kermavaahtoa vatkataan

Anonyymi-ap

Nainen istuu terassilla auringon paisteessa.
Mies tulee paikalle täytetkakkupohjien kanssa ja kulhossa kermaa.
Istuu auringoiselle pakalle ja alkaa vatkaamaan kermavaahtoa, joka kohta onkin lämmennyt.
Ei tämä meinaa vaahtoontua, toteaa mies naiselle, lötköä on.
Mies vatkaa puoli tuntia, ei vaahtoonnu karjuu mies.
Sitten mies kaataa lötkön kerman kakun päälle ja komentaa, nainen syö kermakakkusi, minä menen ottamaan olutta jäääkaappiin.
Mies häipyy, nainen alkaa suurella kauhalla kauhomaan täytekakkua suhun, lämmintä lötkökermaa, nam.....

13

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö siika käynyt ongeen?

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17888718d

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mikähän tämänkin jutun idea oli? Mies tulee paikalle sen kakun ja kerman kera, toimii typerästi, huutaa naiselle ja pakottaa sitten naisen syömään sitä epäonnistunutta kakkua. Onko mies täysi sekopää?

      • Anonyymi

        Tarinan opetus on, että terassille voi ilmestyä tuollaisia täytekakkumiebiä läpimän kerman kanssa ja nainen joutuu sitten syömään kakut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinan opetus on, että terassille voi ilmestyä tuollaisia täytekakkumiebiä läpimän kerman kanssa ja nainen joutuu sitten syömään kakut.

        Kaikenlaisia hulluja sitä löytyy.


    • Kerma pitäisi vatkata aina mahdollisimman kylmänä. 🙂

      • Anonyymi

        Aivan. Tämän "komentaa, nainen syö kermakakkusi" voi laskea jo kuuluvan henkiseen väkivaltaan.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Tämän "komentaa, nainen syö kermakakkusi" voi laskea jo kuuluvan henkiseen väkivaltaan.

        - Sheena

        Käytänkö jykevämpää ilmaisua: Akka syö kermakakkusi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytänkö jykevämpää ilmaisua: Akka syö kermakakkusi!

        Siinä vaiheessa joko nainen ihan itse omatoimisesti tai naapuripöydässä istuva naisia kunnioittava ja oikein ja hyvin kohdella osaava sekä puolustava mies tunkee kakun ja kermat raukkamaisen komentelijan lutkusta alas ja heittää niska/pers-otteella komeassa kaaressa komentelijan muualle terassilta opettelemaan miten naisia tulee kohdella. Tämän jälkeen he jatkavat naisen kanssa iloista aurinkoisen kesäpäivän viettoa terassilla.😄.


    • Anonyymi

      Onpa älytöntä meininkiä. Erehdyin lukemaan aloituksen.

      - Sheena

    • Nainen huomaa kauan ennen puolen tunnin vatkausajan päättymistä, että on väärässä paikassa ja lähtee Ståhlbergille leivoskahville.

      • Anonyymi

        Ei nainen noin helpolla livahda, mies lähtee seuraamaan ja ottaa mukaan litran kermatölkin ja kahvilassa läväyttää kakun naisen eteen ja lorauttaa litran kermaa päälle ja komentaa, nyt akka alat ahmia kakkuani.
        Mies sieppaa naisen tilaaman leivoksen, kahmaiseen sen nyrkkiinä puristaa leivoksen lyttyyn ja lätkäisee suuhunsa todeten, että minun tuoma kermakakku maistuu ainaski 1000 kertaa paremmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nainen noin helpolla livahda, mies lähtee seuraamaan ja ottaa mukaan litran kermatölkin ja kahvilassa läväyttää kakun naisen eteen ja lorauttaa litran kermaa päälle ja komentaa, nyt akka alat ahmia kakkuani.
        Mies sieppaa naisen tilaaman leivoksen, kahmaiseen sen nyrkkiinä puristaa leivoksen lyttyyn ja lätkäisee suuhunsa todeten, että minun tuoma kermakakku maistuu ainaski 1000 kertaa paremmalta.

        Ahaa, eli mies tosiaan on hullu. Tuollaista varten soitetaan tietenkin poliisi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe