kermavaahtoa vatkataan

Anonyymi-ap

Nainen istuu terassilla auringon paisteessa.
Mies tulee paikalle täytetkakkupohjien kanssa ja kulhossa kermaa.
Istuu auringoiselle pakalle ja alkaa vatkaamaan kermavaahtoa, joka kohta onkin lämmennyt.
Ei tämä meinaa vaahtoontua, toteaa mies naiselle, lötköä on.
Mies vatkaa puoli tuntia, ei vaahtoonnu karjuu mies.
Sitten mies kaataa lötkön kerman kakun päälle ja komentaa, nainen syö kermakakkusi, minä menen ottamaan olutta jäääkaappiin.
Mies häipyy, nainen alkaa suurella kauhalla kauhomaan täytekakkua suhun, lämmintä lötkökermaa, nam.....

13

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö siika käynyt ongeen?

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17888718d

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mikähän tämänkin jutun idea oli? Mies tulee paikalle sen kakun ja kerman kera, toimii typerästi, huutaa naiselle ja pakottaa sitten naisen syömään sitä epäonnistunutta kakkua. Onko mies täysi sekopää?

      • Anonyymi

        Tarinan opetus on, että terassille voi ilmestyä tuollaisia täytekakkumiebiä läpimän kerman kanssa ja nainen joutuu sitten syömään kakut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinan opetus on, että terassille voi ilmestyä tuollaisia täytekakkumiebiä läpimän kerman kanssa ja nainen joutuu sitten syömään kakut.

        Kaikenlaisia hulluja sitä löytyy.


    • Kerma pitäisi vatkata aina mahdollisimman kylmänä. 🙂

      • Anonyymi

        Aivan. Tämän "komentaa, nainen syö kermakakkusi" voi laskea jo kuuluvan henkiseen väkivaltaan.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Tämän "komentaa, nainen syö kermakakkusi" voi laskea jo kuuluvan henkiseen väkivaltaan.

        - Sheena

        Käytänkö jykevämpää ilmaisua: Akka syö kermakakkusi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytänkö jykevämpää ilmaisua: Akka syö kermakakkusi!

        Siinä vaiheessa joko nainen ihan itse omatoimisesti tai naapuripöydässä istuva naisia kunnioittava ja oikein ja hyvin kohdella osaava sekä puolustava mies tunkee kakun ja kermat raukkamaisen komentelijan lutkusta alas ja heittää niska/pers-otteella komeassa kaaressa komentelijan muualle terassilta opettelemaan miten naisia tulee kohdella. Tämän jälkeen he jatkavat naisen kanssa iloista aurinkoisen kesäpäivän viettoa terassilla.😄.


    • Anonyymi

      Onpa älytöntä meininkiä. Erehdyin lukemaan aloituksen.

      - Sheena

    • Nainen huomaa kauan ennen puolen tunnin vatkausajan päättymistä, että on väärässä paikassa ja lähtee Ståhlbergille leivoskahville.

      • Anonyymi

        Ei nainen noin helpolla livahda, mies lähtee seuraamaan ja ottaa mukaan litran kermatölkin ja kahvilassa läväyttää kakun naisen eteen ja lorauttaa litran kermaa päälle ja komentaa, nyt akka alat ahmia kakkuani.
        Mies sieppaa naisen tilaaman leivoksen, kahmaiseen sen nyrkkiinä puristaa leivoksen lyttyyn ja lätkäisee suuhunsa todeten, että minun tuoma kermakakku maistuu ainaski 1000 kertaa paremmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nainen noin helpolla livahda, mies lähtee seuraamaan ja ottaa mukaan litran kermatölkin ja kahvilassa läväyttää kakun naisen eteen ja lorauttaa litran kermaa päälle ja komentaa, nyt akka alat ahmia kakkuani.
        Mies sieppaa naisen tilaaman leivoksen, kahmaiseen sen nyrkkiinä puristaa leivoksen lyttyyn ja lätkäisee suuhunsa todeten, että minun tuoma kermakakku maistuu ainaski 1000 kertaa paremmalta.

        Ahaa, eli mies tosiaan on hullu. Tuollaista varten soitetaan tietenkin poliisi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe