Vaan youtube pisti kokouksen poikki? Eihän me olla missään P-koreassa, vielä.
Suomi24 lähti samaan sensuuriin mukaan. Mikä teitä pelottaa?
Tässä kokous menee.
https://rumble.com/v2suck8-on-aika-puhua-rokotehaittakonferenssi-perjantaina-9.6.2023-klo-10.0016.00.html
Miksi ihmiset eivät saa kertoa omaa kokemustaan?
11
155
Vastaukset
- Anonyymi
Se on korvamakiaa, totuus kirvelee, ei kait tästä muuta johtopäätöstä voi tehdä.
Kauheaa ja surullista kuultavaa.
Kansa on tuollaisen petoksen uhri.
Fudut kaikille, jotka ovat vastuussa olleet. - Anonyymi
turhaa suomi arvostelee muiden maiden sanan vapautta,kun omassakin on puuteita,
- Anonyymi
Totuus ei piilottelua tarvi, koska totuus voi aina heittää faktat pöytään, 1+1=2!
Luulisi tämän ymmärtävän fiksummatkin ihmiset, eikä vaan salaliittohörhöt!- Anonyymi
Erittäin koskettava tuo 36 v perheenäidin tarina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin koskettava tuo 36 v perheenäidin tarina.
Tampereen messukylän ala-asteen rempassaolevan rakennuksen takana on hautausmaa. Siellä on erään Anssi Nurmen hautakivi. Sen takana, noin 15m päässä, on sellainen puistonpenkki. Minä istuin siellä, sen penkin päälle eilen yöllä tunteja ja itkin koko sen ajan siellä, putkeen.
Em. mies olisi täyttänyt tänä vuonna 37.
Syy junanalle-itsariin: piilomasennus, josta kukaan ei ollut koskaan ees tietoinen.
Tuohon johtaa SISÄISESTI ääri-kilpailuorientoitunut yhteiskunta. Aito yhteistyö- ja hyvinvointiyhteiskunta taas johtaa elämänhalun vahvistumiseen ja toivoon positiivisesta ikuisuudesta, sitten jsk.
Ts. anti-kristillinen vrt. kristillinen
- Anonyymi
Youtubelle maksetaan tietynlaisesta linjasta,
ja sillä se etenee.
EU painostaa Tuubia euroopassa ja varsinkin Suomessa
ihan eri tavalla kuin monissa muissa maissa. - Anonyymi
Hyvä jumala miten ne kohtelee
ihmisiä
sairaaloissa ja lääkärissä
😵💫- Anonyymi
Kun lähimmäisrakkaus puuttuu, maasta tulee villilä. Sitten tapahtuu imploosiosarjat, joista seuraa sitten suoraan sivilisaatiokato.
Näin se vaan menee.
Ja sitten ihmiset valitsevat.
Kuoleman.
Tai muistakin kuin maksimeissaankin välittämistä lähimmäisistämme välittämiset.
Noin yksikertaisesti kaikki ydintasolla vaan toimii.
- Anonyymi
Disinformaatiota koskevia sääntöjä tiukennettiin 16.6.2022. Uusissa säännöissä vahvistetaan laajat ja täsmälliset menettelyt, joiden avulla verkkoalustat ja koko toimiala sitoutuvat torjumaan disinformaatiota.
- Anonyymi
ON AIKA PUHUA - Koronarokotehaittakonferenssi - Helsinki 9.6.2023 klo 10.00-16.00
https://rumble.com/v2suck8-on-aika-puhua-rokotehaittakonferenssi-perjantaina-9.6.2023-klo-10.0016.00.html
Nyt koosteena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066