Venäjän valheiden virta halutaan näkyväksi – ”se ei ole journalismia.
Kremlin Ukraina-väitteet ovat Timothy Snyderin mukaan lähes poikkeuksetta törkeän perättömiä.
https://www.verkkouutiset.fi/a/venajan-valheiden-virta-halutaan-nakyvaksi-se-ei-ole-journalismia/
Venäjän valeiden virta
7
209
Vastaukset
- Anonyymi
Putin, Lavrov, Medvedev ja Peskov ovat nykyään Venäjän luetuimpia satukirjailijoita. Suomessakin on joukko faneja kuten Turtiainen, Bäckman ja muut trollitehtaan työntekijät.
- Anonyymi
Putlerin mukaan ydinaseitten siirto Valko-Venäjälle on sujunut suunnitelmien mukaan eli ne ovat ruostuneet siiloihinsa Venäjällä.
- Anonyymi
ukraina haastoi venäjän,kun yritti tuora naton venäjän rajalle,sopimuksista huolimatta,ja ukraina jatkoi vihanpitoa,räjäyttämällä kaasuputket,ei muutakuin venäjältä yrinasetta kehiin, ja suoraan kiovaan, niin sota ja kärsimys loppuu
- Anonyymi
Siitä se kärsimys sitten alkaisi toden teolla myös venäläisille, koska silloin Nato liittyisi sotaan ja tuhoaisi ensin Moskovan ja tarvittaessa vaikka kaikki Venäjän kaupungit.
- Anonyymi
ei kyllä ensi menisi suomen kaupungit,katso karttaa ja käytä järkeä
- Anonyymi
Sinä et selvästikään voi käyttää, koska sinulla ei ole sitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540