Lähinnä kanankoipi siis, kilohinnaltaan 3-4 €:n tuntumassa. Onhan ne jotkin hienot filesuikaleet jopa lähempänä 20 €, tosin. Koivesta jää yllättävän vähän syömäkelvotonta jäljelle.
Broileri vielä edullista syötävää
16
225
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kaikista epäeettisintä ruokaa, jalostettu paikallaan seisovaksi lihamöykyksi.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178884950
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kana ihan hyvää, nam, nam
- Anonyymi
Hirmuisen kallista on rustot ja nahkat tuossa koipi-formaatissa. Minä teen iltapalaksi kanakeittoa maustamattomista filesuikaleista. Eivät maksaneet kuin 3 euroa / 300 granmaa. Kilohinta taitaa olla jotain kympin luokkaa.
- Anonyymi
>>Hirmuisen kallista on rustot ja nahkat..<<
Oletkohan edes koskaan laittanut niitä, kommenttisi on ihan tööt, anteeksi vain.
Voi vitsi mitä tuubaa. Asia on täsmälleen päinvastoin, oletko joku nirsoileva hienostoprinssi, kun tuollaista sepustat!!? ;)
Sanoin tuossa alempana että tikkuaskiin se syömätön tavara mahtuu koivesta.
Tosi matala kilohinta siis jää, ei juuri raa´an kg-hintaa kummempi.
Mainitsemasi fileet eivät vielä ole huippukalliita, mutta ainakin 3 kertaa hintavampia kuin reisikoivet ...itse suosin halpaa ja hyvää.
- Anonyymi
Kanan/broilerin koivessa voi olla n. puolet poisheitettävää, jos laskee nahat, luut ja valuvat nesteet. Vaan toisaalta siinä lihassa on vähän makua omasta takaa, mitä broilerin rintalihassa ei ole ollenkaan.
Itse syön myös ne koipien rustot, mutten nahkoja. Jotkut kuulemma syövät myös nahat.- Anonyymi
Mittaukseni mukaan kanansiivissä on hyötysuhde aika tarkalleen 1/3. Siis lihojen osuus kokonaispainosta. Tuon mittasin joskus keittämällä siivet ja puntaroimalla niistä irroitetut lihat ja jämät. Käytännössä toki tulee nahkakin syötyä, kun siivet paistaa kuten tarkoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mittaukseni mukaan kanansiivissä on hyötysuhde aika tarkalleen 1/3. Siis lihojen osuus kokonaispainosta. Tuon mittasin joskus keittämällä siivet ja puntaroimalla niistä irroitetut lihat ja jämät. Käytännössä toki tulee nahkakin syötyä, kun siivet paistaa kuten tarkoitettu.
Siivissä hyötysuhde on varmasti alhainen, mutta reisikoivissa voi hyödyntää öbaut 80-90 prosenttia.
Kun tapaan syön broilerinkoiven, jota on paistettu pari tuntia uunissa, siitä ei jää kuin tulitikkuaskin verran syömätönta tavaraa jäljelle. Luiden pehmenneet päätkin voi pureskella ja syödä.
Nahkahan on se herkkuosa. - Anonyymi
Nahka on maultaan parasta mitä kanassa on, rapeaa ja niin hyvää mm.
- Anonyymi
Eräs seuraus halppisbroilerista on se, että halvat nakit vaikuttavat jopa entistä halvemmilta. Niissä on broileria.
- Anonyymi
Oletko teurastamolla töissä?
- Anonyymi
Koronarokote kanaa en syö enää koskaan.
On se järjetöntä kun ruokaa myrkytetään piikeillä joissa on ties mitä seassa.- Anonyymi
Norjan lohi, broileri, ym. kaikki on jo nyt loppuun asti myrkytettyä. Norjan lohelle syötetään väriainetta. Luomukanoille syötetään jopa kalaperäistä rehua. Tosi luonnonmukaista…
Hirveää moskaa.
- Anonyymi
Prismassa oli jonkin aikaa tarjouksessa Kanan jauheliha - sitä ostin jokusen kerran.
Prisman Grillistä olen myös ostanut Broilerin koipia.
Hinta ei ole paha, mutta paljon niistä jää syömättä.
Ovat juuri Grillistä otettuna tosi hyviä- Anonyymi
Ja taas täällä sama virsi: "paljon jää syömättä".........- jos noin on ,se on syöjän syytä, ei koipien, . Vähän jätettä. Kovin luu jää, ei muuta.
Ei ihme että suomalaiset haaskaavat kuin jenkit kun enimmät palat puraistaan ja sitten nakataan roskiin....huoh :/
- Anonyymi
Tulisi jo pian kello 16:30 ja ruoka aika. Toivottavasti meillä on grillattua kanaa tänään tarjolla.
Rupesi niin tekemään mieli rouskuvan rapeaa kanan nahkaa. Vaikka sen syönti on Pippa Laukan mukaan ehdottomasti kiellettyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395