Nyt sitten varovaisia sen tulen kanssa

🔥😳☕ Suomi on niin pieni maa, ettei tästä jää mitään jäljelle, jos massiiviset metsäpalot tulevat tänne. Parikymmentä suurempaa paloa on jo viikonloppuna ehditty sammuttaa. Juhannuksena ei saa polttaa kokkoja. Kaverin puolesta nuotio pitää sammuttaa hyvin kaatamalla vettä päälle tai jos vettä ei oe saatavilla, niin sen päälle voi lapioida maata. Tupakantumpitkin pitää upottaa maahan, etteivät ne sytytä metsää.

Asiasta kolmanteen, niin vanhaan rouvaan on rakastunut puolta nuorempi ja matalampi koiruus tästä talosta. Söpöä 🥰 Kuulin, että se on alkanut hullaannuksissaan nuuskia paikkoja, missä ollaan kävelty. Käydäänkin nyt joka päivä välikössä tekemässä nurmikolle uudet jäljet niin kauan kuin ollaan täällä. Samassa paikassa, missä sydän löi muutaman ylimääräisen kerran.

32

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärsyttää tuo "soitamme takaisin mahdollisimman pian" ennen sanottiin joku aika. Nyt menee aikaa hukkaan kun odotan sitä soittoa. Oliskohan pitänyt valita kiireellinen asia.

      • Anonyymi

        Minne jätit soittopyynnön?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minne jätit soittopyynnön?

        Terveyskeskukseen kun mun pitää varata lääkärin soittoaika labratulosten takia.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Terveyskeskukseen kun mun pitää varata lääkärin soittoaika labratulosten takia.

        Nyt on tullut vastasoitto ja päivälenkki tehtynä. Huomenna sitten odotan koko päivän lääkärin soittoa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Nyt on tullut vastasoitto ja päivälenkki tehtynä. Huomenna sitten odotan koko päivän lääkärin soittoa.

        No hyvä, ettei tänään tarvinnut odottaa ihan koko päivää. Huomenna se tuntuu sit varmaan tuskastuttavan pitkältä, kun aamusta alkaa odottaa sitä lääkärin soittoa. Mulle piti kerran soittaa klo 16 mennessä, oottelin siis aamukasista alkaen sitä puhelua eikä tullut. Klo 17 jätin odottamisen ja lähdin kylpemään. No, tulin saunasta, kello oli siinä vaiheessa jotain vähän ennen kuutta illalla, niin just hetkeä aiemmin oli se lääkäri yrittänyt soittaa. Pienesti pisti vihaksi, mutta tajusin kyllä samantien, että on mahtunut olla kiire päivä sillä lääkärillä, kun tuohon aikaan vielä soittelee ja eiköhän ne tavan tk-lääkärit oo töissä suurin piirtein jonnekin 16 tai 17 pintaan. No, sit sainkin odotella parisen viikkoa ennenkuin tuli se soitto viimein. Meinasin revetä ihan kunnolla, mutta sain kuin sainkin hillittyä itteni. Ja oli vieläpä tärkeästä asiasta kyse eikä ollut muita keinoja hoitaa sitä asiaa. Nooh, nyt tiedän, että ne voi soittaa ihan mihin aikaan tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä, ettei tänään tarvinnut odottaa ihan koko päivää. Huomenna se tuntuu sit varmaan tuskastuttavan pitkältä, kun aamusta alkaa odottaa sitä lääkärin soittoa. Mulle piti kerran soittaa klo 16 mennessä, oottelin siis aamukasista alkaen sitä puhelua eikä tullut. Klo 17 jätin odottamisen ja lähdin kylpemään. No, tulin saunasta, kello oli siinä vaiheessa jotain vähän ennen kuutta illalla, niin just hetkeä aiemmin oli se lääkäri yrittänyt soittaa. Pienesti pisti vihaksi, mutta tajusin kyllä samantien, että on mahtunut olla kiire päivä sillä lääkärillä, kun tuohon aikaan vielä soittelee ja eiköhän ne tavan tk-lääkärit oo töissä suurin piirtein jonnekin 16 tai 17 pintaan. No, sit sainkin odotella parisen viikkoa ennenkuin tuli se soitto viimein. Meinasin revetä ihan kunnolla, mutta sain kuin sainkin hillittyä itteni. Ja oli vieläpä tärkeästä asiasta kyse eikä ollut muita keinoja hoitaa sitä asiaa. Nooh, nyt tiedän, että ne voi soittaa ihan mihin aikaan tahansa.

        Täytyy käyttää koira aikaisin ulkona, ettei olla siellä kun soitto tulee. Kerran olin kaupassa kun lääkäri soitti. Se siitä intimiteettisuojasta. Sanoin kyllä hoitajalle, että mulle riittää tekstiviestikin, kun hän sanoi että sellainen lähetetään jos ei vastaa puheluun. Mulla on kyse vain lääkkeen annostuksesta, niin se ei välttämättä vaadi henkilökohtaista kontaktia.

        Parhaansa ne lääkärit ja kandit siellä yrittää tehdä ja kaikkea ei heti tiedä vaan pitää tehdä selvityksiä. Siihen menee sitten aikaa, varsinkin jos koneet ei toimi. Mulla meni edellisvastaanotolla 20 min siihen, kun lääkäri temppuili ohjelmiston kanssa. Teki mieli jo ruveta neuvomaan😅


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Täytyy käyttää koira aikaisin ulkona, ettei olla siellä kun soitto tulee. Kerran olin kaupassa kun lääkäri soitti. Se siitä intimiteettisuojasta. Sanoin kyllä hoitajalle, että mulle riittää tekstiviestikin, kun hän sanoi että sellainen lähetetään jos ei vastaa puheluun. Mulla on kyse vain lääkkeen annostuksesta, niin se ei välttämättä vaadi henkilökohtaista kontaktia.

        Parhaansa ne lääkärit ja kandit siellä yrittää tehdä ja kaikkea ei heti tiedä vaan pitää tehdä selvityksiä. Siihen menee sitten aikaa, varsinkin jos koneet ei toimi. Mulla meni edellisvastaanotolla 20 min siihen, kun lääkäri temppuili ohjelmiston kanssa. Teki mieli jo ruveta neuvomaan😅

        Ooke 😂 oisit vain sanonut, että *annahan ku mää hoidan tuon puolen*.... No mut soitti mullekin lääkäri reseptilääkkeen uusimisesta ollessani kaupassa ja vaik kuinka sanoin siinä, että mun on hieman hankala puhua tässä tällä hetkellä, niin ei se tuntunut kuuntelevan vaan jatkoi tenttaamista siitä reseptistä ja annoksen suuruudesta. Tottakai minusta a tuntui oudolta ja kuin näyteikkunassa oisin ollu puhumassa siinä yrittäessäni selittää niin, ettei muut kovin älyäisi, mistä on kyse, että sen ja sen verran on mennyt sitä lääkettä ja sen takia tartten nyt uusittavan sitä lääkettä jne. Ja tosiaan tuntui, että jos ne kaikkien ihmisten korvat eivät siinä vaiheessa olleet höröllä kuuntelemassa, niin nyt olivat. Oisin voinu vajota maan alle :/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ooke 😂 oisit vain sanonut, että *annahan ku mää hoidan tuon puolen*.... No mut soitti mullekin lääkäri reseptilääkkeen uusimisesta ollessani kaupassa ja vaik kuinka sanoin siinä, että mun on hieman hankala puhua tässä tällä hetkellä, niin ei se tuntunut kuuntelevan vaan jatkoi tenttaamista siitä reseptistä ja annoksen suuruudesta. Tottakai minusta a tuntui oudolta ja kuin näyteikkunassa oisin ollu puhumassa siinä yrittäessäni selittää niin, ettei muut kovin älyäisi, mistä on kyse, että sen ja sen verran on mennyt sitä lääkettä ja sen takia tartten nyt uusittavan sitä lääkettä jne. Ja tosiaan tuntui, että jos ne kaikkien ihmisten korvat eivät siinä vaiheessa olleet höröllä kuuntelemassa, niin nyt olivat. Oisin voinu vajota maan alle :/

        Olispa se munkin lääkärisoitto koskenut vain lääkkeen uusimista. Mun piti siinä kaiken kansan kuullen selittää millaisia 💨-vaivoja lääkkeestä tuli. Kyllä pelotti, että kaivattu juuri silloin putkahtaa hyllyjen takaa esiin, kun naama punaisena selitin vatsavaivojani🙄


      • Jos klikkaat tuota profilni nimeä, huomaat, että olen ihan sinun huonoa muistiasi vaarten kirjoittanut sinne, että olen nainen. Eli siellä lukee:
        "OLEN NAINEN. En käytä Suomi24 sähköpostia. Muihinkin kysymyksiin on oletusvastaus EI!Ikävöin miestä johon tutustuin ylitöissä ja käytiin Sellossa lounaalla syömässä cajun broileria."


      • Lisään vielä, että tämä ei ole mikään onkimispaikka missä pitäisi tärpätä. Palstan nimi on IKÄVÄ joten tänne tulevilla fiksummilla ihmisillä on jo tiedossa henkilö, jota he ikävöivät. Seuranhakupalstat ovat asia erikseen, niinkuin muut ymmärtävät.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Olispa se munkin lääkärisoitto koskenut vain lääkkeen uusimista. Mun piti siinä kaiken kansan kuullen selittää millaisia 💨-vaivoja lääkkeestä tuli. Kyllä pelotti, että kaivattu juuri silloin putkahtaa hyllyjen takaa esiin, kun naama punaisena selitin vatsavaivojani🙄

        Ai harmi, kun tuli vaivaa yhdestä verinäytteestä. Tohtori soitti ja käski labraan uudestaan ja sitten taas odotellaan lääkärin yhteydenottoa🙄 parhaat mökki-ilmat menee nyt tähän.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ai harmi, kun tuli vaivaa yhdestä verinäytteestä. Tohtori soitti ja käski labraan uudestaan ja sitten taas odotellaan lääkärin yhteydenottoa🙄 parhaat mökki-ilmat menee nyt tähän.

        No johan sä nyt riesan sait tosta :/ ei kiva, ei varsinkaan jos haluais mökkeillä, mutta pakkohan se sit vain on ja onpahan hoidettu sekin puoli kuntoon sit. En oo mies, vaikka tossa joku sellaista väittikin. Eikä mun tarkoitus ole utsia mitenkään tarkemmin kenenkään tietoja, ei edes kaipaamani ihmisen, jollei itse kerro mitään. No mut labraan vain ja sen jälkeen voikin sit hyvillä mielin mökkeillä 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        No johan sä nyt riesan sait tosta :/ ei kiva, ei varsinkaan jos haluais mökkeillä, mutta pakkohan se sit vain on ja onpahan hoidettu sekin puoli kuntoon sit. En oo mies, vaikka tossa joku sellaista väittikin. Eikä mun tarkoitus ole utsia mitenkään tarkemmin kenenkään tietoja, ei edes kaipaamani ihmisen, jollei itse kerro mitään. No mut labraan vain ja sen jälkeen voikin sit hyvillä mielin mökkeillä 👍

        Joku nuori touhukas lääkäri virkainnoissaan touhusi labroja. Huomenna yksi ja kuukauden päästä taas uusi. Tulee mieleen se yksi kesälääkäri, joka laittoi kaikki potilaat Jorviin terveyskeskuksesta. Sinne tuli samat naamat, jotka olivat olleet kanssani terveyskeskuksen päivystyksessä. Minäkin jouduin sinne ihan turhaan, kun mulle ei tehty mitään. Oli vain ötökän puraisu saanut jalan vihoittelemaan😅

        Jotkut kommentoijat ovat sellaisia, ettei oikein tee mieli keskustella ketjuissa. Näin rekattunakin saa liikaa huomiota niiltä, vaikkei mun asita liity heihin mitenkään.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Joku nuori touhukas lääkäri virkainnoissaan touhusi labroja. Huomenna yksi ja kuukauden päästä taas uusi. Tulee mieleen se yksi kesälääkäri, joka laittoi kaikki potilaat Jorviin terveyskeskuksesta. Sinne tuli samat naamat, jotka olivat olleet kanssani terveyskeskuksen päivystyksessä. Minäkin jouduin sinne ihan turhaan, kun mulle ei tehty mitään. Oli vain ötökän puraisu saanut jalan vihoittelemaan😅

        Jotkut kommentoijat ovat sellaisia, ettei oikein tee mieli keskustella ketjuissa. Näin rekattunakin saa liikaa huomiota niiltä, vaikkei mun asita liity heihin mitenkään.

        Ymmärrän. Eihän sun asia liity minuunkaan mitenkään ja tässä kuitenkin sun kans sanoja vaihtelen, sori siitä 😔 jos tuntuu, että liian lähelle tuun. Ei oo tarkoitus sekään. Mua on luultu täällä sinuksi jossain vaiheessa, kun eräänkin kerran kysyttiin, miksen kirjoita rekatulla ja toi sun rekattu nimes laitettiin siihen vielä mukaan ja ihmettelin sitä ja vastasin, ettei se ole mun nimi. Se poistettiin silloin nopeesti siitä se juttu. Puhuin muistaakseni mökille menosta siinä, joten olisko joku sen perusteella sit sotkenu suhun minut. Outoa vain se, että se poistettiin niin nopeasti se kysymys "mikset käytä omaa nimeäsi eli lounas. ajatus", johon vastasin, etten ole hän. Ja nuo siis lähti alle aikayksikön poistoon 😧

        Joo, ne uudet tk-lääkärit haluavat kartuttaa tietotaitoaan ja ottaa varman päälle ja se on yksi syy, miksi tekin ootte porukalla olleet muualla sit, samat naamat siis. Näinhän se menee muuallakin ja useasti pitää käydä vielä kollegalta varmistamassa, voisko diagnoosi olla tää ja tää ja onhan tää nyt varmasti oikea lääkitys ja annoskin sopiva. Kukapa sitä heti haluaa niskoilleen syytteitä vääristä päätelmistä ja toisaalta onhan se hyvä puoli siinä, että kartoitetaan kunnolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Eihän sun asia liity minuunkaan mitenkään ja tässä kuitenkin sun kans sanoja vaihtelen, sori siitä 😔 jos tuntuu, että liian lähelle tuun. Ei oo tarkoitus sekään. Mua on luultu täällä sinuksi jossain vaiheessa, kun eräänkin kerran kysyttiin, miksen kirjoita rekatulla ja toi sun rekattu nimes laitettiin siihen vielä mukaan ja ihmettelin sitä ja vastasin, ettei se ole mun nimi. Se poistettiin silloin nopeesti siitä se juttu. Puhuin muistaakseni mökille menosta siinä, joten olisko joku sen perusteella sit sotkenu suhun minut. Outoa vain se, että se poistettiin niin nopeasti se kysymys "mikset käytä omaa nimeäsi eli lounas. ajatus", johon vastasin, etten ole hän. Ja nuo siis lähti alle aikayksikön poistoon 😧

        Joo, ne uudet tk-lääkärit haluavat kartuttaa tietotaitoaan ja ottaa varman päälle ja se on yksi syy, miksi tekin ootte porukalla olleet muualla sit, samat naamat siis. Näinhän se menee muuallakin ja useasti pitää käydä vielä kollegalta varmistamassa, voisko diagnoosi olla tää ja tää ja onhan tää nyt varmasti oikea lääkitys ja annoskin sopiva. Kukapa sitä heti haluaa niskoilleen syytteitä vääristä päätelmistä ja toisaalta onhan se hyvä puoli siinä, että kartoitetaan kunnolla.

        Se on harmi, että on luultu minuksi. En ymmärrä mikä joitakin vaivaa näissä rekatuissa tunnuksissa. Minä käytän tätä sitkeästi, vaikka on luultu että olen sama, kuin joku muu nikki eli että mulla olisi useampia rekattuja tunnuksia. Tää tunnus on ihan kohteliaisuussyistä, ettei kaipaamani tarvitse kahlata koko aloituslitaniaa läpi jos hän haluaa mun aloituksen lukea. Hän ei ole mikään somefriikki, joka tykkäisi tälläisillä palstoilla luuhata.

        Mutta tuosta lääkärijutusta vielä sen verran, että lähete sairaalan polille tuli jalan veritulppaepäilystä. Siellä sitten hermostuksissani odottelin neljä tuntia "tulpan" kanssa. Joku MIES vielä otti verikokeenkin. Lääkäri oli sitten semmoinen erivärinen mieshenkilö ja ajattelin, että tämä oli nyt tässä. Ei se kuitenkaan mitään tiedä. Lääkäri laittoi mun jalalle käden ja sanoi "tämähän on lämmin". Niin helpolla tuli diagnoosi, ettei ole tulpasta kysymys. Mulla meni siihen koko päivä. Ensin terveyskeskuksessa jonotusta ja sitten poliklinikalla.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Se on harmi, että on luultu minuksi. En ymmärrä mikä joitakin vaivaa näissä rekatuissa tunnuksissa. Minä käytän tätä sitkeästi, vaikka on luultu että olen sama, kuin joku muu nikki eli että mulla olisi useampia rekattuja tunnuksia. Tää tunnus on ihan kohteliaisuussyistä, ettei kaipaamani tarvitse kahlata koko aloituslitaniaa läpi jos hän haluaa mun aloituksen lukea. Hän ei ole mikään somefriikki, joka tykkäisi tälläisillä palstoilla luuhata.

        Mutta tuosta lääkärijutusta vielä sen verran, että lähete sairaalan polille tuli jalan veritulppaepäilystä. Siellä sitten hermostuksissani odottelin neljä tuntia "tulpan" kanssa. Joku MIES vielä otti verikokeenkin. Lääkäri oli sitten semmoinen erivärinen mieshenkilö ja ajattelin, että tämä oli nyt tässä. Ei se kuitenkaan mitään tiedä. Lääkäri laittoi mun jalalle käden ja sanoi "tämähän on lämmin". Niin helpolla tuli diagnoosi, ettei ole tulpasta kysymys. Mulla meni siihen koko päivä. Ensin terveyskeskuksessa jonotusta ja sitten poliklinikalla.

        No voihan vee :/ taisi säikäyttää tuo tulppaepäily. Nyt ainakin tietää, että mikäli raaja on lämmin, ei pitäisi olla tulpanvaaraa. Kaverilla oli vastikään tulppa ja hänellä oli jalka kylmä ja turvonnut kuin mikäkin. No, jos myönteisesti haluaa ajatella, niin hyvähän se vain on, että katsoivat sen sun jalan eikä ollut ainakaan se tulppa siinä. Niinku tiedät, se voi olla joskus kohtalokas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooke 😂 oisit vain sanonut, että *annahan ku mää hoidan tuon puolen*.... No mut soitti mullekin lääkäri reseptilääkkeen uusimisesta ollessani kaupassa ja vaik kuinka sanoin siinä, että mun on hieman hankala puhua tässä tällä hetkellä, niin ei se tuntunut kuuntelevan vaan jatkoi tenttaamista siitä reseptistä ja annoksen suuruudesta. Tottakai minusta a tuntui oudolta ja kuin näyteikkunassa oisin ollu puhumassa siinä yrittäessäni selittää niin, ettei muut kovin älyäisi, mistä on kyse, että sen ja sen verran on mennyt sitä lääkettä ja sen takia tartten nyt uusittavan sitä lääkettä jne. Ja tosiaan tuntui, että jos ne kaikkien ihmisten korvat eivät siinä vaiheessa olleet höröllä kuuntelemassa, niin nyt olivat. Oisin voinu vajota maan alle :/

        Vigran uusinta?


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Olispa se munkin lääkärisoitto koskenut vain lääkkeen uusimista. Mun piti siinä kaiken kansan kuullen selittää millaisia 💨-vaivoja lääkkeestä tuli. Kyllä pelotti, että kaivattu juuri silloin putkahtaa hyllyjen takaa esiin, kun naama punaisena selitin vatsavaivojani🙄

        Mustiinpukeutunut mies toljottaa Prisman hyllyjen välissä naama venähtäneenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mustiinpukeutunut mies toljottaa Prisman hyllyjen välissä naama venähtäneenä.

        Kaipaamani mies ei "toljota naama venähtäneenä" Hänellä on hurmaava katse ja fiksun ihmisen ilme.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­­­y­m­­­f­­­o­­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17889394z

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Hirmuhelteillä metsäpalon sammutustyö on vitsamaista puuhaa. Hidasta, vaikeaa, raskasta, nokista kuumaa ja vaarallista. On kokemusta.

      • Anonyymi

        Ja silloin kun tuuli yltyy eikä sada.


      • Voin hyvin kuvitella. kuumaa taitaa olla ilman hellettäkin, kun liekit ja hiillos lämmittävät. Puita kaatuilee ympärillä ym. Joku taisi taannoin keksiä käyttää metsäkoneita sammutuksessa. Suomessa ei taida olla sammuttamiseen käytettävää lentokalustoa paljonkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja silloin kun tuuli yltyy eikä sada.

        Rutikuivassa metsässä tulee silloin kiirettä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Rutikuivassa metsässä tulee silloin kiirettä.

        Niin tekee.


    • Anonyymi

      Kaliforniassa kuoli 2013 19 palomiestä..vaarallista hommaa. Tästä on tehty elokuvakin, Only the brave.

      • Anonyymi

        Arizonassa tarkoitin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arizonassa tarkoitin

        Oi kauheata! WTC turmasta on kanssa koskettava filmi tehty pelastustöihin osallistuneiden urheudesta. Ne kamaluudet eivät mukavassa nojatuolissa filmiä katsellessa tunnu niin kauheilta, kuin mitä ne ovat olleet luonnossa. Hienoa, että on ihmisiä, jotka jaksavat ahertaa muiden hyväksi henkiäkin pelastaen.


    • Anonyymi

      Kateus se vie tuhkatkin pesästä sanotaan.Antakaa vaan olla ihastunut,mitä se luulis kellekkän kuuluvan.Toivottavasti toivottavasti teidänkin kohdalle joskus sellanen onni osuu.😊

      • Niinpä. Täällä on outo tapa arvostella toisten ihmisten telemisiä. Pitäs ymmärtää, että ihmiset on erilaisia. Maailmassa on paljon ihmisiä ja he ovat keskenään erilaisia -perimän ja ympäristön muovaamia. Ei niistä saa väkisin väännettyä jonkun samanlaisen opin mukaan käyttäytyviä.


    • Anonyymi

      Seksuaalipoikkeavaiset ei saisi tulta käsitellä lainkaan.

      • Tulitikkuja ja muita sytyttimiä saisi myydä vain aikuisille sen kummemmin harrastuksiin katsomatta. Paitsi tietenkin pyromaanit, joille kaikki sytyttävä pitäisi olla kielletty.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe