Sunnuntain TurpaVisa - Tunnista kotimaisia julkkuja

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/art-2000009636548.html

Snadisti mielikuvahuijausta kun sanotaan että 2000-luvun julkkuja. Kyse oli siis julkkujen naamoista 2000-luvulla. Ja muistakaa se ettei Oksasen etunimessä ole A:ta lopussa, muuten joku kuitenkin vauhdissa tökkää sen sinne ja kiroilee sitten.
Ite vedin räppärin vihkoon, mutta ei kaduta yhtään 🤣


Tuloksesi: 11 / 12
Onnea, olet oikea nollariekspertti!

Vau! Taisit seurata innokkaana viihdemaailmaa 2000-luvulla. Voit onnitella itseäsi kuuntelemalla nollarihittejä tai katsomalla jonkun vuosikymmeneltä tutun elokuvan.

29

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari helppoakin (Erin, Maija Vilkkumaa, Heikki Paasonen) meni kyllä ohi.. Keskittyminen ei sujunut samalla, kun kuuntelen kirjaa 🙂

      Tuloksesi: 7 / 12
      Ihan hyvin meni!
      Oikein hyvä suoritus! Tunnistit suurimman osan 2000-luvun julkkiksista, mutta aina on varaa parantaa. Ehkä vanhojen elokuvien katsominen virkistäisi muistiasi?

      • Hieno tulos!

        Eli heti nohevia tekosyitä pöytään kun visailu ei onnistukaan loistavasti? 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Eli heti nohevia tekosyitä pöytään kun visailu ei onnistukaan loistavasti? 😂

        Juuri näin 😅
        Kyllä harmitti, kun kuvissa olikin täysin tuttuja tyyppejä ja arvasin pieleen..


      • Xena-183 kirjoitti:

        Juuri näin 😅
        Kyllä harmitti, kun kuvissa olikin täysin tuttuja tyyppejä ja arvasin pieleen..

        Pisteethän tosiaan on ainoa mikä merkitsee, mutta hyvä selitys on melkein yhtä arvokas asia näissä visoissa 👍😂


    • Anonyymi

      10 oikein mutta johanna tukiainen oli seksikkään näköinen ja mitkä tissit tosi upea näky

      • Loistava tulos!

        No kukin tykkää erilaisista ihmisistä ulkoisesti, niin mikä siinä kun silmiin osuu jotain nautittavaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        No kukin tykkää erilaisista ihmisistä ulkoisesti, niin mikä siinä kun silmiin osuu jotain nautittavaa.

        Ihana näky siit kuvast tykkää kaikki siinä tuksu on nätti kuin mikä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana näky siit kuvast tykkää kaikki siinä tuksu on nätti kuin mikä

        Siisti kuin sika pienenä, kuten tavataan sanoa.


    • Auts, vain 7! Eniten harmittaa etten Tukiaista tuosta tunnistanut, kun olin katsovinani sen verran minkä kuvasta näki että olisi joku kapeakasvoisempi naikkonen.

      • Anonyymi

        Eikö ollutkin tuksu kuvassa super kaunis ja super seksikäs ja paidassakin oli kimalletta


      • Hieno tulos!

        No ei nuo niin helppoja ole tunnistaa ellei sitten seuraa tosi aktiivisesti mediaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ollutkin tuksu kuvassa super kaunis ja super seksikäs ja paidassakin oli kimalletta

        En katsele naisia sillä silmällä, niin multa on turha kysyä.


    • 11/12. Ville Valo oli mahdoton. Melkoinen meedio, joka sen löysi.

      • Loistava tulos!

        VIlle oli sieltä helpoimmasta päästä itelleni 😂


    • Anonyymi

      11/12, tunnistusvisat on mun lemppareita :D

      • Loistava tulos!

        Ilmankos sait noin hyvän tuloksen jos kerran ovat lemppareita 🤗


    • Anonyymi

      Tuloksesi: 5 / 12
      Ensi kerralla paremmin!

      Nollarilta tutut julkkikset eivät muistuneet juuri mieleesi. Tykkäät kenties pitää mielesi visusti nykyajassa, ja se on täysin ok!

      Vain erin ja dome oli tuttuja. Viihde ja julkkujen seuraaminen on imbesillien harrastus.

      • Kelpo tulos!

        Niin, ei kaikki jaksa noteerata mediasta jotain julkkujuttuja tai ehkä oikeammin jopa pyrkii olemaan näkemättä niitä 😁


    • Tuloksesi: 12 / 12
      Onnea, olet oikea nollariekspertti!

      Vau! Taisit seurata innokkaana viihdemaailmaa 2000-luvulla. Voit onnitella itseäsi kuuntelemalla nollarihittejä tai katsomalla jonkun vuosikymmeneltä tutun elokuvan.

      Parempi kasvomuisti mulla on, kuin nimi. Onneksi nimet meni sentään nyt oikein 🤗

      • Mahtava tulos!

        Onneksi olkoon, taidat olla ainoa täydet pisteet napannut! 👍🥳🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Onneksi olkoon, taidat olla ainoa täydet pisteet napannut! 👍🥳🤗

        Kiitos, kerrankin edes joku Visa menee nappiin😅


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kiitos, kerrankin edes joku Visa menee nappiin😅

        Todellakin, täydet pisteet on kova temppu 😁


    • 10/12 Ville Valo ja Maija Vilkkumaa oli joteski muka niin hämäävän näköisiä osittaisissa kuvissa ettei osuneet kohdalleen.😄.

      • Loistava tulos!

        Ne on kyllä semmosia median kestonaamoja, että melkein pitäis tuntea silmät kiinnikin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Ne on kyllä semmosia median kestonaamoja, että melkein pitäis tuntea silmät kiinnikin 😂

        Niin kai pitäs niin mutta nyt vaan ei kyllä tunnistus onnistunu.😄.


    • 12/12

      • Mahtava tulos!

        Kova veto 🥳


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Kova veto 🥳

        Kiitos =) Julkkikset on vissiin enemmän mun alaa kuin vaikka kännykät =D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe