Poskihammas poistettiin kirurgisesti tänään. Verenvuoto on jatkunut useita tunteja. Poistoalueella on valtavan kokoinen verihyytymä. Luin että hyytymään ei saa koskea. Se on niin iso että täyttää koko posken. Sen alta tihkuu koko ajan verta jota nielen. Mitä teen?
Hampaan poiston jälkeinen verihyytymä valtavan kokoinen?
Anonyymi-ap
2
282
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle kävi samoin, mutta menin lääkäriin uudelleen ja hän sanoi, että hyvin vahva suolavesilios ja laitetaan sideharso tuppo sinne ja sitten tuppo suuhun puristetaan hiukan ja vuoto loppui, niin myös teki.
- Anonyymi
Kiitos vastauksestasi!
Soitin päivystykseen ja sain kotihoidoksi ohjeen poistaa massiivinen verihyytymä ja painaa haavakohtaa tiukasti puremalla sideharsotaitosta, kunnes verenvuoto lakkaa. Tein niin ja nyt tilanne vaikuttaa rauhoittuneen.
aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227