Broileri vielä edullista syötävää

Anonyymi-ap

Lähinnä kanankoipi siis, kilohinnaltaan 3-4 €:n tuntumassa. Onhan ne jotkin hienot filesuikaleet jopa lähempänä 20 €, tosin. Koivesta jää yllättävän vähän syömäkelvotonta jäljelle.

16

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on kaikista epäeettisintä ruokaa, jalostettu paikallaan seisovaksi lihamöykyksi.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 ­N­­y­­m­­­f­o­­­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178884950

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kana ihan hyvää, nam, nam

• Anonyymi

Hirmuisen kallista on rustot ja nahkat tuossa koipi-formaatissa. Minä teen iltapalaksi kanakeittoa maustamattomista filesuikaleista. Eivät maksaneet kuin 3 euroa / 300 granmaa. Kilohinta taitaa olla jotain kympin luokkaa.

• Anonyymi

>>Hirmuisen kallista on rustot ja nahkat..<<

Oletkohan edes koskaan laittanut niitä, kommenttisi on ihan tööt, anteeksi vain.
        Voi vitsi mitä tuubaa. Asia on täsmälleen päinvastoin, oletko joku nirsoileva hienostoprinssi, kun tuollaista sepustat!!? ;)

Sanoin tuossa alempana että tikkuaskiin se syömätön tavara mahtuu koivesta.
        Tosi matala kilohinta siis jää, ei juuri raa´an kg-hintaa kummempi.

Mainitsemasi fileet eivät vielä ole huippukalliita, mutta ainakin 3 kertaa hintavampia kuin reisikoivet ...itse suosin halpaa ja hyvää.

• Anonyymi

Kanan/broilerin koivessa voi olla n. puolet poisheitettävää, jos laskee nahat, luut ja valuvat nesteet. Vaan toisaalta siinä lihassa on vähän makua omasta takaa, mitä broilerin rintalihassa ei ole ollenkaan.
      Itse syön myös ne koipien rustot, mutten nahkoja. Jotkut kuulemma syövät myös nahat.

• Anonyymi

Mittaukseni mukaan kanansiivissä on hyötysuhde aika tarkalleen 1/3. Siis lihojen osuus kokonaispainosta. Tuon mittasin joskus keittämällä siivet ja puntaroimalla niistä irroitetut lihat ja jämät. Käytännössä toki tulee nahkakin syötyä, kun siivet paistaa kuten tarkoitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mittaukseni mukaan kanansiivissä on hyötysuhde aika tarkalleen 1/3. Siis lihojen osuus kokonaispainosta. Tuon mittasin joskus keittämällä siivet ja puntaroimalla niistä irroitetut lihat ja jämät. Käytännössä toki tulee nahkakin syötyä, kun siivet paistaa kuten tarkoitettu.

Siivissä hyötysuhde on varmasti alhainen, mutta reisikoivissa voi hyödyntää öbaut 80-90 prosenttia.

Kun tapaan syön broilerinkoiven, jota on paistettu pari tuntia uunissa, siitä ei jää kuin tulitikkuaskin verran syömätönta tavaraa jäljelle. Luiden pehmenneet päätkin voi pureskella ja syödä.
        Nahkahan on se herkkuosa.

• Anonyymi

Nahka on maultaan parasta mitä kanassa on, rapeaa ja niin hyvää mm.

• Anonyymi

Eräs seuraus halppisbroilerista on se, että halvat nakit vaikuttavat jopa entistä halvemmilta. Niissä on broileria.

• Anonyymi

Oletko teurastamolla töissä?

• Anonyymi

Koronarokote kanaa en syö enää koskaan.
      On se järjetöntä kun ruokaa myrkytetään piikeillä joissa on ties mitä seassa.

• Anonyymi

Norjan lohi, broileri, ym. kaikki on jo nyt loppuun asti myrkytettyä. Norjan lohelle syötetään väriainetta. Luomukanoille syötetään jopa kalaperäistä rehua. Tosi luonnonmukaista…

Hirveää moskaa.

• Anonyymi

Prismassa oli jonkin aikaa tarjouksessa Kanan jauheliha - sitä ostin jokusen kerran.

Prisman Grillistä olen myös ostanut Broilerin koipia.
      Hinta ei ole paha, mutta paljon niistä jää syömättä.
      Ovat juuri Grillistä otettuna tosi hyviä

• Anonyymi

Ja taas täällä sama virsi: "paljon jää syömättä".........- jos noin on ,se on syöjän syytä, ei koipien, . Vähän jätettä. Kovin luu jää, ei muuta.

Ei ihme että suomalaiset haaskaavat kuin jenkit kun enimmät palat puraistaan ja sitten nakataan roskiin....huoh :/

• Anonyymi

Tulisi jo pian kello 16:30 ja ruoka aika. Toivottavasti meillä on grillattua kanaa tänään tarjolla.

Rupesi niin tekemään mieli rouskuvan rapeaa kanan nahkaa. Vaikka sen syönti on Pippa Laukan mukaan ehdottomasti kiellettyä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8686
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4848
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4298
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3050
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      53
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2395
    Aihe