Hei!
Onko teillä kokemuksia Antioksidanttiklinikasta? Itse soittelin taannoin sinne suuntaan ajanvarauksen merkeissä. Minulle sanottiin, että hivenainemittaus maksaa yli 2000 euroa (laaja) ja sitten lääkäri voi vielä määrätä vatsatutkimuksen, joka analysoidaan Jenkeissä. Siitä tietysti tulee eri hinta. No, siihen tietysti sitten kuuluu uudet lääkärikäynnit, kun kerrotaan tuloksista ja ehkä jos lääkäri katsoo niin sitten voi määrätä lisätutkimuksia. Asia erikseen on sitten tietysti vielä ne hivenaineet, jotka maksaa jotain.
Rupesin sitten laskemaan mielessäni kokonaishintaa ja hoksasin, että sehän voi tulla maksamaan useita tuhansia euroja eikä ole varmaa, että saako toivottua apua. Itselläni on autoimmuunitulehdus ja syön jo runsaasti eri vitamiineja, kivennäisiä ja hivenaineita ja olen jättänyt viljat ja maidonkin pois. Kuitenkin olisin halunnut vielä parantaa tilannettani ja käydä asiantuntijalla, mutta sitten hinnat rupesivat hirvittämään.
Kysyisin, että onko ihmiset Suomessa sittenkin niin rikkaita, että voivat maksaa tällaisista tutkimuksista tuhansia euroja tuosta vain. Miten näin hinnoitteleva firma voi ylipäätään menestyä. Synlabissa näitä mittauksia saa paljon halvemmalla. Laajatkin mittaukset maksaa korkeintaan satasia.
Ilmeisesti Suomessa pitää olla Kroisos tai Roope Ankka, että voi käydä yksityisellä.
ANTIOKSIDANTTI KLINIKAN HINNOITTELU
Anonyymi-ap
2
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä terveysasiat hoituu ihan vaan tavalliseen terveyskeskuksen kautta.
Ja puutostilat huomataan verikokeilla .
Moni tekee itse diagnooseja ja alkaa syömään kaikenmaailman vitamiineja ja mineraaleja
Usein turhaan niitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458510Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472399Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361872
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811727Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211272Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015