Kyllä on tyhmä.Veikkaus lotto mainos teeveessä

Anonyymi-ap

Miten tuo muka houkuttelee lottoa lisää pelaamaan?
Ei mitenkään. Vanha huonosti lavastettu kahvila ulkopuolella kuvattuna.
Huh, Huh, kuka tuonkin on tehnyt ja ennen kaikkea kuka sen on hyväksynyt?

52

3453

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisäksi noissa peleissä ei voita koskaan, ei vahingossakaan.

      • Anonyymi

        Eipä voittanut taaskaan mutta eipä se 1,50 isoa lovea tehnyt ja lopputuleman tiesi jo etukäteen mutta jotain "jännitystä" muuten tylsään olemiseen, enkä edes pettynyt.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­y­­m­f­o­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17887778Y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Persaukisen näköistä porukkaa muka ostaa Lottopelejä, joissa ei edes voita mitään. Sekä kuva veikkauksella pelaajista on?

    • Anonyymi

      Maailman onnellisin kansa, uskoo ihmeisiin ja luulee voittavansa joskus lotossa.😂

    • Anonyymi

      Tuli helpotuksena tuo tunnustautumis pakko, vaikka en lotonnutkaan, kuin vai kympillä viikossa. Kolmekymmentävuotta ja kerranvuoteen muutaman euron "voitto".

      • Anonyymi

        Siinä sen näkee kuka voittaa?
        No veikkaus itse, muut vain häviävät rahojansa.


    • Anonyymi

      "Suomalainen pettyy aina".

    • Anonyymi

      Tosi söpö mainos, tykkään, kioskin jono, jossa on toivoa paremmasta, siinä on saatu tunnelma kohilleen. Hyvä. Olen itse veikannut vuosia saamatta voittoja, mut ei oo mainoksen syy😊🤗

      • Anonyymi

        Vedotaan eläkeläisiin että tuhlaavat rahansa lottoon. Muut pelaa netissä


      • Anonyymi

        Jonossa on peliongelmallisia, jotka menettävät viimeisetkin rahansa pelaamiseen. Törkeä mainos (::


    • Anonyymi

      Nykyään ei ole muuta kuin huonoja mainoksia. En ymmärrä miksi pitää huutaa tuossa Power mainoksessa ja hedelmäkarkkimainoksessa jankutetaan papukaijan kanssa hedelmä,,,karkki ,,,hedelmä,,,. Ilmeisesti samat puupäät tekevät noita mainoksia.

    • Anonyymi

      Aika hemmetin hyvinhän mainos kertoo, että jopa keskellä ei mitään, Suomi-neidon niemissä, notkoissa ja saarelmissa on kuienkin jotain; Lotto. Aloittaja(kaan) ei siis osaa löytää mainoksen tarinaa, mutta eiväthän kaikki snaijaa vitsejä ja pilapiirroksiakaan.

      • Anonyymi

        Keskellä ei mitään ihmiset pelaavat ja häviävät rahojaan, jotta veikkaus pomot voivat elää luksuselämää.
        Siinä ei tarvitse muuta snaijata kuin tuon.
        Pelkkää huijausta koko homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskellä ei mitään ihmiset pelaavat ja häviävät rahojaan, jotta veikkaus pomot voivat elää luksuselämää.
        Siinä ei tarvitse muuta snaijata kuin tuon.
        Pelkkää huijausta koko homma.

        Mutku se on ihan eri asia kuin mainos aiheesta. Eikä siinä pelissä ole muuta huijausta kuin se, että pelaavat ihmiset huijaavat itse itseään.


    • Anonyymi

      Super liikuttava.Jonon viimeinen mies ansaitsisi Oscarin.Loistavaa näyttelijätyötä!Että osaakin.

      • Anonyymi

        Voi olen niin samaa mieltä kanssasi, jonon viimeinen on niin super ihana ja sympaattinen. Papasta huokuu kiltteys, voisin katsella mainosta monta kertaa illassa. Mukavaa että olet samaa mieltä.


      • Anonyymi

        👍 aivan loistava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olen niin samaa mieltä kanssasi, jonon viimeinen on niin super ihana ja sympaattinen. Papasta huokuu kiltteys, voisin katsella mainosta monta kertaa illassa. Mukavaa että olet samaa mieltä.

        Olen samaa mieltä kanssasi. Olisikin kiva tietää, kuka tuo jonon viimeisenä seissyt mieshenkilö on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi. Olisikin kiva tietää, kuka tuo jonon viimeisenä seissyt mieshenkilö on.

        Ismo ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olen niin samaa mieltä kanssasi, jonon viimeinen on niin super ihana ja sympaattinen. Papasta huokuu kiltteys, voisin katsella mainosta monta kertaa illassa. Mukavaa että olet samaa mieltä.

        Onko muuten sama kaveri jonon hännillä ja sisältä tuleva mies joka taputtaa taskuaan🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olen niin samaa mieltä kanssasi, jonon viimeinen on niin super ihana ja sympaattinen. Papasta huokuu kiltteys, voisin katsella mainosta monta kertaa illassa. Mukavaa että olet samaa mieltä.

        Ihana mies ja niin lutuine mies tietäis vaan kuka hän on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi. Olisikin kiva tietää, kuka tuo jonon viimeisenä seissyt mieshenkilö on.

        Taskuaan taputtava jonon kärjessä oleva mies on tiettävästi Mikkeliläinen freenlance -näyttelijä.


    • Anonyymi

      Aivan upea mainos ! Jonon viimeinen kaveri on liikuttava. Itse tuote tulee hyvin esille vähäeleisesti esitetyn sanoman kautta : Meillä kaikilla on unelmia, pieniä tai suuria.
      ( vertaa Telian mainos, jonka aikana on palkko kääntää kanavaa)

    • Anonyymi

      Onko kellään heittää linkkiä tuohon mainokseen? Kuulenko lampaan määkivän siinä mainoksessa?

    • Anonyymi

      Jonomainos on itseasiassa yksinkertaisuudessaan erittäin hyvä. Mistähän löydetty tuo mainoksrn mainio toiveikas mieshenkilö.
      Harkitkaa kuitenkin osallistumista taloudellisen tilanteenne mukaan.
      Nytkin eilinen loton voitonjako on suorastaan heikko mikä oli arvattavissa viime la jokerivoiton jälkeen.
      Pakollinen kirjautuminen tuo kiusallisen tunteen siitä että päävoiton jakoa voidaan mahdollisesti ajoittaa ja ohjailla.

    • Anonyymi

      Haetaan nostalgisia tunteita idiooteilta

    • Anonyymi

      Tuon näköiset tyypithän lottoon eniten pistävätkin rahaa. Eikö kannattaisi markkinoida woke yms. porukalle?

    • Anonyymi

      Heino mainos tuo jono kioskille , kuvastaa suurta toivoa onnistuneesti!!!

    • Anonyymi

      Kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa Viimeisen, jonossa olevan kasvot ilmentävät
      Sen kaiken, Kiitos mainoksesta,

    • Anonyymi

      Minusta se on hyvä! On niin "mellevän" näköinen mies siinä jonon viimeisenä. On varma että seuraava potti on hänen.

    • Anonyymi

      Aivan symppis mainos!

    • Anonyymi

      Stubbin uusi vaalislogan: "Kokoomus pettää aina".

    • Anonyymi

      Hyvä mainos, epätodellinen tunnelma, kiiluvasilmäinen mies liittyy jonoon, voitonvarma taskuntaputtelija. Hyvä!

      • Anonyymi

        Mutku taskua taputtelee se mies, joka tulee kioskin ovesta ulos. Jonon viimeinen vain hymyilee ymmärtävästi taputtelijan elettä.


    • Anonyymi

      Viimeinen mies on ihan täpinöissä, söpö mainos:D

    • Anonyymi

      hyvää iltaa
      oikein hyvää iltaa

    • Anonyymi

      sieltä ku joku voittaa, niin voi poimia tytön käsi veikottelun tilalle

    • Anonyymi

      Kolme euroo napsahti taas jokerista ja tunnelma katos.

    • Anonyymi

      Siinä näytetään miten tyhmiltä otetaan rahat pois. Oikein jonotetaan, että pääsee luovuttamaan rahansa 🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        olen kauan aikaa joka kk satoja euroja tuhonnut fyrkkapäivänä eri ison voiton mahis härveleihin, turpiin tullut. .


    • Anonyymi

      Ei se mitään lavastettu oo. Se on Lehtimäen grilli, Porvoossa. Ja ihan toiminnassa.

    • Anonyymi

      Miksi tuollainen Lotto mainos?
      Lisääkö tuo Loton pelaamista?

      Kuvassa henkilöillä silmät kiiluu kun ovat olevinaan menossa pelaamaan Lottoa!
      Mitä silmiin on laitettu?

      Kuka haluaa jonottaa Kioskille, että saa tehdä Lotto lapun?

      Jo vuosikymmeniä sitten vaihdoin NETISSÄ PELAAMISEEN!
      Voin tehdä kupongin koska itse haluan!
      Ei jonotusta!
      Pankista rahansiirtoa Pelitille ei VEIKKAUS anna Yö aikaan tehdä!

    • Anonyymi

      On kyllä niin hyvä mainos ja varsinkin pieni mies jonon hännillä,on niin toiveikkaan näköinen.

    • Anonyymi

      Täysin järjetön, hattu kädessä jonotetaan lottoamaan, silmät kiiluen. Maalla asuvia loukataan. Lopettakaa heti tämä mainos.

    • Anonyymi

      Ja Veikkaus katsoo, että lottoajilla on täysi syy samaistua jonon tyyppeihin.

    • Anonyymi

      Siellä jonotetaan tyhmyysveroa maksamaan. Olikos päävoiton todennäköisyys nykyään yksi 13 miljoonasta kun ennen se oli "vain" yksi 7 miljoonasta? Veikkaukselta typerä veto huonontaa voittomahdollisuuksia entisestään, ja typerimmät jatkaa vain pelaamista.

    • Anonyymi

      älä jaksa valittaa

    • Anonyymi

      Minusta tuo on oikein hyvä mainos! Ihmisillä pitää olla unelmia ja tuo kyllä näyttää sen hyvin!

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Mainoksessa annetaan kuva suomalaisesta isännästä, että sen elämän täyttymys on saada lottokuponki. Täysin ihmisarvoa alentava mainos. Todennäköisesti tarkoituksella.

    • Anonyymi

      Mainos kuvaa yksinkertaisuudessaan kuinka toivo toteutuu. Monen köyhän ainoa toivo on Lotto-voitto. Eikö se ole sama henkilö joka astuu ulos voiton kanssa kuin on jonon päähän asettunutkin? Usko, Toivo ja Voitto. - Tietenkään Lotossa ei voita, mutta mainos on hyvä.

      Toivon menettäminen voi johtaa masennukseen. Tämä on Suomi-kuvaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe