Saudi-Arabian sijoitusrahastossa (NY Times) n. $ 620 Mrd, Norjan öljyrahastossa (AFP) n. $ 1.220 Mrd ja Venäjän Kansallisen hyvinvoinnin rahastossa n. $ 162 Mrd. Per capita: Norja n. $ 225.600, Saudi-Arabia n. $ 17.200, Venäjä n. $ 1.130
Sosiaalidemokratia toimii parhaiten
6
130
Vastaukset
- Anonyymi
SDP otti itselleen Suomen pankin kaikki rahat ja kullan vuonna 1918. Nyt niillä SDP:n ryöväämillä kullilla olisi käyttöä vaikka ulkomaanavustuksessa..
Nyt rikkaan Suomen köyhä joutuu auttamaan köyhän maan rikkkaita.- Anonyymi
*kulleilla
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17885343U
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
SDP:n johtaman hallituksen aikaansaannoksia:
- Suomen ennätysmäinen velkaantuminen.
- koulutustason romahtaminen.
- soten katastrofaaliset jonot ja vanhusten hoivapaikkojen romahtaminen.
- lääketutkimuksen romahtaminen.
- Kela-korvauksen poisto.
- 60 vuoteen ennätysmäinen elintason romahdus, pudottiin vuoden 2009 tasolle.
Kaikkea ei voi selittää koronalla ja Ukrainan sodalla. Esim. miljardeja euroja käytetään vuosittain terveydenhuollon romahduttamiseen haittaamalla potilaiden hoitoa.- Anonyymi
Laitat nyt kriisit ja aiempien porvarijohtoisten hallitusten resurssileikkaukset Marinin hallituksen syyksi. Sitä se on kun ei hallitse laajempia kokonaisuuksia.
- Anonyymi
Marinin hallitus yritti istuttaa Suomeen kansandemokratiaa, mutta työ jäi kesken.
Jos vasemmisto joskus pääsisi taas valtaan, se voisi tehdä uuden perustuslain suoraan kopioiden Neuvostoliiton vuoden 1936 perustuslain 10. luvun mitään siitä poistamatta tai mitään siihen lisäämättä. Siinä on lueteltu kansalaisen kaikki oikeudet ja niitä riittää demlalaisten perustuslakiasiantuntijoiden puntaroitavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2139203
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265978- 1024858
- 584823
- 853945
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743473- 583437
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv582882- 432691