Hyvää musiikkia

39

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Breadia on tullut toisinaan kuunneltua. Hyviä biisejä samettisella analogiajan soundilla ja samettiäänisellä vokalistiosastolla.
      Guitar Man löytyy ihan levyhyllystäkin.

      • Tykkään noista linkittämistäni kappaleista. Niissä on hyvää laulamista ja soittamista ja hyvä meininki.




    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voi pyhä pietari, Kalajoen hiekat.


    • Anonyymi

      Mies - Miestä.

    • Moikka ystäväni mitäpä sulle kuuluu? Toivottavasti kaikki on hyvin ja kesä on alkanut onnellisesti.🙂. Pearl Jam: Alive https://youtu.be/qM0zINtulhM

      • Ihan hyvin menee. Olen pyörinyt kirpputoreilla viimeaikoina. Nyt kun helteet ainakin vähäksi aikaa tulee ajattelin laittaa parvekkeen kuntoon, että siellä voi istua. Tai ainakin olisi tarkoitus. Saa nähä minä päivänä jaksan orjentoitua siihen puuhaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ihan hyvin menee. Olen pyörinyt kirpputoreilla viimeaikoina. Nyt kun helteet ainakin vähäksi aikaa tulee ajattelin laittaa parvekkeen kuntoon, että siellä voi istua. Tai ainakin olisi tarkoitus. Saa nähä minä päivänä jaksan orjentoitua siihen puuhaan.

        Kiva kuulla että hyvin menee. Toivottavasti saat inspiroitua itses kunnostaan sitä parveketta niin siellä olis sitten mukava istuskella ja vaikka varjossa hörppiä jotain kylmää juotavaa jos on liian lämpimän tuntuinen keli.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiva kuulla että hyvin menee. Toivottavasti saat inspiroitua itses kunnostaan sitä parveketta niin siellä olis sitten mukava istuskella ja vaikka varjossa hörppiä jotain kylmää juotavaa jos on liian lämpimän tuntuinen keli.🙂.

        Jep. Olutta tai siideriä tai long drinkkiä ja aamulla tai myöhemmin illalla teetä. Kahvia mulla ei ole kotona. En ole ostanu pitkään aikaan, kun hinnat on noussu liian ylös. Viimeks mulla oli kavia kotona viime joulun jälkeen, kun sain joululahjaksi pienen kahvipaketin. Kahvia oon kuitenkin juonnu sitten muuten, esim. ostanu vaikka R-kioskista tai jostain kaupasta, josta saa ostaa kahvia vaikka automaatista tai pannusta mukaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ihan hyvin menee. Olen pyörinyt kirpputoreilla viimeaikoina. Nyt kun helteet ainakin vähäksi aikaa tulee ajattelin laittaa parvekkeen kuntoon, että siellä voi istua. Tai ainakin olisi tarkoitus. Saa nähä minä päivänä jaksan orjentoitua siihen puuhaan.

        Miten sulla menee?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Miten sulla menee?

        Ihan hyvin menee ei oo mitään valittamista. Toi kaukosuhteilu on välillä hieman raskasta ja aina välillä mietityttää että onko tää nyt sitten ihan hyvä ja oikee ratkaisu ja on siitä juteltukin. Täytyy nyt kattoo sitten mihin lopputulemaan päädytään. Voihan sitä yhteyttä pitää myös ilman mitään sen vakavampia sitoomuksia ja palata asiaan kun välimatka ei enää niin pitkä ole.🙂.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Ihan hyvin menee. Olen pyörinyt kirpputoreilla viimeaikoina. Nyt kun helteet ainakin vähäksi aikaa tulee ajattelin laittaa parvekkeen kuntoon, että siellä voi istua. Tai ainakin olisi tarkoitus. Saa nähä minä päivänä jaksan orjentoitua siihen puuhaan.

        Se verbi on orientoitua


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ihan hyvin menee ei oo mitään valittamista. Toi kaukosuhteilu on välillä hieman raskasta ja aina välillä mietityttää että onko tää nyt sitten ihan hyvä ja oikee ratkaisu ja on siitä juteltukin. Täytyy nyt kattoo sitten mihin lopputulemaan päädytään. Voihan sitä yhteyttä pitää myös ilman mitään sen vakavampia sitoomuksia ja palata asiaan kun välimatka ei enää niin pitkä ole.🙂.

        Jep. Päivä kerrallaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Milloin sä oot muka tanssinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sä oot muka tanssinut?

        Homojen kanssa keskenään, ennen kotiinmenoa puolisoa moikkaamaan.


    • Anonyymi

      Hanna. Henna.

    • Anonyymi

      Räkälä

      • Ei tullu mieleen jostain syystä toi "Walking in the air". Aattelin, että oot laittanut joko John Lennonin "Merry Christmas war is over", Sladen "Merry Christmas everybody" tai Paul McCartneyn "Wonderful Christmastime". Ei tullu ees mieleen mun yhtä joulusuosikkia "Joulupukki matkaan jo käy" (Santa Claus is coming to town).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei tullu mieleen jostain syystä toi "Walking in the air". Aattelin, että oot laittanut joko John Lennonin "Merry Christmas war is over", Sladen "Merry Christmas everybody" tai Paul McCartneyn "Wonderful Christmastime". Ei tullu ees mieleen mun yhtä joulusuosikkia "Joulupukki matkaan jo käy" (Santa Claus is coming to town).

        On myös toinenkin joululaulu, jota olen kuunnellut yli 100 kertaa. Minusta se on paras suomalainen joululaulu, vaikka on niitä paljon muitakin hyviä. Muuten sanoin väärin, että lautta ylittää Merseyn. Se taitaa olla "Lautta yli Merseyn". Tiedätkö onko sillä joku symbolinen merkitystä? Merseyn joki jossain pohjoisessa Englannissa, Liverpoolissa kenties?

        https://www.youtube.com/watch?v=B6wwOvPsmbo


      • Botti täällä terve =D (No ei vaan, mutta s24 luulee mua joskus sellaiseksi). Status Quolla on hyvää musiikkia. Tykkään.



    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pastan tuntien, tulee mieleen että Pirpana haki Randen pois. . tai saattaahan se Antonio olla joku muu 🤭


    • Aloituksessa oli Gerry & The Pacemakersin "Ferry cross the Mersey". Heillä on tunnetumpi biisi, joka lauletaan aina ennen Liverpoolin kotiottelua. Se on myös hieno! Onko bändi Liverpoolista niin kuin The Beatles?

      https://www.youtube.com/watch?v=-3iKiNB3ELo

      • Gerry & The Pacemakers oli Liverpoolista niin kuin Betaleskin. Heillä oli myös sama manageri, Brian Epstein. Epstein oli myös Cilla Blackin manageri. Myös Cilla oli kotoisin Liverpoolista.

        Gerry & The Pacemakersilla on tosiaan kappale "You never walk alone", joka lauletaan ennen jalkapallojoukkue Liverpoolin kotiottelua.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Gerry & The Pacemakers oli Liverpoolista niin kuin Betaleskin. Heillä oli myös sama manageri, Brian Epstein. Epstein oli myös Cilla Blackin manageri. Myös Cilla oli kotoisin Liverpoolista.

        Gerry & The Pacemakersilla on tosiaan kappale "You never walk alone", joka lauletaan ennen jalkapallojoukkue Liverpoolin kotiottelua.

        Kiitos tiedosta. Hyvää juhannuksen jälkeistä kesää! Toivottavasti siellä teillä säät ovat hyviä! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Hyvää juhannuksen jälkeistä kesää! Toivottavasti siellä teillä säät ovat hyviä! :)

        Nyt on paistanut aurinko ja ollut yli 20 astetta lämmintä, helteistäkin. Hyvää kesää.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe