Hei!
Onko teillä kokemuksia Antioksidanttiklinikasta? Itse soittelin taannoin sinne suuntaan ajanvarauksen merkeissä. Minulle sanottiin, että hivenainemittaus maksaa yli 2000 euroa (laaja) ja sitten lääkäri voi vielä määrätä vatsatutkimuksen, joka analysoidaan Jenkeissä. Siitä tietysti tulee eri hinta. No, siihen tietysti sitten kuuluu uudet lääkärikäynnit, kun kerrotaan tuloksista ja ehkä jos lääkäri katsoo niin sitten voi määrätä lisätutkimuksia. Asia erikseen on sitten tietysti vielä ne hivenaineet, jotka maksaa jotain.
Rupesin sitten laskemaan mielessäni kokonaishintaa ja hoksasin, että sehän voi tulla maksamaan useita tuhansia euroja eikä ole varmaa, että saako toivottua apua. Itselläni on autoimmuunitulehdus ja syön jo runsaasti eri vitamiineja, kivennäisiä ja hivenaineita ja olen jättänyt viljat ja maidonkin pois. Kuitenkin olisin halunnut vielä parantaa tilannettani ja käydä asiantuntijalla, mutta sitten hinnat rupesivat hirvittämään.
Kysyisin, että onko ihmiset Suomessa sittenkin niin rikkaita, että voivat maksaa tällaisista tutkimuksista tuhansia euroja tuosta vain. Miten näin hinnoitteleva firma voi ylipäätään menestyä. Synlabissa näitä mittauksia saa paljon halvemmalla. Laajatkin mittaukset maksaa korkeintaan satasia.
Ilmeisesti Suomessa pitää olla Kroisos tai Roope Ankka, että voi käydä yksityisellä.
ANTIOKSIDANTTI KLINIKAN HINNOITTELU
Anonyymi-ap
2
445
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä terveysasiat hoituu ihan vaan tavalliseen terveyskeskuksen kautta.
Ja puutostilat huomataan verikokeilla .
Moni tekee itse diagnooseja ja alkaa syömään kaikenmaailman vitamiineja ja mineraaleja
Usein turhaan niitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393870Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3442997Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt101906Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23771- 65761