Viimeisten vuosikymmenten aikana annettu yli 80 Mrd siitä tulee jo melkoinen korkokin tilille koskahan ne on tilillä ei kait kukaan niin hullu ole että antaa vastikkeettomasti vero rahaansa pois
Saako Suomi antamansa kehitysrahat takaisin ja koska ?
Anonyymi-ap
1
71
Vastaukset
- Anonyymi
Perussuomalaiset lupasi viime vuoden varjobudjetissaan että Afrikkaan menevät kehitysapurahat 520 miljoonaa annetaan suomalaisille bensiinimoottoriautoilijoille.
Kunhan nyt ensin tuonkin lupauksen toteuttavat niin sitten voivat vaikka alkaa kyselemään niitä menneinä vuosina maksettuja rahoja takasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2139203
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265978- 1024858
- 584823
- 853945
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743473- 583437
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv582882- 432691