoston päätöksenteosta vaikeaa jopa mahdotonta.

Kuinka ollakaan pysyviä jäsenmaita ovat sopivasti Yhdistynyt kuningaskunta, Kiina, Ranska, Venäjä ja Yhdysvallat.

11

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

liittoutuneet lupasi ikuista kiitollisuudenvelkaa myös kun neuvostoliitto torjui suunnattoman natsi saksan ja suomen yhteishyökkäysen minkä jälkeen NL jatkoi kostoa saksaan asti kaiken tuhoten

nytkin nl /venäjä tuhoaa natseja kun usan kongressinkin mukaan azov terrori järjestö ja maassa korruptio ym . jne.. ?

minusta kaikkien pitäisi yhdistyä ukrainen tuhoamiseen ja se hoituisi kun vaihtaisi tuoh koomikon ees pois, eikö se veropraratiisi kikkailija ja valtiopetos syytteessa jo jne.
      videoilla kokaaini pöllyissä ja pöydällä kokaa?

uskomatonta että tuommoista koka äijää mikää maa vastaanottaa?

world at war - hykkäys nl https://www.kirjastokino.fi/fi/web/kirjastokino/details?assetId=25630802

• Anonyymi

Sinun pitäisi olla jo käsiraudoissa matkalla Venäjälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pitäisi olla jo käsiraudoissa matkalla Venäjälle.

Väärin, SINUN:

jos ja KUN kymmenet usan kongressi edustajat vaatii azov julistamista terrori järjestöksi, on rikos tukea semmoista valtiota

minä en ymmärrä siksi nyt kaikkea mutta korruptiota on maailmassa siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin, SINUN:

jos ja KUN kymmenet usan kongressi edustajat vaatii azov julistamista terrori järjestöksi, on rikos tukea semmoista valtiota

Heh, ja tuossa kokaiini TODISTE

https://www.bitchute.com/video/sYmiKC08FHyN/

sitten oli muutakin videota ja palstoilla pyöri valtiopetos jututkin juuri..

miksi tosi asioista ei saa jutella, hullut yrittää valheessa elää? minusta ukrainen tilanne selviää kun sen koomikon vaihtaisi , joku normaali korruptoimaton tms. NORMAALI ei tuhoaisi omia patoja ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin, SINUN:

Sinut kuitenkin viedään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinut kuitenkin viedään!

Mikä se peruste on? luen oikeaa tietoa ja kerron oikea tietoa

sinä kiistät kaiken ettei suomi yhdessä ees natsien kanssa hyökänny? hehe

• Anonyymi

Täysin munatonta porukkaa.
      Ovat korkeintaan kiinnostuneita Woke ja Cancel ilmiöistä.
      Yön ukot raiskaavat naisia ja lapsia kukaan ei välitä.

• Anonyymi

YK ukot.

• Anonyymi

On se tarpeellinen sillä muuten Suomen ulkoministeriö ei voisi olla huolissaan, kun Yk:n julkistamia ihmisoikeuksia rikotaan jossakinpäin maailmaa.

• Anonyymi

Siitä kerhosta ei ole muuta kuin kuluja.

• Anonyymi

Noistakin vetoa käyttää se jolle siitä on hyötyä, nykyään vaan tuossakin syytellään vaan venäjää. Mm. Usa on usein myös torpannut päätökset jos se ei ole oman linjan mukainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe