Työllinen loisii työpaikallaan

Anonyymi-ap

istuu, lukee lehtiä, selaa kännykkää, kahvittelee ja jopa torkkuu ja työnataja maksaa joka minuutista!!!

On verrannollinen siihen että työllinen huutelee täällä että työtön lisii ja mkaa kotonaan kaiket päivät. ??? Aika outoo, tehdä sitä mitä valittaa toisten tekevän.

Seurailkaapa työpaikoilla olevia ihmisiä, ei ne paljonkaan töitä siellä tee.

27

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Känny varastaa työnantajalta työaikaa ja paljon.
      Pitäisi kieltää työajalla näpyttely kuten lapsilta kouluaikana

      • Anonyymi

        Toi on tosi. Ihmet käveleekin puhelin naaman edessä joka paikassa, ja outoa että valitetaan et lapset tekee, kyllä ne aikuiset tekee vielä enempi.

        Kännykielto koskemaan työpaikkojakin!!!


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­N­y­­­m­f­­­o­m­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17889416A

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      koko työpolitiikka perustuu siihen kuinka lorvaillaan ja saadaan rahaa

      • Anonyymi

        Täysin totta.


    • Anonyymi

      Miten loistyöttömänä pääsen kenenkään työpaikalle seuraamaan heidän tekemisiä?

      Tietääkseni kaikissa oikeissa työpaikoissa on ovikoodit kulunvalontoineen käytössä.

      • Anonyymi

        Voi kuule, lähes jokaiseen työpaikkaa pääsee asiakkata. Kaupat, pankit, lääkärit, terveyskeskukset, kahvilat, päiväkodit, autokorjaamot, .... vähissä on ne joihin ei asiakkaita pääse.
        Sinun häpeellinen mielipiteesi on outo, kun häpeet että loisit työpaikallasi.

        Kun kirjoitit, että kaikissa oikeissa työpaikoissa on ovikoodi... siis onko ne muut työpaikat vääriä joihin ei pääse sisälle asiakkaita? Oikeat työpaikat ovat suljettuja??? heheee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, lähes jokaiseen työpaikkaa pääsee asiakkata. Kaupat, pankit, lääkärit, terveyskeskukset, kahvilat, päiväkodit, autokorjaamot, .... vähissä on ne joihin ei asiakkaita pääse.
        Sinun häpeellinen mielipiteesi on outo, kun häpeet että loisit työpaikallasi.

        Kun kirjoitit, että kaikissa oikeissa työpaikoissa on ovikoodi... siis onko ne muut työpaikat vääriä joihin ei pääse sisälle asiakkaita? Oikeat työpaikat ovat suljettuja??? heheee...

        Aika harvassa on tuollaiset työpaikat. Kaikki työpaikat joissa itse olen ollut on olleet aitojen ja kulkuporttien tai muuten vaan lukittavien ovien takana. Asiakkailla on ollut aina isäntä, tai sitten asiakkaille on ollut vain joku tietty osasto, mihin pääsee vapaasti päiväsaikaan.

        Emme me työttömät loiset pääse työpaikoille seuraamaan muiden työntekoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harvassa on tuollaiset työpaikat. Kaikki työpaikat joissa itse olen ollut on olleet aitojen ja kulkuporttien tai muuten vaan lukittavien ovien takana. Asiakkailla on ollut aina isäntä, tai sitten asiakkaille on ollut vain joku tietty osasto, mihin pääsee vapaasti päiväsaikaan.

        Emme me työttömät loiset pääse työpaikoille seuraamaan muiden työntekoa.

        Oho, missäs peräkylässä sie asut. JOs ei ole yrityksiä lähellä n ja asut metsässä, niin eihän siellä mitään näe. Kaupassa jossa käyt, onko kanssat lukittavien ovien takana ym myyjät? Kun menet autokorjaamoon, onko he kaikki lukittavien ovien sisällä, kapuppakeskusessa puhelinmyyjät, kahvilanpitäjät... kyllä ne liikkuu asiakkaiden seassa tai jos ei niin loisivat jos ei niitä näy . jne.. etkö todella näeketään ihmisiä työntouhussa tai loisimassa työpaikoilla? Kyllä minä näen joka pakassa, missä käyn ihmisiä eikä ne ole lukittu mihinkään konmeroon.

        Ei tarvi pyydellä että pääsee seuraamaan ketään, sitä näkee kun liikkuu esim kaupassa, tai kauppakeskuksissa... kyllä näkee, ei ne ole lukittu mihinkään.


      • Anonyymi

        No miten kukaan pääsee työttömän kotiin katsomaan mitä hän kotonaan tekee taimuualla? Noi työttömän loisimiset on täyttä arvailua.

        Hih, alkoi työlliset häpee sanojaan kun hyökkäää työttömien kimppuun ...
        Kuin moni näkee työttömien kotiin?? Arvailuja ja omia pöytypuheita vaan... heheee, jätte kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, missäs peräkylässä sie asut. JOs ei ole yrityksiä lähellä n ja asut metsässä, niin eihän siellä mitään näe. Kaupassa jossa käyt, onko kanssat lukittavien ovien takana ym myyjät? Kun menet autokorjaamoon, onko he kaikki lukittavien ovien sisällä, kapuppakeskusessa puhelinmyyjät, kahvilanpitäjät... kyllä ne liikkuu asiakkaiden seassa tai jos ei niin loisivat jos ei niitä näy . jne.. etkö todella näeketään ihmisiä työntouhussa tai loisimassa työpaikoilla? Kyllä minä näen joka pakassa, missä käyn ihmisiä eikä ne ole lukittu mihinkään konmeroon.

        Ei tarvi pyydellä että pääsee seuraamaan ketään, sitä näkee kun liikkuu esim kaupassa, tai kauppakeskuksissa... kyllä näkee, ei ne ole lukittu mihinkään.

        Tuollaisia ne työpaikat ovat. Et sinäkään pääse vapaasti myymäläpäällikön toimistoon katsomaan mitä siellä tehdään. Autokorjaamossakin joudut tyytymään vastaanottotiloihin, ja vain luvan kanssa voit käydä katsomassa hallin puolella mikä autossasi on vikana.

        Olet siis aika pahasti jo työttömänä loisena menettänyt otteesi siihen kuinka työpaikoilla nykypäivänä toimitaan. Vaikka itsekin loisin 24/7 veronmaksajien piikkiin Kelan avulla, niin tiedän siitä huolimatta työelämän perussäännöt.


    • Anonyymi

      No missä olet seurannut näitä työllisiä, kerro. Ne ihmiset ketkä tunnen,siis työssä käyvät eri ammateissa ,joutuvat paiskimaan töitä välillä kahden edestä..käykö kateeksi. Onhan toki niitäkin ketkä yrittävät päästä töissä helpolla,vaan äkkiä tulee kengän kuva persuuksiin., toivoen.

      • Anonyymi

        Lähinnä pubissa olen seurannut ja siellä työllisillä on kiire. Mutta faija oli joskus töissä ja hän on tosi laiska eikä varmaan tehnyt siellä töitä. Minä en ole edes viitsinyt mennä töihin, ei kiinnosta eikä jaksakaan.


      • Anonyymi

        Joka paikassa niitä näkee. Kun vaat avaat silmäsi etkä tuijottele sitä puhelinta koko ajan, niin näet mitä ympärilläsi tapahtuu tai ei tapahdu. Unohda se puhelin ja keskity olemiseen.


    • Anonyymi

      Miten voi seurata töissä olevia ellei ole töissä? Ja jos on töissä niin eikö siellä pidä tehdä töitä, eikä seurata muita? Kummallinen aloitus.

      • Anonyymi

        Juuri tänään istuin kauppakeskuksen kahvilassa joka on aika keskellä alakertaa... siinä katselin eri yrityksiin mitä oli siinä ympärillä, oli optikko, askartelukauppa, vaatekauppa, koruliike, ym ym... siellä useampi myyjä iistui ja katseli ,,, eikä mitään tehnyt. Siinä olisi voinut putsailla pöytiä, pestä lasivitriineitä... järjestellä tavroita... mutta se istuminen laiskana on niin kivaa.


      • Anonyymi

        Miten voit asioida missään, jos et näe ketään työntekijää kun ne on lukittu johonkin takahuoneeseen??? Kummallinen vastaus...;(((


    • Anonyymi

      Jokaisessa työpaikassa noin viidesosa henkilöstöstä on ns. turhaa "joutoporukkaa". Siellä joukon jatkona menevät ja ovat ns. työreservissä vaikka palkkaa saavatkin.

      • Anonyymi

        Totta. Paljon olisi vielä tehostamisen varaa monessa työpaikassa.


    • Anonyymi

      uusi työkyvyttömyyden peruste on liikalihavuus Suomessa

      on niin lihava että ei töihin pääsee

      • Anonyymi

        suomalaisten ahkerien pitää laihtua

        se parantaa työtuloksia


    • Anonyymi

      Aloittaja on vihreänä kateudesta.

      • Anonyymi

        Kaikki voi olla kateellisia, iloisia, surullisia, onnellisia, ihan mitä vaan tunteet saa näyttää. ;)) Mutta kelle olisin kateellinen? Minä olen onnellisesti työtön joten ajan riittämättöyydestä en ole ainakaan kateellinen, voin tehdä mitä huvittaa tai olla tekemättä.
        Mutta joskus voin olla jollekin jostain kateellinen, vaikka siitä, että minulla ei ole pitkiä hiuksia, jotka saisin nätisiti laitettua. Tai joku vaate ei ole yhtä kaunis päälläni kuin jollain toisella... mutta en tiedä, miski pitäisi olla kateellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki voi olla kateellisia, iloisia, surullisia, onnellisia, ihan mitä vaan tunteet saa näyttää. ;)) Mutta kelle olisin kateellinen? Minä olen onnellisesti työtön joten ajan riittämättöyydestä en ole ainakaan kateellinen, voin tehdä mitä huvittaa tai olla tekemättä.
        Mutta joskus voin olla jollekin jostain kateellinen, vaikka siitä, että minulla ei ole pitkiä hiuksia, jotka saisin nätisiti laitettua. Tai joku vaate ei ole yhtä kaunis päälläni kuin jollain toisella... mutta en tiedä, miski pitäisi olla kateellinen.

        Tuon se justiin teettää ettei edes hiukset kasva kun syöt pelkkää makaronia voe että olisit kyllä hyvä piika jota emäntä käskyttäs hoh hoh olla työttömänä.Säälittävää tuollainen passiivisessa tilassa oleva henkilö nooh mikäs ihme tuo on kun koko suku köyhä.


    • Anonyymi

      Menkääpäs nyt työttömät hakeen töitä ettei tule karenssi.Ne joilla työtä tehkää ahkerasti.Itse 55v ja eläkkeellä.

      • Anonyymi

        Töitä? Ei töitä enää tehdä työpaikoilla, robotit hoitaa kaiken, jopa vnhuksetkin ja leikkaukset sairaaloissa. Ihmiset kyttää puhelinta..


    • Anonyymi

      Totta se on. Tänään asennutin uudet lamput autoon ja samalla vaihtoivat oöjyt, niin oli porukkaa pihalla tupakilla, sisällä istuivat ja katselivat lehitä... tsiikasin tarkkaan mitenkä ahkeraa työntekijää siellä onkaan. Ei ollu ketään lukittuna koppehin, 6 nuorta miestä siellä, toiset istui ja yksi vaihtoi lamppuja mun autoon. Korjaamossa soi hilpeä musiikki ja poijjaat joivat kahvia ja käyskentelivät pihalla. Kyllä vaan, ei olleet lukittuna mihinkään vaan minä asiaakkaana pääsin korjaamon puolelle katsomaan... kuten monissa muissakin työpaikoissa, asiakas pääsee katsomaanmiten työt hoituu.

      Kauheeta ajatella että joissakin henkilökunta on lukittuna johonkin koppiin, Mä en ole vielä törmänny semmoseen duunipaikkaan jossa henkilökunta on kopissa lukittuna.

      Koulussa olleena töissä, ei yksikään opettaja ole koskaan ollut missään kopissa, luokkahuoneissa on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      139
      8481
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1393
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1165
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1156
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1057
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      980
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      785
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      778
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      761
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      674
    Aihe