Miten tuo muka houkuttelee lottoa lisää pelaamaan?
Ei mitenkään. Vanha huonosti lavastettu kahvila ulkopuolella kuvattuna.
Huh, Huh, kuka tuonkin on tehnyt ja ennen kaikkea kuka sen on hyväksynyt?
Kyllä on tyhmä.Veikkaus lotto mainos teeveessä
56
4604
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi noissa peleissä ei voita koskaan, ei vahingossakaan.
- Anonyymi
Eipä voittanut taaskaan mutta eipä se 1,50 isoa lovea tehnyt ja lopputuleman tiesi jo etukäteen mutta jotain "jännitystä" muuten tylsään olemiseen, enkä edes pettynyt.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17887778Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Persaukisen näköistä porukkaa muka ostaa Lottopelejä, joissa ei edes voita mitään. Sekä kuva veikkauksella pelaajista on?
- Anonyymi
Maailman onnellisin kansa, uskoo ihmeisiin ja luulee voittavansa joskus lotossa.😂
- Anonyymi
Tuli helpotuksena tuo tunnustautumis pakko, vaikka en lotonnutkaan, kuin vai kympillä viikossa. Kolmekymmentävuotta ja kerranvuoteen muutaman euron "voitto".
- Anonyymi
Siinä sen näkee kuka voittaa?
No veikkaus itse, muut vain häviävät rahojansa.
- Anonyymi
"Suomalainen pettyy aina".
- Anonyymi
Tosi söpö mainos, tykkään, kioskin jono, jossa on toivoa paremmasta, siinä on saatu tunnelma kohilleen. Hyvä. Olen itse veikannut vuosia saamatta voittoja, mut ei oo mainoksen syy😊🤗
- Anonyymi
Vedotaan eläkeläisiin että tuhlaavat rahansa lottoon. Muut pelaa netissä
- Anonyymi
Jonossa on peliongelmallisia, jotka menettävät viimeisetkin rahansa pelaamiseen. Törkeä mainos (::
- Anonyymi
Nykyään ei ole muuta kuin huonoja mainoksia. En ymmärrä miksi pitää huutaa tuossa Power mainoksessa ja hedelmäkarkkimainoksessa jankutetaan papukaijan kanssa hedelmä,,,karkki ,,,hedelmä,,,. Ilmeisesti samat puupäät tekevät noita mainoksia.
- Anonyymi
Aika hemmetin hyvinhän mainos kertoo, että jopa keskellä ei mitään, Suomi-neidon niemissä, notkoissa ja saarelmissa on kuienkin jotain; Lotto. Aloittaja(kaan) ei siis osaa löytää mainoksen tarinaa, mutta eiväthän kaikki snaijaa vitsejä ja pilapiirroksiakaan.
- Anonyymi
Keskellä ei mitään ihmiset pelaavat ja häviävät rahojaan, jotta veikkaus pomot voivat elää luksuselämää.
Siinä ei tarvitse muuta snaijata kuin tuon.
Pelkkää huijausta koko homma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskellä ei mitään ihmiset pelaavat ja häviävät rahojaan, jotta veikkaus pomot voivat elää luksuselämää.
Siinä ei tarvitse muuta snaijata kuin tuon.
Pelkkää huijausta koko homma.Mutku se on ihan eri asia kuin mainos aiheesta. Eikä siinä pelissä ole muuta huijausta kuin se, että pelaavat ihmiset huijaavat itse itseään.
- Anonyymi
Vaikuttaa kyllä siltä että tuota vanhalla kiskalla keskellä peltoa jonottavavia lottojia esittävää mainosta ei ole tehty suomessa
- Anonyymi
Super liikuttava.Jonon viimeinen mies ansaitsisi Oscarin.Loistavaa näyttelijätyötä!Että osaakin.
- Anonyymi
Voi olen niin samaa mieltä kanssasi, jonon viimeinen on niin super ihana ja sympaattinen. Papasta huokuu kiltteys, voisin katsella mainosta monta kertaa illassa. Mukavaa että olet samaa mieltä.
- Anonyymi
👍 aivan loistava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olen niin samaa mieltä kanssasi, jonon viimeinen on niin super ihana ja sympaattinen. Papasta huokuu kiltteys, voisin katsella mainosta monta kertaa illassa. Mukavaa että olet samaa mieltä.
Olen samaa mieltä kanssasi. Olisikin kiva tietää, kuka tuo jonon viimeisenä seissyt mieshenkilö on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi. Olisikin kiva tietää, kuka tuo jonon viimeisenä seissyt mieshenkilö on.
Ismo ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muuten sama kaveri jonon hännillä ja sisältä tuleva mies joka taputtaa taskuaan🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana mies ja niin lutuine mies tietäis vaan kuka hän on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taskuaan taputtava jonon kärjessä oleva mies on tiettävästi Mikkeliläinen freenlance -näyttelijä.
- Anonyymi
Aivan upea mainos ! Jonon viimeinen kaveri on liikuttava. Itse tuote tulee hyvin esille vähäeleisesti esitetyn sanoman kautta : Meillä kaikilla on unelmia, pieniä tai suuria.
( vertaa Telian mainos, jonka aikana on palkko kääntää kanavaa) - Anonyymi
Onko kellään heittää linkkiä tuohon mainokseen? Kuulenko lampaan määkivän siinä mainoksessa?
- Anonyymi
Jonomainos on itseasiassa yksinkertaisuudessaan erittäin hyvä. Mistähän löydetty tuo mainoksrn mainio toiveikas mieshenkilö.
Harkitkaa kuitenkin osallistumista taloudellisen tilanteenne mukaan.
Nytkin eilinen loton voitonjako on suorastaan heikko mikä oli arvattavissa viime la jokerivoiton jälkeen.
Pakollinen kirjautuminen tuo kiusallisen tunteen siitä että päävoiton jakoa voidaan mahdollisesti ajoittaa ja ohjailla. - Anonyymi
Haetaan nostalgisia tunteita idiooteilta
- Anonyymi
Tuon näköiset tyypithän lottoon eniten pistävätkin rahaa. Eikö kannattaisi markkinoida woke yms. porukalle?
- Anonyymi
Heino mainos tuo jono kioskille , kuvastaa suurta toivoa onnistuneesti!!!
- Anonyymi
Kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa Viimeisen, jonossa olevan kasvot ilmentävät
Sen kaiken, Kiitos mainoksesta, - Anonyymi
Minusta se on hyvä! On niin "mellevän" näköinen mies siinä jonon viimeisenä. On varma että seuraava potti on hänen.
- Anonyymi
Aivan symppis mainos!
- Anonyymi
Stubbin uusi vaalislogan: "Kokoomus pettää aina".
- Anonyymi
Hyvä mainos, epätodellinen tunnelma, kiiluvasilmäinen mies liittyy jonoon, voitonvarma taskuntaputtelija. Hyvä!
- Anonyymi
Mutku taskua taputtelee se mies, joka tulee kioskin ovesta ulos. Jonon viimeinen vain hymyilee ymmärtävästi taputtelijan elettä.
- Anonyymi
Viimeinen mies on ihan täpinöissä, söpö mainos:D
- Anonyymi
hyvää iltaa
oikein hyvää iltaa - Anonyymi
sieltä ku joku voittaa, niin voi poimia tytön käsi veikottelun tilalle
- Anonyymi
Kolme euroo napsahti taas jokerista ja tunnelma katos.
- Anonyymi
Siinä näytetään miten tyhmiltä otetaan rahat pois. Oikein jonotetaan, että pääsee luovuttamaan rahansa 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
olen kauan aikaa joka kk satoja euroja tuhonnut fyrkkapäivänä eri ison voiton mahis härveleihin, turpiin tullut. .
- Anonyymi
Ei se mitään lavastettu oo. Se on Lehtimäen grilli, Porvoossa. Ja ihan toiminnassa.
- Anonyymi
Miksi tuollainen Lotto mainos?
Lisääkö tuo Loton pelaamista?
Kuvassa henkilöillä silmät kiiluu kun ovat olevinaan menossa pelaamaan Lottoa!
Mitä silmiin on laitettu?
Kuka haluaa jonottaa Kioskille, että saa tehdä Lotto lapun?
Jo vuosikymmeniä sitten vaihdoin NETISSÄ PELAAMISEEN!
Voin tehdä kupongin koska itse haluan!
Ei jonotusta!
Pankista rahansiirtoa Pelitille ei VEIKKAUS anna Yö aikaan tehdä! - Anonyymi
On kyllä niin hyvä mainos ja varsinkin pieni mies jonon hännillä,on niin toiveikkaan näköinen.
- Anonyymi
Täysin järjetön, hattu kädessä jonotetaan lottoamaan, silmät kiiluen. Maalla asuvia loukataan. Lopettakaa heti tämä mainos.
- Anonyymi
Ja Veikkaus katsoo, että lottoajilla on täysi syy samaistua jonon tyyppeihin.
- Anonyymi
Siellä jonotetaan tyhmyysveroa maksamaan. Olikos päävoiton todennäköisyys nykyään yksi 13 miljoonasta kun ennen se oli "vain" yksi 7 miljoonasta? Veikkaukselta typerä veto huonontaa voittomahdollisuuksia entisestään, ja typerimmät jatkaa vain pelaamista.
- Anonyymi
älä jaksa valittaa
- Anonyymi
Minusta tuo on oikein hyvä mainos! Ihmisillä pitää olla unelmia ja tuo kyllä näyttää sen hyvin!
- Anonyymi
Samaa mieltä. Mainoksessa annetaan kuva suomalaisesta isännästä, että sen elämän täyttymys on saada lottokuponki. Täysin ihmisarvoa alentava mainos. Todennäköisesti tarkoituksella.
- Anonyymi
Mainos kuvaa yksinkertaisuudessaan kuinka toivo toteutuu. Monen köyhän ainoa toivo on Lotto-voitto. Eikö se ole sama henkilö joka astuu ulos voiton kanssa kuin on jonon päähän asettunutkin? Usko, Toivo ja Voitto. - Tietenkään Lotossa ei voita, mutta mainos on hyvä.
Toivon menettäminen voi johtaa masennukseen. Tämä on Suomi-kuvaa. - Anonyymi
Kyllä sieltä Veikkauksesta voi voittaa. Ei Lotosta, mutta vanhempani ovat voittaneet 200 000 Kenossa ja sen jälkeen vielä 50 000 ja 5000 euroa Kenossa. Itse olen voittanut joskus 1200€.
- Anonyymi
On pelejä , sitten on lotto , josta et varmasti voita , pelkkää rahastusta ollut jo vuosikymmeniä , joskus muinoin saattoi vähän voittaakkin silloin tällöin .
- Anonyymi
Rahaa riittää kansanterveydelle . Poliisit tappelee kuka pääsee viralliseksivalvojaksi , oliko kuukausi palkka peräti 2-2500 € , plus normi palkka . Parempi voitto kun lottoaminen . Hyvä- veli- kerho toimii !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006404
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869