Aurinkoista sunnuntaita

Kesä lämpenee. Hyvää huomenta vanhalta yksinäiseltä sudelta. 🌞☕

129

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesä lämpenee ja sydän kylmenee... Taidan lähteä kauppaan.

      Prinsessalle kivaa päivää, jos näkee tämän.🌞

      • Anonyymi

        eiks prinsessa ,mennyt tänään töihin aamulla vai miksi oli aikanen herätys?


      • Anonyymi kirjoitti:

        eiks prinsessa ,mennyt tänään töihin aamulla vai miksi oli aikanen herätys?

        Varmaankin meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eiks prinsessa ,mennyt tänään töihin aamulla vai miksi oli aikanen herätys?

        Meizi elääduunista riittää hetviidelle kolmeen vuoroon


      • Anonyymi

        Helvetin hyvää pilluntaita! Tuomo vieläkö kauppaatte Pasianssin kanssa prostituoituja ja väkeviä huumeita TEINEILLE?? HARMI NY MENI FIILIS.


      • Anonyymi

        Suomi gangstalker Oy Tuomo & co. Nauti ammattirikollisuuden kaikista sävyistä.


    • Anonyymi

      Ketä sinä ikävöit? Ettekö voi kirjoittaa jossain muualla palstalla.

      • No millä muulla palstalla sitten?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No millä muulla palstalla sitten?

        Sinkut kaverit yksinäisyys?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinkut kaverit yksinäisyys?

        Siellä saan sitten kirjoitella itsekseni yksinään?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siellä saan sitten kirjoitella itsekseni yksinään?

        Sen prinsessan kanssa. Teillä on toisenne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen prinsessan kanssa. Teillä on toisenne.

        No minä en osaa sanoa, onko meillä toisemme. Ei hän niin läheinen halua olla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä en osaa sanoa, onko meillä toisemme. Ei hän niin läheinen halua olla.

        Kirjoitelkaa sen kanssa jossain muualla kuin ikäväpalstalla. Ette te ikävöi ketään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitelkaa sen kanssa jossain muualla kuin ikäväpalstalla. Ette te ikävöi ketään.

        Ikävöidään toisiamme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitelkaa sen kanssa jossain muualla kuin ikäväpalstalla. Ette te ikävöi ketään.

        Kyllä minä olen ikävöinyt täällä erästä toista aika pitkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ikävöidään toisiamme.

        Eipä näytä toistenne ikävöinniltä vaan juttelulta. Jutelkaa muualla kun täällä on niitä jotka oikeasti ikävöi ihmistä oikeasta elämästä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä olen ikävöinyt täällä erästä toista aika pitkään.

        Et kirjoita sille toiselle ollenkaan vaan prinsessalle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä olen ikävöinyt täällä erästä toista aika pitkään.

        Tarkoitat teini-ikäistä Nettaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näytä toistenne ikävöinniltä vaan juttelulta. Jutelkaa muualla kun täällä on niitä jotka oikeasti ikävöi ihmistä oikeasta elämästä.

        Kyllä minä tiedän. Olen täällä ollut kuitenkin kohta 2 vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kirjoita sille toiselle ollenkaan vaan prinsessalle.

        Voin minä hänellekin kirjoittaa, jos hän joskus jotain vastaisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat teini-ikäistä Nettaa.

        Kyllä. Ketä muuta sitten?


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä. Ketä muuta sitten?

        Mutta en tiedä mitä hän tekee ja missä menee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voin minä hänellekin kirjoittaa, jos hän joskus jotain vastaisi.

        Ai nettako? miksi hän olisi täällä kun hänellä on poikaystävä ja sosiaalinen elämä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mutta en tiedä mitä hän tekee ja missä menee.

        Voisko viettää esim aikaa poikaystävän ja ystäviensä kanssa.


    • Minä lähden nyt salille. 🌞💪🏽

    • Anonyymi

      susi oli unohtanut netan oliko toissa päivänä ja nyt taas ikävöi Nettaa. Ei susi pystynyt olee ilman netan somekuvia.

      • Minä olen sanonut aina, etten pysty häntä unohtamaan koskaan. Ei se unohtamista tarkoita, jos en tänne hänestä kirjoita.


    • Kyllä minä haluaisin edelleen hänet (N) nähdä ja jutella. Ihan niin kuin ennenki olen halunnut.

      • Anonyymi

        Niin mutta Netta ei halua jutella sun kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta Netta ei halua jutella sun kanssa.

        Tunnetko hänet, kun niin hyvin tiedät?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tunnetko hänet, kun niin hyvin tiedät?

        Niin jos teinityttö laittaa 50 vuotiaalle some-estot niin se tarkoittaa ettei tyttö ole kiinnostunut miehestä. Hän kyllä poistaa some-estot jos haluaa että otat häneen yhteyttä. Miksi netta on laittanut ne some-estot jos haluaa pitää sun kanssa yhteyttä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos teinityttö laittaa 50 vuotiaalle some-estot niin se tarkoittaa ettei tyttö ole kiinnostunut miehestä. Hän kyllä poistaa some-estot jos haluaa että otat häneen yhteyttä. Miksi netta on laittanut ne some-estot jos haluaa pitää sun kanssa yhteyttä?

        Kyllä tiedän sen. En usko että niitä tulee koskaan poistamaan. Olenhan niin paha ihminen, kun häneen ihastuin. Eri kastissa ja alemmalla tasolla.


    • Anonyymi

      Sulla on vain pakkomielle

      • Anonyymi

        susi ei tykkää tuosta sanasta.


      • Anonyymi

        Pelottava pakkomielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottava pakkomielle.

        Susi on vaan niin rakastunut teiniin jolla on poikaystävä ja some-estot sudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susi on vaan niin rakastunut teiniin jolla on poikaystävä ja some-estot sudelle.

        Toivottavasti ei törmää siihen nuoreen pariin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei törmää siihen nuoreen pariin.

        Mitä siinä muka tapahtuisi? Ei mitään...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä siinä muka tapahtuisi? Ei mitään...

        Todennäköisesti se, että säntäisit ahdistelemaan heitä. Mutta he soittasivat poliisin. Järjestäisivät varmaan myös lähestymiskiellon käräjäoikeudesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti se, että säntäisit ahdistelemaan heitä. Mutta he soittasivat poliisin. Järjestäisivät varmaan myös lähestymiskiellon käräjäoikeudesta.

        Voi elämä taas. Minä en ahdistele ketään missään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi elämä taas. Minä en ahdistele ketään missään.

        Ei ei mut toi oli että todennäkösesti näin "JOS"... ja niin edelleen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei mut toi oli että todennäkösesti näin "JOS"... ja niin edelleen

        Ei takuulla käy mitään. Minulla ei ole mitään syytä ahdistella ketään ja piste.


    • Hei😊 kyllä tosiaan kesähelle on ☀️
      Olin aamuvuorossa ja hetki sitten kotiin saavuin. Aika hyvä päivä oli👍🏻
      Moneltako oikein tulit kotiin yöllä, menikö aamuyöhön saakka? 😄

      • No heippa!

        Nyt on kesä kauneimmillaan. ☀️
        Kiva että töissä oli mukavaa. 😊
        Olin kotona jo joskus puoli 1 😊 Olihan se toki rankkaa ajelemista... 3 tuntia suuntaansa. 😆
        Mutta siellä oli kyllä kauniita maisemia... Niitä oli kiva ihastella auringonlaskun aikaan. 😊

        Oletko nyt kovasti väsynyt?


      • mustasusi kirjoitti:

        No heippa!

        Nyt on kesä kauneimmillaan. ☀️
        Kiva että töissä oli mukavaa. 😊
        Olin kotona jo joskus puoli 1 😊 Olihan se toki rankkaa ajelemista... 3 tuntia suuntaansa. 😆
        Mutta siellä oli kyllä kauniita maisemia... Niitä oli kiva ihastella auringonlaskun aikaan. 😊

        Oletko nyt kovasti väsynyt?

        Kesäyössä onkin varmasti ihana ajella😊🌆🌅 …kyllähän tässä tietysti jonkun verran unettaa, mutta nyt menen syömään😋🥛🍽


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kesäyössä onkin varmasti ihana ajella😊🌆🌅 …kyllähän tässä tietysti jonkun verran unettaa, mutta nyt menen syömään😋🥛🍽

        Niin on... 😊
        Hyvää ruokahalua Prinsessalle. 🤗
        Minä lähden kohta grillaamaan kun poika pyysi kaveriksi. 😃 🌭
        Grillaan siinä samalla itseäni auringossa. ☀️


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin on... 😊
        Hyvää ruokahalua Prinsessalle. 🤗
        Minä lähden kohta grillaamaan kun poika pyysi kaveriksi. 😃 🌭
        Grillaan siinä samalla itseäni auringossa. ☀️

        Kiva! 😌 susi paahtaa🐺🤏🏻☀️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kiva! 😌 susi paahtaa🐺🤏🏻☀️

        Susi paahtuu auringossa. ☺️🐺🌞
        Prinsessa nukkuu kauneusunia. 👸🏼


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Susi paahtuu auringossa. ☺️🐺🌞
        Prinsessa nukkuu kauneusunia. 👸🏼

        Ootkos taas kussu kiukaalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootkos taas kussu kiukaalle?

        Mikä tää kiukaalle kusemis-juttu on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tää kiukaalle kusemis-juttu on?

        Jotain trollia. Minä en tiedä, enkä tunne näitä jotka tätä tänne laittaa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Susi paahtuu auringossa. ☺️🐺🌞
        Prinsessa nukkuu kauneusunia. 👸🏼

        Heräsin äsken🥱 saakin pian mennä takaisin nukkumaan…😆


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Heräsin äsken🥱 saakin pian mennä takaisin nukkumaan…😆

        Hei taas! ☺️🤗
        Onko aamu aikainen? 😮
        Minulla on huomenna ilta myöhäinen... ☺️


      • mustasusi kirjoitti:

        Hei taas! ☺️🤗
        Onko aamu aikainen? 😮
        Minulla on huomenna ilta myöhäinen... ☺️

        On aikainen aamu…🫣 siitä kun taas selviää, niin ei hetkeen niitä olekaan, onneksi.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        On aikainen aamu…🫣 siitä kun taas selviää, niin ei hetkeen niitä olekaan, onneksi.

        Voi sinua. 😅 Kyllä sinä siitä selviät, ja sitten on taas kivaa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Voi sinua. 😅 Kyllä sinä siitä selviät, ja sitten on taas kivaa.

        Selviän tietenkin😄 sitä seuraava on iltavuoro, sen siedän paremmin😆
        Onkos sinulla kuinka pitkä työputki?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Selviän tietenkin😄 sitä seuraava on iltavuoro, sen siedän paremmin😆
        Onkos sinulla kuinka pitkä työputki?

        Minulla on hurjan pitkä työputki. Käyn tekemässä huomenna illan ja sitten on 3 vapaapäivää. 😆😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Selviän tietenkin😄 sitä seuraava on iltavuoro, sen siedän paremmin😆
        Onkos sinulla kuinka pitkä työputki?

        Prinsessa taitaa tehdä 3:ssa vuorossa? 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Minulla on hurjan pitkä työputki. Käyn tekemässä huomenna illan ja sitten on 3 vapaapäivää. 😆😊

        Oi sehän mukavaa😃😊 on minullakin tulossa neljän vapaapäivän putki, silloin kyllä meinaan tehdäkin jotain konkreettista🤔


      • mustasusi kirjoitti:

        Prinsessa taitaa tehdä 3:ssa vuorossa? 😊

        Kolmivuorotyötä, joo😊 on kivan vaihtelevaa.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Oi sehän mukavaa😃😊 on minullakin tulossa neljän vapaapäivän putki, silloin kyllä meinaan tehdäkin jotain konkreettista🤔

        Sinulla on jotain suunnitelmissa? 😃

        Saanko kysyä, kuinka pitkä olet? Minua muuten vain kiinnostaa. 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kolmivuorotyötä, joo😊 on kivan vaihtelevaa.

        Niin se varmasti on... 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Sinulla on jotain suunnitelmissa? 😃

        Saanko kysyä, kuinka pitkä olet? Minua muuten vain kiinnostaa. 😊

        Ei vielä varsinaisia suunnitelmia, kehitän kyllä jotain🤔 se aina piristää ja virkistää, kun tekee jonkun reissun tai jotain muuta hommaa☺️

        Olen 167-170cm, en aivan sentin tarkkuudella tiedä. 🤸🏼‍♀️
        Kuinka pitkä sinä olet? 😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei vielä varsinaisia suunnitelmia, kehitän kyllä jotain🤔 se aina piristää ja virkistää, kun tekee jonkun reissun tai jotain muuta hommaa☺️

        Olen 167-170cm, en aivan sentin tarkkuudella tiedä. 🤸🏼‍♀️
        Kuinka pitkä sinä olet? 😃

        Se on hyvä. Aina välillä kannattaa käydä jossain. Näkee jotain uutta. ☺️

        Minä olen tasan tarkkaan 175 cm... 🧍‍♂️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Selviän tietenkin😄 sitä seuraava on iltavuoro, sen siedän paremmin😆
        Onkos sinulla kuinka pitkä työputki?

        Prinsessa Tiedät varmaan hoitajana ja terveysalalla että on paljon työkyvyttömiä jotka haluis käydä töissä mutta ei kykene siihen työkyvyttömyyden takia. Te jaksatte suden kanssa valittaa teidä työvuoroista ettekä osaa ajatella että kaikki töihin haluavat ei saa töitä. Ja te jaksatte valittaa kun pitää mennä töihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa Tiedät varmaan hoitajana ja terveysalalla että on paljon työkyvyttömiä jotka haluis käydä töissä mutta ei kykene siihen työkyvyttömyyden takia. Te jaksatte suden kanssa valittaa teidä työvuoroista ettekä osaa ajatella että kaikki töihin haluavat ei saa töitä. Ja te jaksatte valittaa kun pitää mennä töihin.

        Anteeksi että vastaan, vaikka kysyit Prinsessalta tätä... Todellisuudessa en valita, että on töitä... Vaan se välillä tuntuu raskaalta. Sitä on toki vaikea ymmärtää, jos ei itse tarvitse mennä. Olen ollut itsekin joskus pitkään pois työympyröistä. Tiedän, että sekin voi olla raskasta välillä, kun ei mikään rytmitä elämää.


      • mustasusi kirjoitti:

        Se on hyvä. Aina välillä kannattaa käydä jossain. Näkee jotain uutta. ☺️

        Minä olen tasan tarkkaan 175 cm... 🧍‍♂️

        Noniin🐺👸🏼


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Noniin🐺👸🏼

        🐺🤴🏽🐺👸🏼


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Anteeksi että vastaan, vaikka kysyit Prinsessalta tätä... Todellisuudessa en valita, että on töitä... Vaan se välillä tuntuu raskaalta. Sitä on toki vaikea ymmärtää, jos ei itse tarvitse mennä. Olen ollut itsekin joskus pitkään pois työympyröistä. Tiedän, että sekin voi olla raskasta välillä, kun ei mikään rytmitä elämää.

        Niin sulla on työkyky tallella. Syytät sä mua että mä ole työkyvyttömyyseläkkeellä. Luuletko todella etten haluis olla terve ja kykeneväine työelämään. Luuletko oikeesti että eläkkeell pääsee helposti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sulla on työkyky tallella. Syytät sä mua että mä ole työkyvyttömyyseläkkeellä. Luuletko todella etten haluis olla terve ja kykeneväine työelämään. Luuletko oikeesti että eläkkeell pääsee helposti?

        En ymmärrä, miksi luulet, että sinua syytän siitä? Se on ikävä juttu että niin on. Olin minäkin yhdessä vaiheessa elämääni työkyvyttömyyseläkkeellä... Olen kiitollinen siitä, että parannuin ja sain elämäni takaisin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi luulet, että sinua syytän siitä? Se on ikävä juttu että niin on. Olin minäkin yhdessä vaiheessa elämääni työkyvyttömyyseläkkeellä... Olen kiitollinen siitä, että parannuin ja sain elämäni takaisin.

        Kun sä sanoit ettei mun tarvitse mennä töihin. Niin en voi ymmärtää. Kuule mä en valiitais työvuoroista jos mä olisin työkykyinen.


      • mustasusi kirjoitti:

        Anteeksi että vastaan, vaikka kysyit Prinsessalta tätä... Todellisuudessa en valita, että on töitä... Vaan se välillä tuntuu raskaalta. Sitä on toki vaikea ymmärtää, jos ei itse tarvitse mennä. Olen ollut itsekin joskus pitkään pois työympyröistä. Tiedän, että sekin voi olla raskasta välillä, kun ei mikään rytmitä elämää.

        Aivan juuri näin 😌 olen kyllä onnellinen ja kiitollinen siitä, että on töitä. Työllä on paljon annettavaa elämälle, mutta toisinaan se myös ottaa paljon…
        Välillä se vaan uuvuttaa ja turruttaa, jos ei ole aikaa tai energiaa edes palautua.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Aivan juuri näin 😌 olen kyllä onnellinen ja kiitollinen siitä, että on töitä. Työllä on paljon annettavaa elämälle, mutta toisinaan se myös ottaa paljon…
        Välillä se vaan uuvuttaa ja turruttaa, jos ei ole aikaa tai energiaa edes palautua.

        Sehän siinä on ja välillä se haittaa harrastuksiin pääsyä yms. Palautuminen on toisinaan ongelma, jos vuorot menevät, niin kuin usein menevät ihan sattuman varaisesti. Yhden päivän vapaita työputkien välissä yms.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun sä sanoit ettei mun tarvitse mennä töihin. Niin en voi ymmärtää. Kuule mä en valiitais työvuoroista jos mä olisin työkykyinen.

        Niin sitä voisi ajatella, vaan kun olet tehnyt 10 vuotta putkeen vuorotöitä, saattaisi olla, että jossain vaiheessa leipiintyisit sinäkin. Kyllä se tapahtuu jokaiselle.


      • mustasusi kirjoitti:

        🐺🤴🏽🐺👸🏼

        Onko aurinko tehnyt sudesta nyt sen kuuluisan tummapaahdon? 😁 minusta ei tosiaan saa tummapaahtoa tekemälläkään🤣


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Onko aurinko tehnyt sudesta nyt sen kuuluisan tummapaahdon? 😁 minusta ei tosiaan saa tummapaahtoa tekemälläkään🤣

        On jotain pientä alkua varmaan jo havaittavissa... Vielä pitäisi vaan viihtyä enemmän auringossa. Palamista täytyy kuitenkin koittaa välttää. 😁
        Jos olet niin vaalea, niin älä polta itseäsi ollenkaan. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin sitä voisi ajatella, vaan kun olet tehnyt 10 vuotta putkeen vuorotöitä, saattaisi olla, että jossain vaiheessa leipiintyisit sinäkin. Kyllä se tapahtuu jokaiselle.

        Tiedätkö susi kun mä en tiedä mitä on olla edes vuotta työelämässä. Jos mä olisin työkykyinen niin en valittais jos olisin ollut työpaikassa 10 vuotta. Tiiätkö miltä tuntuu kun sulla ei ole tunnetta siitä että olet kykeneväinen mennä joka päivä töihin . Mä en saa ikinä kokea sitä tunnetta mitä muut saa kokea useita vuosikymmeniä. Mä en pääse kokee sitä tunnetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö susi kun mä en tiedä mitä on olla edes vuotta työelämässä. Jos mä olisin työkykyinen niin en valittais jos olisin ollut työpaikassa 10 vuotta. Tiiätkö miltä tuntuu kun sulla ei ole tunnetta siitä että olet kykeneväinen mennä joka päivä töihin . Mä en saa ikinä kokea sitä tunnetta mitä muut saa kokea useita vuosikymmeniä. Mä en pääse kokee sitä tunnetta.

        No minusta se on todella surullista...
        Mutta se nyt vaan kuuluu työssäkäymiseen, että joskus uuvuttaa ja ei vaan jaksaisi, mutta silti sinne mennään hampaat irvessäkin ja selvitään siitä päivästä. Ei se aina ole kivaa. Riippuu tietenkin siitä mitä tekee työkseen.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Noniin🐺👸🏼

        Onko sinulla pitkät vaiko lyhyet hiukset?
        Minua kiinnostaa, miltä näytät? ☺️


      • mustasusi kirjoitti:

        On jotain pientä alkua varmaan jo havaittavissa... Vielä pitäisi vaan viihtyä enemmän auringossa. Palamista täytyy kuitenkin koittaa välttää. 😁
        Jos olet niin vaalea, niin älä polta itseäsi ollenkaan. 😊

        Joo ei kannata liikaa olla auringossa kuitenkaan, ettei vaan pala ja eihän se tee iholle hyvää suurissa määrin.
        Minä välttelen kyllä auringonpaahdetta, en tykkää siinä ollakaan. ☀️🤏🏻👸🏼🙅🏼‍♀️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo ei kannata liikaa olla auringossa kuitenkaan, ettei vaan pala ja eihän se tee iholle hyvää suurissa määrin.
        Minä välttelen kyllä auringonpaahdetta, en tykkää siinä ollakaan. ☀️🤏🏻👸🏼🙅🏼‍♀️

        Niinpä. Onhan se äkkiseltään tuskastuttavaa ja tukalaakin. Kehon pitää tottua lämpöön monta päivää. Sama kuin kylmäänkin. Ja pitää muistaa juoda tavallista enemmän. ☀️
        Käytkö ulkomailla? Tarkoitan lähinnä etelässä?
        Minä en ole käynyt nyt moniin vuosiin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Onko sinulla pitkät vaiko lyhyet hiukset?
        Minua kiinnostaa, miltä näytät? ☺️

        Pitkät hiukset minulla on, lähes alaselkään saakka…😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minusta se on todella surullista...
        Mutta se nyt vaan kuuluu työssäkäymiseen, että joskus uuvuttaa ja ei vaan jaksaisi, mutta silti sinne mennään hampaat irvessäkin ja selvitään siitä päivästä. Ei se aina ole kivaa. Riippuu tietenkin siitä mitä tekee työkseen.

        Niin kun on sunlainen vuorokausirytmi niin en ihmettele että sula on rankkaa.Valvot yömyöhään täällä ja sulla ei ole minkäänlaisat vuorokausirytmiä. Vaikka ei tarvis aamulla herätä aikasin niin ei se tarkoita että voi kukkua kahteen asti yöllä netissä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Pitkät hiukset minulla on, lähes alaselkään saakka…😊

        Oho... Oikea Prinsessatukka. ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun on sunlainen vuorokausirytmi niin en ihmettele että sula on rankkaa.Valvot yömyöhään täällä ja sulla ei ole minkäänlaisat vuorokausirytmiä. Vaikka ei tarvis aamulla herätä aikasin niin ei se tarkoita että voi kukkua kahteen asti yöllä netissä.

        Koska tykkään valvoa... Ja mitään rytmiä ei pääse muodostumaan helpolla, kun vuorot vaihtuu jatkuvasti. Iltavuoro sopii minulle parhaiten. Silloin on parhaiten energiaa olla töissä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niinpä. Onhan se äkkiseltään tuskastuttavaa ja tukalaakin. Kehon pitää tottua lämpöön monta päivää. Sama kuin kylmäänkin. Ja pitää muistaa juoda tavallista enemmän. ☀️
        Käytkö ulkomailla? Tarkoitan lähinnä etelässä?
        Minä en ole käynyt nyt moniin vuosiin.

        En ole koskaan käynyt, ainoastaan Ruotsissa😃 haluaisin kyllä matkustella ja nähdä maailmaa😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        En ole koskaan käynyt, ainoastaan Ruotsissa😃 haluaisin kyllä matkustella ja nähdä maailmaa😊

        Niin minäkin tykkäisin käydä vaikka missä. Olisi niin paljon nähtävää. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oho... Oikea Prinsessatukka. ☺️

        uuuuuhhhhh varo susi ettei ala seistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        uuuuuhhhhh varo susi ettei ala seistä

        En ole ihan noin herkkä. Ja toisekseen, mitä se sitten haittaisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun on sunlainen vuorokausirytmi niin en ihmettele että sula on rankkaa.Valvot yömyöhään täällä ja sulla ei ole minkäänlaisat vuorokausirytmiä. Vaikka ei tarvis aamulla herätä aikasin niin ei se tarkoita että voi kukkua kahteen asti yöllä netissä.

        Vuorokausirytmihän on ainakin jossain määrin biologinen ominaisuus… siis sitä on todella vaikea lähteä muuttamaan ja opettelemaan toisenlaiseen rytmiin 🤷🏼‍♀️

        Minähän olen aivan samanlainen, menen nukkumaan klo.00-02, vaikka minun pitäisi herätä aamulla ennen kuutta. En minä sille mahda mitään🤣


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Vuorokausirytmihän on ainakin jossain määrin biologinen ominaisuus… siis sitä on todella vaikea lähteä muuttamaan ja opettelemaan toisenlaiseen rytmiin 🤷🏼‍♀️

        Minähän olen aivan samanlainen, menen nukkumaan klo.00-02, vaikka minun pitäisi herätä aamulla ennen kuutta. En minä sille mahda mitään🤣

        Juuri niin... Toiset ovat aamuvirkkuja ja toiset ilta... Sen tietää mikä on se itselle ominainen rytmi, kun on pitkän aikaa vapaalla, ja käy nukkumaan vasta kun nukuttaa... Kyllä se aina kukkumiseksi yöllä menee. Jos tekee pitkään aamurytmissä työtä, niin kyllä siihenkin tottuu. Mutta vapailla se kääntyy takaisin siihen myöhäisempään.


      • mustasusi kirjoitti:

        En ole ihan noin herkkä. Ja toisekseen, mitä se sitten haittaisi?

        Ihan kuin se olisi jotenkin vaarallista, että varoa pitää😂


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ihan kuin se olisi jotenkin vaarallista, että varoa pitää😂

        😂😂


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ihan kuin se olisi jotenkin vaarallista, että varoa pitää😂

        Mitäs Prinsessa nyt touhuilee? 😊


      • Sinä haluat vaan pilata minun mainetta ja haluat että olisin onneton koko elämäni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä haluat vaan pilata minun mainetta ja haluat että olisin onneton koko elämäni.

        Eiköhän se sun maine ole mennyt vartijapiireissä jo silloin kun sait potkut. Varmasti netta on kertonut sun ihastumisesta muille vartijoille.


      • mustasusi kirjoitti:

        Mitäs Prinsessa nyt touhuilee? 😊

        No nyt ei sitten väsytä yhtään kun tosiaan nukuin tuossa, aina käy näin 😃
        mutta ei se mitään. Voisin kuunnella musiikkia vaikka 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se sun maine ole mennyt vartijapiireissä jo silloin kun sait potkut. Varmasti netta on kertonut sun ihastumisesta muille vartijoille.

        No eipä ole kertonut kellekään. Häntä on ihan turha syyttää sellaisesta. Minä se olen enemmän asiasta kertoillut.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No nyt ei sitten väsytä yhtään kun tosiaan nukuin tuossa, aina käy näin 😃
        mutta ei se mitään. Voisin kuunnella musiikkia vaikka 😊

        Se oli kyllä arvattavissa. 😁
        Minäkin kuuntelen musiikkia ja teen iltapalasta.... 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä haluat vaan pilata minun mainetta ja haluat että olisin onneton koko elämäni.

        No katso niitä netan somekuvia kun se tekee susta onnellisen,Olet yhtä yksinäinen oli sulla ne netan kuvat tai ei.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No eipä ole kertonut kellekään. Häntä on ihan turha syyttää sellaisesta. Minä se olen enemmän asiasta kertoillut.

        niin voisko se vaikuttaa sun maineeseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin voisko se vaikuttaa sun maineeseen?

        Ei minua ole kukaan tuominnut livenä. Ainoastaan täällä olen saanut kuraa niskaan asian tiimoilta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei minua ole kukaan tuominnut livenä. Ainoastaan täällä olen saanut kuraa niskaan asian tiimoilta.

        kuka sun käski kertoa ton netta jutun?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No nyt ei sitten väsytä yhtään kun tosiaan nukuin tuossa, aina käy näin 😃
        mutta ei se mitään. Voisin kuunnella musiikkia vaikka 😊

        Minä toivotan sinulle ihana Prinsessani, hyvää yötä ja kauniita unia. 🤗 😘


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä toivotan sinulle ihana Prinsessani, hyvää yötä ja kauniita unia. 🤗 😘

        Samoin sinulle🥰😚


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Samoin sinulle🥰😚

        🥰🥰


      • mustasusi kirjoitti:

        🥰🥰

        On pakko yrittää saada unta, muuten tulee huominen olemaan oletettua raskaampi 🤨


      • Prinsessasi kirjoitti:

        On pakko yrittää saada unta, muuten tulee huominen olemaan oletettua raskaampi 🤨

        Niin kyllä, suosittelen sitä lämpimästi. 😃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei minua ole kukaan tuominnut livenä. Ainoastaan täällä olen saanut kuraa niskaan asian tiimoilta.

        Yksinpuhelijapatu ei ole vartija eikä jani nimeltään. Ennen asunut täällä jyskylässä


    • Anonyymi

      prinsessa on just sellanen johon susi voisi rakastua.

      • Ehkä niin. Luonne ainakin vaikuttaa kivalta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ehkä niin. Luonne ainakin vaikuttaa kivalta.

        Niin onhan se luonne mukava mutta ei niin mukava että haluis sähköpostia sulle laittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan se luonne mukava mutta ei niin mukava että haluis sähköpostia sulle laittaa.

        Eihän se ole luonnekysymys.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eihän se ole luonnekysymys.

        Teistä ei tule ikinä niin hyviä ystäviä että prinsessa jakais henkilökohtaisia asioitaan täällä. Teidän jutut on sitä samaa mennään kauppaan,mennään suihkuun ,mennään nukkumaan. On tärkeää että teidä jutut on näin syvällisiä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teistä ei tule ikinä niin hyviä ystäviä että prinsessa jakais henkilökohtaisia asioitaan täällä. Teidän jutut on sitä samaa mennään kauppaan,mennään suihkuun ,mennään nukkumaan. On tärkeää että teidä jutut on näin syvällisiä täällä.

        On se kiva, että jotkut harrastaa esim. kahvittelua virtuaalisesti :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se kiva, että jotkut harrastaa esim. kahvittelua virtuaalisesti :D

        Kyllä sitä kahvia ryystetään ihan livenäkin, samalla kun sen on kertonut täällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä sitä kahvia ryystetään ihan livenäkin, samalla kun sen on kertonut täällä.

        Mutta ettehän te ole nähneet prinsessan kanssa livenä? Ette ole juoneet kahvia saman pöydän ääressä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ettehän te ole nähneet prinsessan kanssa livenä? Ette ole juoneet kahvia saman pöydän ääressä.

        No ei tietenkään. Onhan meillä usean tunnin ajomatka välissä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä sitä kahvia ryystetään ihan livenäkin, samalla kun sen on kertonut täällä.

        Ja minä olen juonut vettä. Haluan että tiedätte että juuri join lasillisen hanavettä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä olen juonut vettä. Haluan että tiedätte että juuri join lasillisen hanavettä.

        Hyvä että pidät huolta riittävästä nesteytyksestä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei tietenkään. Onhan meillä usean tunnin ajomatka välissä.

        Jaksoit kuitenkin ajaa kolme tuntia katsomaan perhosia?Olisko sen kolme tuntia voinut käyttää esim prinsessan tapaamiseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaksoit kuitenkin ajaa kolme tuntia katsomaan perhosia?Olisko sen kolme tuntia voinut käyttää esim prinsessan tapaamiseen?

        Tietenkin olis voinut käyttää siihenkin. Ei olisi minulle mikään ongelma. Emme vaan ole sopineet sellaisesta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvä että pidät huolta riittävästä nesteytyksestä.

        Ja sen takia pitää käydä pissalla kun sitä vettä olen juonut pitkin päivää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tietenkin olis voinut käyttää siihenkin. Ei olisi minulle mikään ongelma. Emme vaan ole sopineet sellaisesta.

        Kävitkö taas kusemassa kiukaalle?


    • Anonyymi

      Keltaiset boskerit.. hahahahhaa haa.

    • Anonyymi

      Huomenta huomenta,
      tv räiiskyvä robotti..,

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe