Hyvää musiikkia

39

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Breadia on tullut toisinaan kuunneltua. Hyviä biisejä samettisella analogiajan soundilla ja samettiäänisellä vokalistiosastolla.
      Guitar Man löytyy ihan levyhyllystäkin.

      • Tykkään noista linkittämistäni kappaleista. Niissä on hyvää laulamista ja soittamista ja hyvä meininki.




    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voi pyhä pietari, Kalajoen hiekat.


    • Anonyymi

      Mies - Miestä.

    • Moikka ystäväni mitäpä sulle kuuluu? Toivottavasti kaikki on hyvin ja kesä on alkanut onnellisesti.🙂. Pearl Jam: Alive https://youtu.be/qM0zINtulhM

      • Ihan hyvin menee. Olen pyörinyt kirpputoreilla viimeaikoina. Nyt kun helteet ainakin vähäksi aikaa tulee ajattelin laittaa parvekkeen kuntoon, että siellä voi istua. Tai ainakin olisi tarkoitus. Saa nähä minä päivänä jaksan orjentoitua siihen puuhaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ihan hyvin menee. Olen pyörinyt kirpputoreilla viimeaikoina. Nyt kun helteet ainakin vähäksi aikaa tulee ajattelin laittaa parvekkeen kuntoon, että siellä voi istua. Tai ainakin olisi tarkoitus. Saa nähä minä päivänä jaksan orjentoitua siihen puuhaan.

        Kiva kuulla että hyvin menee. Toivottavasti saat inspiroitua itses kunnostaan sitä parveketta niin siellä olis sitten mukava istuskella ja vaikka varjossa hörppiä jotain kylmää juotavaa jos on liian lämpimän tuntuinen keli.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiva kuulla että hyvin menee. Toivottavasti saat inspiroitua itses kunnostaan sitä parveketta niin siellä olis sitten mukava istuskella ja vaikka varjossa hörppiä jotain kylmää juotavaa jos on liian lämpimän tuntuinen keli.🙂.

        Jep. Olutta tai siideriä tai long drinkkiä ja aamulla tai myöhemmin illalla teetä. Kahvia mulla ei ole kotona. En ole ostanu pitkään aikaan, kun hinnat on noussu liian ylös. Viimeks mulla oli kavia kotona viime joulun jälkeen, kun sain joululahjaksi pienen kahvipaketin. Kahvia oon kuitenkin juonnu sitten muuten, esim. ostanu vaikka R-kioskista tai jostain kaupasta, josta saa ostaa kahvia vaikka automaatista tai pannusta mukaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ihan hyvin menee. Olen pyörinyt kirpputoreilla viimeaikoina. Nyt kun helteet ainakin vähäksi aikaa tulee ajattelin laittaa parvekkeen kuntoon, että siellä voi istua. Tai ainakin olisi tarkoitus. Saa nähä minä päivänä jaksan orjentoitua siihen puuhaan.

        Miten sulla menee?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Miten sulla menee?

        Ihan hyvin menee ei oo mitään valittamista. Toi kaukosuhteilu on välillä hieman raskasta ja aina välillä mietityttää että onko tää nyt sitten ihan hyvä ja oikee ratkaisu ja on siitä juteltukin. Täytyy nyt kattoo sitten mihin lopputulemaan päädytään. Voihan sitä yhteyttä pitää myös ilman mitään sen vakavampia sitoomuksia ja palata asiaan kun välimatka ei enää niin pitkä ole.🙂.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Ihan hyvin menee. Olen pyörinyt kirpputoreilla viimeaikoina. Nyt kun helteet ainakin vähäksi aikaa tulee ajattelin laittaa parvekkeen kuntoon, että siellä voi istua. Tai ainakin olisi tarkoitus. Saa nähä minä päivänä jaksan orjentoitua siihen puuhaan.

        Se verbi on orientoitua


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ihan hyvin menee ei oo mitään valittamista. Toi kaukosuhteilu on välillä hieman raskasta ja aina välillä mietityttää että onko tää nyt sitten ihan hyvä ja oikee ratkaisu ja on siitä juteltukin. Täytyy nyt kattoo sitten mihin lopputulemaan päädytään. Voihan sitä yhteyttä pitää myös ilman mitään sen vakavampia sitoomuksia ja palata asiaan kun välimatka ei enää niin pitkä ole.🙂.

        Jep. Päivä kerrallaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Milloin sä oot muka tanssinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sä oot muka tanssinut?

        Homojen kanssa keskenään, ennen kotiinmenoa puolisoa moikkaamaan.


    • Anonyymi

      Hanna. Henna.

    • Anonyymi

      Räkälä

    • Gerry and the Pacemakers "Ferry cross the Mersey"
      https://www.youtube.com/watch?v=A0O6ZjOZYhg

      Tuo "Lautta ylittää Merseyn" on minusta tosi hyvä. Kiitos, että laitoit sen tänne. Olin kuullut aiemminkin, mutta hyvän kuuntelee toiseenkin kertaan.

      Laitetaan vastapallona ilonen jouluinen lauluvideo. Talvella laitan sen monta kertaa toistettuna soimaan. Ehkä eniten kuuntelmani kappale.

      https://www.youtube.com/watch?v=upH1QZU4Z0Y

      • Ei tullu mieleen jostain syystä toi "Walking in the air". Aattelin, että oot laittanut joko John Lennonin "Merry Christmas war is over", Sladen "Merry Christmas everybody" tai Paul McCartneyn "Wonderful Christmastime". Ei tullu ees mieleen mun yhtä joulusuosikkia "Joulupukki matkaan jo käy" (Santa Claus is coming to town).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei tullu mieleen jostain syystä toi "Walking in the air". Aattelin, että oot laittanut joko John Lennonin "Merry Christmas war is over", Sladen "Merry Christmas everybody" tai Paul McCartneyn "Wonderful Christmastime". Ei tullu ees mieleen mun yhtä joulusuosikkia "Joulupukki matkaan jo käy" (Santa Claus is coming to town).

        On myös toinenkin joululaulu, jota olen kuunnellut yli 100 kertaa. Minusta se on paras suomalainen joululaulu, vaikka on niitä paljon muitakin hyviä. Muuten sanoin väärin, että lautta ylittää Merseyn. Se taitaa olla "Lautta yli Merseyn". Tiedätkö onko sillä joku symbolinen merkitystä? Merseyn joki jossain pohjoisessa Englannissa, Liverpoolissa kenties?

        https://www.youtube.com/watch?v=B6wwOvPsmbo


      • Botti täällä terve =D (No ei vaan, mutta s24 luulee mua joskus sellaiseksi). Status Quolla on hyvää musiikkia. Tykkään.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pastan tuntien, tulee mieleen että Pirpana haki Randen pois. . tai saattaahan se Antonio olla joku muu 🤭


    • Aloituksessa oli Gerry & The Pacemakersin "Ferry cross the Mersey". Heillä on tunnetumpi biisi, joka lauletaan aina ennen Liverpoolin kotiottelua. Se on myös hieno! Onko bändi Liverpoolista niin kuin The Beatles?

      https://www.youtube.com/watch?v=-3iKiNB3ELo

      • Gerry & The Pacemakers oli Liverpoolista niin kuin Betaleskin. Heillä oli myös sama manageri, Brian Epstein. Epstein oli myös Cilla Blackin manageri. Myös Cilla oli kotoisin Liverpoolista.

        Gerry & The Pacemakersilla on tosiaan kappale "You never walk alone", joka lauletaan ennen jalkapallojoukkue Liverpoolin kotiottelua.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Gerry & The Pacemakers oli Liverpoolista niin kuin Betaleskin. Heillä oli myös sama manageri, Brian Epstein. Epstein oli myös Cilla Blackin manageri. Myös Cilla oli kotoisin Liverpoolista.

        Gerry & The Pacemakersilla on tosiaan kappale "You never walk alone", joka lauletaan ennen jalkapallojoukkue Liverpoolin kotiottelua.

        Kiitos tiedosta. Hyvää juhannuksen jälkeistä kesää! Toivottavasti siellä teillä säät ovat hyviä! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Hyvää juhannuksen jälkeistä kesää! Toivottavasti siellä teillä säät ovat hyviä! :)

        Nyt on paistanut aurinko ja ollut yli 20 astetta lämmintä, helteistäkin. Hyvää kesää.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe