Tekniikan Maailman testissä havaittiin, että Volswagenin jarrut ikään kuin kieltäytyvät jarruttamasta, kun jarrutus tehdään jäällä.
Siinä missä muut autot pysähtyivät jäälläkin melkein kuin seinään, Volkswagen rullasi satojen metrien päähän, vaikka jarrupoljinta painettiin naama punaisena. :O
Mistähän tuollainen johtuu? Ajokieltoon ne pitäisi määrätä ennen kuin tulee talviliukkailla peräänajoja!!!!
Missä on vika, kun Volkswagenin jarrujärjestelmä sekoaa jääjarrutuksessa? :O
7
487
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea kysymys , mutta arvaan . Volkkarin jarrujärjestelmässä . Ei tuo haittaa , kun kesäautoja ovat .
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, ne sähköpäristimet ei sovellu kuin kesäkäyttöön ja silloinkin vain lyhyisiin siirtymiin taajama-alueella.
- Anonyymi
Eiköhän tuo Buzzin jarruongelma ole jo päivitetty aikaa sitten, selvä säätö ja ohjelma bugi. Kyllä tuosta olisi ollut paljon juttua jos tuo olisi kaikissa ja vielä olemassa oleva ongelma.
- Anonyymi
"Eiköhän"? Kyllä ihan varmaa faktaa pitäisi saada ja myös lämmityslaitteen tilanteesta. Tekniikan Maailman testiautohan ei soveltunut talvikäyttöön surkean lämmityslaitteen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eiköhän"? Kyllä ihan varmaa faktaa pitäisi saada ja myös lämmityslaitteen tilanteesta. Tekniikan Maailman testiautohan ei soveltunut talvikäyttöön surkean lämmityslaitteen takia.
Kaikki sähköpäristimet on talvella kylmiä kuin Siperialainen ulkohuussi, etkö muka tuota edes tiennyt?
- Anonyymi
Abs jallut ei lukkiudu jäällä!👻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043